Voorbereiding

475 27 0
                                    

Cloe:

Jasper brengt me die middag naar huist, in de auto vertel hem alles over Zayn en toen in de bieb en van nu net in het kleed lokaal. Ik was heel hyper en blij en Jasper kan er alleenmaar mee lachen. 'Lijkt erop dat je het goed te pakken hebt meid.' Zegt jasper als ik klaar ben met vertellen. 'Sssst niemand hoeft het te weten.' zei ik op een blije sarcastische toon. Hij lacht zachtjes. Ondertussen zijn we bij mijn huis gekomen en voordat ik uitstap zeg ik snel nog wat tegen Jasper. 'Je mag niks tegen Eva zeggen, ik wil het zelf doen.' Met dat ik het zeg geef ik jasper een knuffel en stap uit. Hij wacht met wegrijden totdat ik binnen ben en zwaai dan nog een laatste keer naar hem voordat ik de deur dicht doe. 'IK BEN THUIS!' roep ik door het huis. 'HOOOI.' hoor ik van boven komen. het is mijn zus Kelly. Ik trap mijn schoenen uit dump mijn tas en loop naar boven. Als ik Kelly's kamer inloop zit ze aan haar bureau te leren. Ik plof op haar bed en zucht diep. geen reactie? Ik zucht opnieuw nu iets meer overdreven. Kelly draait zich nu om. 'Oke gooi het eruit.' zegt ze en ik verteld precies het zelfde verhaal als wat ik Jasper verteld heb. Kelly is een van de 3 mensen op deze wereld die ik echt alles vertel. Ze kijkt me nu aan met een grijns. 'Wat?' vraag ik omdat ik haar gezichts uitdrukking niet begrijp. 'Zorg dat je vrijdag condooms bij je hebt.' grijnst ze. 'KEL! HOU JE IN!.' schreeuw ik. Ze begint nu uitgebrijd te lachen. 'Je hebt geluk mam en pap zijn van donderdag tot zondag weg en ik ga je geen tijden aansmeren dus je kunt zolang wegblijven als je wil.' zegt ze nogsteeds lachend. 'Sull.' lach ik en loop haar kamer weer uit. Toen ik mijn telefoon pakte om eva te appen zag ik een bericht van zayn. 

van Zayn aan Cloe: Hi babe ik ben thuis. -xx-

van Cloe aan Zayn: Ik nu ook. :) xx

van Zayn aan Cloe: Hopelijk wordt het vrijdag net zo gezellig als vandaag. ;) -xx-

Ik bloos en glimlach als ik het berichtje lees. hij is zo cute en flirterig en AAAA ik wil hem!

van Cloe aan Zayn: Weet het wel zeker. xx

van Zayn aan Cloe: Goed zo. ;) -xx-

Op het laatse bericht weet ik niks te reageren dus besluit ik Eva maar gewoon te appen.

van Cloe aan Eef: Hey hey. Niet schrikken maar vrijdag heb ik een date!! :D Je moet me hlpen de perfecte kleren te kopen aangezien je daar zo goed in bent!! xxx

van Eef aan Cloe: AAAA OMG SPANNEND!!! vanavond is koop avond dus ik haal je op om 6 uur, zorg dat je klaar bent voor heel veel vragen! en doe makkelijke kleren aan! xxxxxx

van Cloe aan Eef: Jaaa dankje!! heb d'r nu al zin in, zie je straks. xxxx

Ik kijk in mijn kast opzoek naar makkelijke kleren om aan en uit te doen. Ik eindig met een wit strak T-shirt, een zwart jasje en een zwarte skinny broek. En als schoenen mijn verterloze vans. -De schoenen die Zayn aan heeft bij de cover van SOML, mn zus heeft die, love those shoes.- Als ik naar beneden loop maak ik snel wat eten het is al half 6 dus ik moet opschieten.

Ik hoor een auto toeteren voor het huis dus ik schreeuw doei naar m'n zus en loop naar buiten. Als eva en ik in de stad komen verteld ik haar alles over Zayn en de kus en in de bieb en echt gewoon alles. Ze neemt me mee naar super veel winkels. Uiteindelijk na heel veel kleren die Eva me heeft laten passen ga ik voor een licht spijker kleurige skinnybroek, een wit mouwloos strak truitje met ronde hals waar ronde bruinige studs op zitten, een leuk zacht rozig leren jasje en witte allstars. 'Eva dankje, deze kleren zijn zo leuk.' zeg ik blij opweg terug naar huis. 'Weet ik dheu ik heb ze uitgekozen, maar wat ga je met je haren doen?' vraagt ze dan. 'Uhm geen idee gewoon stijl denk ik.' zeg ik een beetje twijfelent. 'Zou ik wel doen je haren zijn dan heel lang en dat is mooi.' zegt ze serieus. Thuis aangekomen zeg ik nog een keer dankje en ga dan naar binnen. het is al laat dus ik ga maar meteen slapen. Ik heb zin in vrijdag, de tijd meot sneller gaan. 

Be Careful (Vampire one direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu