Nieuwe update! Ik zei toch dat die in de maak was! Hij is niet heel lang, maaaaar wel best belangrijk dus succes.
Ps. alle Zayn girls, succes.
Love ya all xxx
-KG
Niall:
'MALIK!' Schreeuw ik op de top van m'n longen. Uit een van de kamers op Zayn z'n verdieping hoor ik een diepe gemene lach komen. Niall raap jezelf bij elkaar! Hoe pak je dit aan? Serieus daar kom je nu mee? Als je hier al bent en al loopt te schreeuwen. Ik schud mijn gedachten weg en loop in de richting van de deur waar het gelach van achter vandaan kwam. Zodra ik de deur open maak zie ik Zayn op de bank zitten en m'n woeden komt meteen terug. 'Deed je lang genoeg over lieve Niallie.' Zegt Zayn met een grote gemene grijns op zijn gezicht. 'Jij..' Begin ik maar stop als Zayn opstaat en begint te praten. 'Ik? Oh kom op, je weet net zo goed als ik dat dit niet mag Niallie. We zijn niet toegestaan om met mensen op de mannier die jij leuk vind om te gaan.' Zegt Zayn en hij staat nu centimeters van me af hoofd over mij heen gebogen omdat hij langer is dan mij. 'Ik beslis zelf hoe ik met mensen om ga! In het speciaal Cloe! Je hebt niks te zeggen over mijn leven, ik laat het niet nog eens gebeuren!' Zayn laat een klein lachje horen. 'Je weet dat het nog eens gaat gebeuren Niall. Ik win altijd.' Zegt Zayn heel zacht. Zijn hoofd verplaatst zich totdat zijn mond naast mijn oor is. 'Maar geen zorgen, ik zal zorgen dat jij de laatste persoon bent waar ze aan denkt. Ik zal het langzaam genoeg doen. Zodat ze om je zal schreeuwen, net zo lang totdat je er bent. En dan voor jou ogen maak ik er een eind aan.' Fluistert Zayn heel langzaam en dreigend in mijn oor. Ik twijfel geen seconden als ik mijn vuist naar de onderkant van zijn kin uithaal. Een krakend geluid vult de kamer en Zayn valt vlak voor mijn voeten op de grond. Zodra ik zijn handen zie bewegen in de richting van zijn nek trap ik met vampier kracht en snelheid in zijn buik, tegen zijn, borst benen, met elke trap hoor ik iets krakken en weet ik dat iets in het lichaam van Zayn breekt. Ik trap hem een laatste keer tegen zijn gezicht voordat ik naar voren naar hem toe buig en hem in een snelle bewegen aan zijn nek optil en tegen te muur duw, zodra ik hem hoog genoeg hou zodat zijn voeten de grond niet raken hoor ik zijn lichaam weer kraken. Ik grijns bij het zicht wat ik nu heb, Zayn met een bloedend gezicht, slaphangend tegen de muur met zijn handen rond de hand die zijn keel vasthoud, bijna smekend om lucht. Ik knijp nog iets harder en Zayn wordt nog blauwer van het zuurstof tekort. 'Hoe is het aan deze kant Zaynie? NOU HOE VOELT HET OM DE ZWAKKERE TE ZIJN?!' Schreeuw ik in Zayn's gezicht. Alles voor mijn ogen werd op dit punt zwart en net toen ik op het punt stond om het laatste beetje leven uit Zayn zijn nutteloze bestaan te knijpen voelde ik twee armen van achter rond mijn borst die me naar achter trekken. Aan alle 2 mijn armen voelde 2 handen die me losmaakte van Zayn. 'NEE!' Schreeuw ik zo hard ik kan zodra ik Zayn niet meer voel en ik wil terug naar voren rennen waar hij is maar wordt dan door nog een extra paar armen terug naar achter getrokken. 'Niall kalmeer, kom tot jezelf. Dit ben jij niet knullie, kalmeer asjeblieft.' Ik voel 2 van de 4 armen m'n lichaam loslaten en de andere 2 Armeen verzwakken en het voelt nu meer als een knuffel. Ik draai me om en sla mijn armen om Liam z'n lichaam heen. Ik verberg mijn gezicht in zijn borst en begin te huilen, ik heb in jaren niet meer zo hard gehuild, de tranen blijven maar komen en komen en komen. Ik voel me slecht, vies, walgelijk bijna. 