on school

667 35 3
                                    

Heey, hier komt mijn 2e stuk. Ik hoop echt dat jullie het leuk vinden!!!! xxxxx

 Cloe:

Zodra ik binnen kwam in de overvolle aula werd ik besprongen door een jongen. 'My god ik heb je gemist' schreeuwde die uit. 'JASPER' schreeuw ik terug en knuffel hem stevig. je zal nu wel denken waarom knuffelen wij? Nou Jasper en ik zijn al sinds de 2e klas beste vrienden, veel mensen dachten eerst dat we wat hadden, maar nee dat hebben we ooit geprobeerd maar we wilde onze gewone vriendschap terug.

FLASHBACK

'Eindelijk we zijn geen brugmuggen meer, niemand kan ons nog wat doen.'  schreeuwd mijn beste vriendin Eva als we de school binnen lopen. Ik begin te lachen en Eva lacht mee niet om haar eigen grap maar mensen zeggen altijd dat ik een aanstekelijke lach heb. ' Je bent gestoord Eev' zeg ik door het lachen heen. ik kijk weer op en veeg de tranen van het lachen uit mijn ogen. O M F G mijn gedachten zodra ik hem zag. ' Eva wie is dat?' ik wees in de richting van een lange jongen met bruine ogen en blonde krullen. 'Oh dat is Jasper hij is nieuw' zegt eva. hoe kan het toch dat zij altijd iedereen kent dacht ik. 'Vind je hem leuk?' vraagt ze met een plagende stem. 'Neeee hij is alleen wel knap' zeg ik en kijk naar de grond. 'OMG jaaa kom we gaan naar hem toe!' schreeuwd Eva blij. Voor ik het wist werd ik meegetrokken en stond voor Jasper zijn neus. 'Heey Jasper' zegt Eva blij. 'hey' zegt Jasper simpel. 'Dit is Cloe een vriendin van mij.' zegt Eva met een big smile op haar gezicht. 'hey Cloe ik ben Jasper.' Jasper kijkt me lachend aan. Ik schud zijn hand en weet geen woord uit te brengen

EINDE FLASHBACK

Ongeveer een jaar daarna is hij uit de kast gekomen en is nu openlijk gay, niet dat ik daar problemen mee heb, ik vind het juist heel leuk. 

We lopen verder naar mijn kluisje wat op de loopbrug is. 'uhr het is hier altijd zo vreselijk druk' zegt jasper geeriteerd. ik begin te lachen door zijn gezichts uitdrukking tot dat ik een groep brugklassertjes voor mijn kluisje zie staan. Nu is jasper degene die mij uitlacht. Ik wurm me tussen hun veel te groten tassen door en gooi mijn eigen tas tegen de grond, maak mijn kluisje open en laat alleen de 2 boeken voor de 1e 2 lesuren in mijn tas zitten. 

Als Jasper en ik terug naar beneden lopen kletsen we over de vakantie. Jasper zit helemaal in zijn verhaal, ik probeer nog te luisteren maar mijn gedachten dwalen af. Ik zie Zayns perfecte bruine ogen weer voor me en hoor zij stem in mijn hoofd. Zijn leuke accent waar aan je duidelijk kon horen dat hij uit engeland komt. Ik herinnerde me dat hij moest wachten op zijn vrienden, zouden die net zo knap zijn? Ik probeerde me zijn vrienden voor te stellen maar kwam niet erg ver, Jasper stem galmde weer door mijn hoofd 'Cloe Cloe CLOE' ik schrok wakker uit mijn dag droom en keek in jasper zijn licht bruine ogen. 'De bel is gegaan zie ik je straks?' vraagt hij en ik knik. 'Okee tot straks' roept die blij als die weg loopt. 'Doei' roep ik er nog acheraan maar ik denk niet dat hij dat nog hoorde. Ik begin te lopen terwijl ik mijn telefoon uit mijn tas pak om te kijken welk lokaal ik heb. 'uhr 57 moet ik ook nog 3 trappen omhoog' zeg ik mompelend tegen mezelf.

als ik het lokaal binnen kom zie ik dat iedereen er al is, tenminste dat denk ik want het zit best vol en ik ken bijna niemand. Achterin de klas zie ik nog een lege plek ik ga tegen de muur aan zitten met mijn voeten op de andere stoel en mijn telefoon in mijn handen. Mijn nieuwe mentor komt binnen en ik dacht dat ik elk moment over mijn nek kon gaan, oh nee meneer Lotz, die man heeft zo'n gruwelijke hekel aan mij. Zodra die mijn kant op keek vertrok zijn gezicht 'Ah mevrouw Vermeer, doen we de 4e nog een keer over? Hadden we dan toch maar wat beter ons best gedaan vorig jaar.' zegt Lotz met een gemene grijns op zijn gezicht. voor dat ik iets terug kon zeggen begon die al te vertellen. Mijn jaar wordt duidelijk een hel.

Be Careful (Vampire one direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu