De vrijdag van de date.
Cloe:
Oke over 3 uur is mijn date met Zayn, en ik zou liegen als ik zei dat ik niet extreem zenuwachtig ben. Zayn en ik hebben elkaar de rest van de week niet heel veel gezien, maar als het kon hebben we gepraat, helaas niet meer gezoend. We appen elke avond en ik heb elke ochtend een app als ik wakker word. Het verveeldende is dat ik sind dinsdag hele heftige nachtmerries heb waardoor ik nu veel slaap mis en er dus uit zie als een wrak met wallen. Dan maar meer make up het kan niet anders. Ik sta nu op mijn badkamer een foin mijn haren droog, daarna stijl ik ze en doe ik mijn make up, gewoon iets meer mascara dan moet wel goed zijn. Normaal zou ik voor een date eyeliner op doen maar Zayn heeft in een app gesprek gezegt dat hij het mooier vind als meiden minder make up op hebben. Als mijn gezicht en haren eindelijk kloppen doe ik de kleren aan die ik samen met Eva gekocht heb. het is nu onderhand 6 uur. Ik ben echt te langzaam met m'n make up. IK doe nog snel parfum op en ga dan naar beneden. Uit de pot pak ik een pepermuntje en stop er nog 2 in mijn broekzak. Ik schrik heel erg als de bel gaat, snel pak ik mijn telefoon en sleutels en maak dan de deur open. Waaw daar staat die, Zayn hij is zo mooi en hij ziet d'r echt heel stoer uit. Zwarte gympen, zwarte niet losse maar ook niet strakke zwarte broek, een wit T-shirt met een wit met bordeaux rood geblokte blause, zijn haren in een perfecte kuif. AHH hij is zo mooi. 'Blij met wat je ziet?' vraagt die op een flirterige toon. Pas toen merkte ik dat ik heel erg aan het staren was, ik voelde me rood worden en keek nu naar mijn schoen. 'Ik... uhmm... ik..' Hoe doet die dat toch, hij laat me altijd blozen of stotteren of allebij! Opeens hoor ik hem zacht lachen. 'Kom laten we gaan.' zeht hij, pakt mijn hand en loopt met me naar de auto.
Als de auto na ongeveer 10 minuten stopt zijn we aangekomen bij een klein restaurantje, het zag er heel gezellig en knus uit. Toen we erna toe liepen pakte Zayn mijn hand weer vast en natuurlijk word ik daar rood van. 'Je bent echt heel schattig als je bloost.' zegt Zayn. 'Het is maar wat je schattig vind.' zeg ik op een sarcastische toon. Zayn lacht en als we binnen komen in het restaurant blijft zijn glimlach breed op zijn gezicht. Binnen zegt Zayn dat hij gereserveerd heeft en we worden naar een schattig tafeltje achter in de hoek gebracht. De ober neemt onze drankjes op en verdwijnt dan weer. 'Dus hoe vind je het tot nu toe?' vraagt Zayn terwijl hij me aankijkt met twinkelende ogen. 'Het is perfect.' zeg ik en glimlach. Terwijl de ober terug komt met ons drinken nam hij meteen onze bestelling op. Zayn en ik kletsten over alles en niets en tot mijn verbazing vielen er totaal geen stiltes, wat raar is aangezien ik niet zo'n interessant persoon ben. We eten in stilte, maar het is geen ongemakkelijke stilte. Toen het bijna op was voelde ik opeens Zayn zijn onderbeen tegen de mijne. Als het eten op is besluiten we geen toetje te pakken aangezien ik heel vol zit. 'Ik ga nog even naar het toilet.' zeg ik. 'Oke is goed dan ga ik betalen.' zegt Zayn en hij loopt naar de bar. ik loop de wc binnen en duw meteen een pepermuntje in m'n mond, ga naar de wc en fix daarna mijn haar nog even voor de spiegel. Als ik weer in het restaurant kom staat Zayn al op me te wachten. 'Klaar voor het volgende deel van onze date?' vraagt hij met een big smile op z'n gezicht. 'Ja helemaal.'
Al snel zitten we weer in de auto onderweg naar een plek die ik maar al te goed ken. Hoe weet Zayn dat ik helemaal gek ben van het strand? Hij stopt de auto op de parkeerplaats en stapt uit, ik volg hem en kijk hem blij aan. 'Ik dacht dat je het misschien leuk vond om een avond strand wandeling te maken.' zegt hij een beetje verlegen. Ik knik m'n hoofd heftig en we lopen hand in hand de trapjes af naar het strand. als we ongeveer 5 minuten aan het lopen zijn stopt Zayn. 'Het is hier prachtig.' zegt hij en draait zich nu naar me toe. 'Het voelt zo goed om hier met jou te zijn.' zegt hij en kijkt me nu recht in mijn ogen aan. langzaam komt hij dichterbij en zijn handen liggen nu op mijn heupen. Mij handen glijden automatisch naar zijn nek waar ze zich omheen klemmen. Ik sta strak tegen Zayn aan omdat hij me tegen zich aantrok. Hij kijkt me aan met een glinstering in zijn ogen, ik zet de laatste stap door een beetje op mijn tenen te gaan staan om onze lippen in contact te laten komen. Mijn handen zitten in Zayns haar en zijn vingers glijden langzaam van mijn heupen totdat zijn vingertoppen op de rand van mijn broek liggen waar ze een beetje ingaan en dan weer stil blijven liggen. Ik glimlach in de kus. En als de kus met meer lust gevult wordt trekt Zayn tot mijn verbazing weg, hij heeft me nog steeds vast en kijkt me nu aan. Ik schrik een beetje als ik zie dat zijn ogen een beetje rood zijn, maar die schrik verdwijnt snel als ik Zayn zijn lippen in mijn nek voel opzoek naar mijn zwakke plek. Zijn lippen glijden over mijn nek totdat hij net onder mijn kaak komt dicht bij mijn oor. De rilling gaat door mijn lichaam zodra zijn lippen me daar raken. Ik voel dat hij glimlacht tegen m'n huid. 'Hebbes.' zeht hij in een sexy lage stem. Dan voel ik zijn lippen weer terug op de plek gedrukt, zuigend. Ik ben hier heel gevoelig voor en mijn benen worden heel slap, Zayn draagt me nu bijna wat geen probleem lijkt te zijn. Niet kreunen Cloe, hou je in! Helaas heeft mijn mond daar andere ideeen over. Een kleine kreun verlaat mijn lippen. Als Zayn wegtrekt uit ijn nek laat ik een zucht waarvan ik niet wist dat ik hem in aan het houden was. Zayn kijkt nu naar de waarschijnlijk erg gekleurde plek in mijn nek. Als hij me helemaal loslaat krijg ik het spontaan koud. 'Zal ik je thuis brengen of kom je nog mee naar mij?' vraagt hij dan opeens. 'Uhm.. ik.. uuhm.. weet niet.' stotter ik. Zayn lacht zacht. 'Zal ik kiezen?' vraagt hij en we beginnen weer te lopen, onze handen in elkaar. ik kan alleen knikken. 'Oke keuze gemaakt.' zegt hij als we bij de auto komen.
JE LEEST
Be Careful (Vampire one direction)
FanficCloe, een normaal meisje met een normaal leven. Niall een speciale jongen met een gevaarlijk leven. Wat als de 2 elkaar ontmoeten? Zal alles op een sprookje lijken? Maar in sprookjes is er niet ook altijd een slechterik? Zayn een gevaarlijke jongen...