'H-het -s-s-spijt me z-zo erg L-Liam.' Snik in zijn borst en met dat ik het zeg worden de tranen nog veel erger. Van achter hoor ik Harry en Louis praten. 'Damn Niall heeft geen half werk gedaan met Zayn.' 'Zayn's hele lichaam is gebroken, zelfs met vampier snelheid zal het lang duren voordat hij genezen is.' Ik huil alleen maar als ik hoor wat ik gedaan heb. Hoe kan ik dit gedaan hebben? Ik voel me ziek en het ergste is nog dat ik het leuk vond. Ik voel Liam zijn armen beschermend om me heen en zijn hand die cirkelt maakt op mijn rug. Het kalmeert een beetje. Jezus ik lijk wel een over emotioneel puber meisje die licht te huilen in armen van haar vriendje. Mijn huilen veranderd langzaam in snikken en het snikken veranderd in een hardere ademhaling. De kamer is nu helemaal stil en ik voel Liams grip op me verzwakken langzaam haal ik mijn hoofd uit zijn borst. Liam legt zijn handen op m'n wangen en kijkt me aan met een lieve glimlach. 'Honger?' Vraagt hij en knik heftig. Hij lacht zacht en staat op, mij tilt hij meteen mee op als ik recht op mijn voeten sta zie ik dat de kamer leeg is op mij en Liam na. Liam draait zich naar me toe en lacht nog een keer terwijl hij zijn hoofd schud. Hij trekt mijn hoofd naar hem toe en geeft me een speelse kus in mijn haar. Als hij uit de kamer roept hij nog iets wat lijkt op 'als je honger hebt moet je nu komen.' Ik krijg een glimlach op mijn gezicht en loop dan de kamer uit.
Liam heeft altijd al een beschermd instinct over me gahad, zoals een oudere broer over zijn kleine baby broertje. En dan ben ik de baby en Liam nou ja de oudere broer. Ik ren nu met Liam door het bos opzoek naar een snelle snack. Als we dicht bij de berg komen pik ik een geur op. Ik stop met rennen en Liam staat niet lang daarna naast me. 'En?' Vraagt hij en kijkt me veelbelovend aan. 'Uhm, man, rond de 40 iets ouder misschien, 400 meter hoog, gewond aan z'n been.' Zeg ik als ik nog een keer goed ingeademd heb. Liam begint te lachen en ik kijk hem raar aan. 'Ik heb je alles goed geleerd!' Zegt hij blij. 'De eerste die bij hem is krijgt de nek?' Vraag ik met een kleine grijns op mijn gezicht. 'Absoluut.' Zegt Liam en begint de berg op te klimmen, vampier snelheid. Ik schud lachend mijn hoofd en begin zelf met rennen. Ik haal Liam binnen een paar seconden in. Dank u extreme sneheid. Ik blijf staan wachten op Liam als ik een richel onder de man ben. Als hij aankomt kijkt hij me beledigd aan. 'Waar bleef je nu?' Vraag ik op een plagerige toon. Hij rolt met zijn ogen en wijst dan omhoog waar de man zit. We klimmen allebei omhoog naar waar de man is en beginnen aan onze snack.
Als we op de terugweg zijn wordt alles opeens zwart voor m'n ogen voor ik het weet raakt mijn hoofd de grond ik hoor Liams stem roepen in de verste totdat ik het hoor... De stem.. 'They know.' Blijft de stem herhalen in mijn hoofd. En toen snapte ik het. 'They know about Cloe.'
-Vote?
-Comment?
JE LEEST
Be Careful (Vampire one direction)
Hayran KurguCloe, een normaal meisje met een normaal leven. Niall een speciale jongen met een gevaarlijk leven. Wat als de 2 elkaar ontmoeten? Zal alles op een sprookje lijken? Maar in sprookjes is er niet ook altijd een slechterik? Zayn een gevaarlijke jongen...