Cloe:
Toen mijn wekker ging drukte ik hem meteen af en was vreemd genoeg niet helemaal uitgeput. Toen ik opstond ging het echter niet zo goed, ik viel tegen de grond zodra ik op mijn benen ging staan. 'Fijn mijn been slaapt'zei ik tegen mezelf toen ik niet kon bewegen. (dit gebeurd mij echt heeeeeel vaak) Ik hoorde dat er op de deur geklopt werd gevolgd door mijn moeders stem. 'Cloe alles oke?' 'Ja niks aan de hand.' loog ik want ik was tegen mijn nacht kasje aangevallen en had nu heel erg pijn in mijn zei. Toen mijn benen het weer toelieten stond ik op en strompelde ik naar de badkamer. Nadat ik gedoucht had pakte ik wat leuke kleren en de foin. Toen mijn haren droog waren deed ik mijn make up. Ik was iets langer bezig dan normaal want hij is bijna leeg dus moest ik een beetje eyeliner erbij doen. Toen dat eindelijk klaar was wilde ik mijn stijltang pakken, Maar toen ik in het kastje onder de wasbak keek zag ik hem niet. 'Nee dat meen je niet!' schreeuwde ik uit eritatie. 'Wat is d'r Cloe?' hoorde ik mijn moeders stem onder aan de trap roepen. 'Mijn stijltang is weg!' riep ik terug. 'Op je nachtkasje.' Riep mijn moeder. Ik liep naar mijn kamer en zag hem liggen, wat zou ik toch moeten zonder de wijsheid van mijn moeder. Toen mijn haar klaar was pakte ik mijn telefoon en liep ik naar onder. Toen ik op mijn telefoon kreeg had ik een bericht van een onbekend nummer: Van **** aan Cloe: Ik heb om 8 uur een verrassing voor je :D -x- Niall. 'Hoe komt Niall aan mijn nummer?' zei ik tegen mezelf. Voor ik reageerde zette ik zijn nummer in mijn telefoon. Van Cloe aan Niall: Ik kan niet wachten! -x- Ik stopte mijn telefoon weer weg en kwam beneden waar ik werd ontvangen door mijn moeder die het nieuws aan het kijken was. Ik liep door naar de keuken en maakte mezelf wat thee. Toen ik bij haar ging zitten werd mijn aandacht meteen getrokken door het nieuws. 'The murdrer of the familie in londen is not found yet. The police is still buzzy with the investegation, the trail leads to a animal, but the police is not sure yet.' 'Waarom zou een dier in een grote stad als Londen famillies vermoorden?' vroeg ik mijn moeder. Nog voor ze kon antwoorden ging de bel. Onderweg naar de deur keek ik op de klok. '8 uur, misschien is het Niall.' dacht ik bij mezelf. Ik maakte de deur open en zag inderdaat Niall staan. Hij had een donker blauwe spijkerbroek aan, een wit t-shirt en een grote zonnenbril. 'Hey Niall.' zei ik blij. 'Hi Cloe, klaar om te gaan?' Vroeg Niall en wees naar de auto achter hem. 'Uhm ja tuurlijk, ik pak even mijn tas.' zei ik en draaide me weer om naar binnen. 'Mam ik ga naar school!' Riep ik naar mijn moeder in de woonkamer. 'Doei schat veel plezier.' Riep ze terug. ik pakte mijn tas en liep door de voordeur naar buiten en ging in de auto zitten waarvan Niall de deur al openhield.
Toen de auto eenmaal op weg was zette ik de radio zachter. 'Dus Niall hoezo de verrassing?' vroeg ik uit nieuwschierigheid. 'Nou ja ik kom langs jou huis op weg naar school, dus ik dacht kan ik Cloe net zo goed ophalen.' Zei die op een blije toon zonder zijn ogen van de weg te halen. 'Nou ik vind het fijn dat ik mee mocht rijden.' zei ik en keek glimlachend zijn kant op. 'Niall is echt knap en zijn lippen, ik vraag me af hoe ze zouden voelen als... nee Cloe stop. Zo mag je niet over Niall denken! Jullie zijn gewoon vrienden!' Mijn gedachten dwaalde af totdat Niall me besloot eruit te halen. 'Bevalt het wat je zien?' Vroeg hij met een grijns op zijn gezicht. Ik besefte nu pas dat we op school aangekomen waren en dat ik helemaal naar Niall aan het staren was. 'Uhm.. ik uhm.. laten we uitstappen.' zei ik snel omdat ik helemaal rood aan het worden was en weg moest uit de auto. Toen we naar de ingang liepen stonden Josh, Michel, Fabian en Tobias bij de trapjes. Snel keek ik of ik Jasper kon zien maar die was er niet bij. 'Fuck' vloekte ik zacht genoeg zodat niemand het kon horen. Ik keek op naar Niall die onderhand zijn zonnenbril al had afgezet. Hij keek boos naar de jongens en ik zag zijn ogen rood kleuren. Snel keek ik voor me uit terug naar Josh enzo die nu onze richting in kwamen. Ik moest nu iets zeggen zodat ze niet de kans kregen om iets tegen Niall te zeggen, toen ze dichtbij genoeg waren besloot ik ze te begroeten zoals ik altijd doe. 'Hey jongens.' zei ik op een blije toon. 'Hey Cloe zeiden Fabian, Michel en Tobias' Josh daarin tegen keek naar Niall alsof hij zijn keel door wilde snijden. 'Uhm jongens dit is Niall.' zei ik een beetje rustiger en wees naar Niall. Even bleef het stil. 'Ja we kennen elkaar.' zei josh toen geeriteerd. 'Oke, uhm ik moet naar m'n kluisje. Niall kom je mee?' Ik keek Niall aan en hij begon te lopen terwijl hij een arm om me heen sloeg en zijn hand op mijn heup legde. 'Waarom deed hij dat? Wat is dit?! Het voelt wel fijn zo dicht op Niall.. Nee Cloe stop!.' Mijn gedachten sloegen weer op hol. 'NIALL!' Hoorde ik opeens achter me, Niall en ik draaide ons allebij om. 'Hi' Zei Niall. Het was een redelijk lange jongen met bruine haren, bruine ogen, en waaw hij was extreem knap. 'Waarom kennen alle knappe jongens elkaar?' dacht ik bij mezelf. 'Cloe dit is Liam.' Niall stelde me voor en Liam stak zijn hand uit. 'Leuk je te onmoeten.' hij glimlachte lief naar me. 'Maare Niall, Louis zoekt je het gaat over je weet wel.' Zei Liam. 'Ohw ja tuurlijk.' zei Niall waar te fuck heeft hij het over. 'Cloe ik zie je in de les oke?' Zei Niall toen, ik mocht duidelijk niet mee. 'Uhm ja tuurlijk.' Zei ik en zag Niall verdwijenen in de meenigte.
JE LEEST
Be Careful (Vampire one direction)
FanfictionCloe, een normaal meisje met een normaal leven. Niall een speciale jongen met een gevaarlijk leven. Wat als de 2 elkaar ontmoeten? Zal alles op een sprookje lijken? Maar in sprookjes is er niet ook altijd een slechterik? Zayn een gevaarlijke jongen...