end of the day

551 30 3
                                    

heeey people, dus vorige stuk, al in de war? hahaha nee tuurlijk niet. Maar toch waarom zou Cloe tegen Niall zeggen dat hij uit de buurt moet blijven van de mensen die blijkbaar haar vrienden zijn? Is Cloe de enige die iets te verbergen heeft of doet Niall gezellig mee? 

Cloe:

Zodra ik mijn zin uitgesproken had liep ik de aula in, heel snel zodat Niall me niet zou volgen. Door naar de tafel rechts acheter in de hoek. zodra ik daar aankwam werd ik door iedereen begroet en werd naar achter op Jasper zijn schoot getrokken. Jasper begon meteen uitgebreid te vertellen, zoals hij gewend is van me luisterde ik maar een beetje. Ik zag dat Niall nu ook de aula in gekomen was en hij keek om zich heen. Hij leek wel een verdwaalde puppy. Ik wilde naar hem toe lopen maar ik wist dat dat niet goed af zou lopen. 'Kijk die nieuwe!' hoorde ik Josh opeens roepen. 'HA zullen we die s aanpakken, hij ziet er anders uit dan de rest.' riep Michel er achteraan. Toen ze met een groepje op hem af wilde stappen hield ik ze tegen. 'Kom op jongens hij heeft toch niks verkeerds gedaan?' vroeg ik op een beetje geeriteerde toon. Ik werd er echt ziek van dat ze dachten dat de iedereen maar altijd in elkaar konden slaan, maar toch het zijn mn vrienden en tegen mij zijn ze geweldig en als ik ze nodig heb zijn ze er altijd voor me, ze menen zich alleen een beetje te veel. Toen ik zag dat ze gewoon door liepen porde ik Jasper in zijn buik. 'Uhm jongens ik heb niet zo'n zin straks misschien' hielp hij me. jasper was heel populair dus de meeste volgde hem als hij iets deed. 'Oke dan als je straks zin hebt doen we het dan.' zijn Josh en ze gingen weer zitten. Ik gaf jasper een dankbare glimlach en keek toen weer terug naar Niall die onderhand al bij een andere jongen en... Danielle wat? 'Hey Lisa, waarom staat Dani bij de nieuwe? vroeg ik aan Lisa de beste vriendin van Danielle. 'Ze zitten samen met wiskunden en ik denk dat ze hem leuk vind' zei Lisa en wiebelde met haar wenkbrouwen ik moest er van lachen en zag in mijn ooghoeken dat Niall nu naar me keek. 'Heey jongens.' hoorde ik mark z'n blije stem opeens. Hij ging naast Jasper zitten en Jasper gaf hem een kus op zijn wang, die 2 zijn zo schattig samen ik ben echt blij dat ik ze vorig jaar gekoppeld heb. 'Hey Cloe wat doe je vanmiddag?' vroeg Fabian opeens. 'Uhm ik ging samen met Eva naar Wouter toe. Ga je mee?' 'Ja ik heb toch niks te doen.' fabian lachte en ik kreeg een por in mijn zij van Lisa die plaagend naar me lachte. Dus ja fabian en ik zijn vorig jaar best lang bezig geweest maar het is in de vakantie nogal vervaagd. 'Oke dan app ik Eva en Wouter dalijk effe. Als ik mijn telefoon wil pakken gaat de bel nog een uur en dan benik vrij voor vandaag, maar ik moet het 6e uur terug komen voor Eva. Ik loop verder daar de aula als ik doei heb gezegt tegen de andere en zie dan Harry opstaan. Ik begin te grijnzen als ik zie dat hij de hand van een andere jongen vast heeft. De jongen is korter dan Harry, hij heeft bruine haren die gevormd zijn tot een kuif en blauwe ogen. Uhm ziet dr goed uit. ik ben ze onderhand aan het filmen zodat ik Harry dalijk kan plagen. Als ze uit elkaar gaan stop ik met filmen en App ik Wouter en Eva dat Fabian mee komt vinden ze vast leuk. Ik loop door naar het lokaal en als ik binnen kom zit Harry al op zijn plek en zie in mijn ooghoek Niall naar me staren. Ik krijg het er heel warm van en ga snel zitten. Harry zit met zijn kin in zijn handen voor zich uit te staren, de verliefdheid van zijn gezich af te lezen. Ik haal mijn telefoon uit mijn broekzak en begin het filmpje af te spelen en zie dat harry meekijkt. Zijn ogen worden heel groot en zijn wangen heel rood. 'Ik had goed uitzicht.' is het laatste wat ik zeg voordat de les begint.

Be Careful (Vampire one direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu