8 Jaar later...
Niall:
De zon schijnt door de gordijnen heen in mijn slaap kamer en ik knijp mijn ogen dicht. Zodra ik een beetje aan het licht gewend ben draai ik mijn hoofd en kijk naar Cloe die nog vreedig licht te slapen. Een kleine glimlach komt op mijn lippen en ik geef Cloe een klein ksuje voor dat ik opsta en naar de badkamer ga, ik neem een korte douche en poets mijn tanden. Een simple joggings broek en wit t-shit zijn prima voor vandaag. Ik loop terug de slaapkamer in en zie dat Cloe nog steeds in bed ligt. Ik loop door naar de woonkamer en maak een kop koffie. Met de koffie in m'n hand loop ik door de voordeur naar buiten de veranda op. het zonlicht is hier nog veel feller en het duurt heel even voordqat ik kan uitkijken op het gigantische heidengebied waar ons huis middenin ligt. Ìk hoor achter me in het huis kleine voetstapjes mjn kant op komen, maar ik doe alsof ik ze niet hoor. Een kleine glimlach vormt op mijn gezicht als ik een hoor stemmetje hoor giegelen. Heel even daarna voel ik 2 armpjes rond mijn been en hoor ik een kleine gil. Ik doe alsof ik schrik en kijk naar het kleine meisje wat aan mijn been hangt en naar me kijkt met grote blauwe ogen. 'I got you there, diddn't I daddy?' Vraagt mijn dochter. 'You had me this time! But next time I'll have you.' Zeg iki en til haar op, Ik geef haar een dikke kus op haar wang en ze giegelt. Er verschijnt een slaperige Cloe in de deur opening en ik glimlach naar het uitzicht. 'Jennie, hunny go get ready, you don't want to be late on your first day of school, do you?' Vraagt Cloe aan het kleine meisje wat ik in mijn armen hou. Ik zet haar op de grond en ze rent het huis in. 'Mag ik eerlijk zijn?' Vraag ik aan Cloe, ze is altijd heel chagerijnig in de ochtend en ik maak daar graag gebruik van. 'Waarover?' Vraagt ze en pakt de koffie mok uit mijn hand en drinkt er zelf van. Ik rol met mijn ogen en ga door. 'We moeten vanavond rustiger aan doen.' zeg ik met een kleine grijns op mijn gezicht en Cloe kijkt me aan met een opgetrokken wenkbrouw. 'Je begint wallen te krijgen, van al die inspanningen.' Zeg ik en Cloe kijkt me aan met een onleesbare maar geweldige uitdrukking op haar gezicht. Zonder iets te zeggen draait ze zich om en loopt terug naar binnen. Ik volg haar naar binnen en ze loopt de trap omhoog, op het moment dat Jennie naar beneden komt. 'Maak ontbijt voor je dochter!' Schreeuwt Cloe vanaf boven aan de trap en ik lach om haar ochtend humeur. Ik maak een boterham voor Jennie die ze maar half opeet en dan weggooit. Cloe komt een half uur later de trap weer naar benden nu helemaal aangekleed en verzorgd, er is niks meer te zien van haar moeheid en ik vraag me af hoe ze dat elke ochtend doet. 'Jen, are you ready to go to school?' Vraagt Cloe terwijl ze haar sleutels en telefoon pakt. 'Yes!' Roept Jennie blij en ze rent de deur uit. Cloe draait zich naar mij en ik loop naar haar toe. 'Oke Niall, ik zet Jen af op school en dan ga ik door naar m'n werk. Maak nij vanmiddag de trapleuning en zorg dat je gegeten hebt voordat je Jennie op gaat halen wat rond half 3 zal zijn.' Zegt ze en kijkt om zich heen. "ben ik iets vergeten?' Vraagt ze en iki glimlach alleen maar. Ik geef haar een kus op haar mond en duw haar daarna de deur uit. 'je zorgt dat je dochter te laat komt, schiet op.' Zeg ik lachend en Cloe loopt de trapjes van de veranda omlaag naar Jennie die al staat te wachten. Ze lopen naar de auto en ik terug naar de voordeur, maar voordat ik naar binnen ga draai me nog een keer om. 'hey grils!' Roep ik en ze raaien zich allebij nara me toe. 'Be Careful'
JE LEEST
Be Careful (Vampire one direction)
FanfictionCloe, een normaal meisje met een normaal leven. Niall een speciale jongen met een gevaarlijk leven. Wat als de 2 elkaar ontmoeten? Zal alles op een sprookje lijken? Maar in sprookjes is er niet ook altijd een slechterik? Zayn een gevaarlijke jongen...