at Home

527 30 1
                                    

Cloe:

Als ik Niall bij de bushalte zie staan ben ik best verrast, maar als ik zie dat hij naar me lacht ben ik meteen gerust gesteld. Ik loop verder en stop mijn telefoon in mijn broekzak. 'Hi Cloe.' zegt Niall op een blije toon. 'hay Niall' 'Ik wist niet dat je met de bus gekomen was?' zeg ik en zie Niall denken. 'Nou uhm....ik ga ook niet met de bus, maar jij wel dus uhm SERPRISE!' toen was ik dus doof. 'Okee gezellig.' lag ik hem toe maar begin toch een beetje zenuwachtig te worden en al helemaal omdat we de enige bij de bushalte zijn. Als mijn bus aan komt rijden kalmeer ik een beetje tot op het moment dat hij gewoon langs reed. Ik staar met open mons naar de achterkant van mijn bus. 'Uhm was dat jou bus?' voreg Niall en wees naar de bus die nu de hoek om reed. 'Blijkbaar niet.' zeg ik op een geeriteerde sarcastische toon. 'Fijn kan ik gaan lopen.' Als je wil kan ik je wel brengen, ik bedoel met mijn auto.' zegt Niall een beetje verlegen. 'Nou uhm ik weet niet ik bedoel t is niet heel ver ik kan best lopen.' zeg ik zenuwachtig. 'Weet je wat ik sta erop! en aangezien Zayn nu ook zijn bus gemist heeft droppen we hem ook meteen thuis.' zegt Niall met een big smile op zijn gezicht. Nog voordat ik kon reageren had Niall mijn hand al gepakt en trok me mee. 'Niall hoezo heb je zo'n super koude handen het is zomer?' vroeg ik verbaast. ik zag Niall zijn gezicht vertrekken en besloot het onderwerp te veranderen. 'Kijk daar is Zayn.'zei ik snel. 'ZAYN' riep Niall, met mijn hand nogsteeds vast begon hij te rennen. Toen we bij Zayn kwamen keek hij me lachend aan. Zijn lag verdween toen zijn ogen mijn arm afdwaalde en de handen van mij en Niall zag. 'Zayn je bus is net doorgereden dus ik geef jullie een lift naar huis.' Zei Niall en keek me glimlachend aan. 'Oke is goed.' zei Zayn en hij liep naar een zwarte SOV toe. 'Cloe, jij bent de dame jij mag kiezen. Wil je voor of achterin?' Vroeg zayn toen die achterom keek. 'Uhm ik ga wel voorin.' Zei ik een beetje stamelend. Toen ik dichter bij de auto kwam maakte Zayn de deur voor me open. Ik stapte in en Zayn ging achter het stuur zitten. 'Is dit niet Niall zijn auto?' vroeg ik en op dat moment stapte  Niall ook in. 'Ja is het ook maar Zayn vind het leuk om erin te rijden en aangezien ik dat altijd al doe mag hij dat van mij.' 

Toen we ongeveer 10 minuten aan het rijden waren waren Zayn en ik gezellig aan het kletsen over alles en niets. Toen het even stil was begon Zayn raar te doen. 'Niall Blijf uit m'n hoofd, ik kan zo niet auto rijden.' ik keek Zayn raar aan, maar hij keek gewoon recht voor zich uit alsof het dood noraam was wat hij net zei. 'Niall ik meen het! rot op!' Zei Zayn nu iets bozer. ik keek in de achteruit kijk spiegel naar Niall en zag dat zijn ogen rood waren. Het was niet een beetje een rode gloed ofzo nee ze waren echt bloedrood. Ik keek weg mezelf inpraatend dat het niet zo is. Ik had Zayn mijn adress gegeven en tot mijn verbazing wist hij precies waar die moest zijn. Toen Zayn voor mijn huis stopte wilde ik uitstappen, maar werd gestopt. 'Ik zie je morgen in de bus.' Zei Zayn met een grijns. Ik voelde me rood worden en knikte dus maar gewoon. Toen ik uitstapte Zei ik nog doei tegen Niall, bedankte de jongens voor de lift en liep ik naar mijn deur. Toen ik naar binnen liep zag ik de auto wegrijden. Mijn moeder was niet thuis dus ik was alleen thuis. Ik trapte mijn schoenen uit en plofte op de bank. 'Dalijk gelukkig een leuke middag met de andere, maar nu even slapen.' zei ik tegen mezelf en sloot mijn ogen.

OKEEE, dat was het. Hoe vonden jullie het? Niall doet raar he?? What is going to happen next? 

Be Careful (Vampire one direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu