AAAA yaaaay, eindelijk weet ik weer wat! (ongeveer) Als het slecht is.... ik heb je gewaarschuwd.
Cloe:
Niall had me die zelfde avond thuis gebracht en hij zei dat hij op me zou letten zodat er niks kan gebeuren. Nu zit ik op mijn bed in de kleermakers zit muziek in mijn oren en een kussen op schoot. Ik weet dat ik veilig ben, Niall zou op me letten, dat had hij belooft maar dan nog gewoon al wat hij zei. Zayn is een monster. Maar dat kan niet, de Zayn die ik ken is lief en grappig en.. perfect. Op dat moment ging mijn telefoon.
van Zayn aan Cloe: Hi, ik mis je wanneer kan ik je weer zien? xx
Ik besloot niet te reageren, als het waar is wat Niall zei dan was alles een leugen dus dit bericht ook. 10 minuten later krijg ik nog een bericht.
van Zayn aan Cloe: Je bent online geweest, waarom reageer je niet?
Langzaam begon ik bang te worden dus ik besloot Niall te appen.
van Cloe aan Niall: Zayn appt me, wat moet ik zeggen?
Nog geen 2 minuten later krijg ik een reactie.
van Niall aan Cloe: Probeer hem zo lang mogelijk te negeren, hij stopt vanzelf denk ik wel.
Ik reageerde niet op het laatste bericht, bang staarde ik naar mijn telefoon, bang voor nog een bericht van Zayn. 5 minuten later ging mijn telefoon weer, met trillende vingers klikte ik op het bericht.
van Zayn aan Cloe: Cloe? Waar ben je? Gaat alles wel goed? Moet ik langs komen?
Zodra ik het bericht gelezen had tripte ik. nee nee nee nee nee, niet komen Niet doen! Ik had de tranen nu in mijn ogen staan. Opeens hoorde ik een tik tegen het raam. Ik verstijfde helemaal, maar iets in me zei dat alles goed was, dat ik het raam open kon maken en dat er niks zou gebeuren. Ik stond op en liep naar het raam, toen ik het opende sprong er meteen iemand naar binnen. Ik ben nog nooit zo blij geweest om blonde haren te zien. Zonder na te denken sloeg ik mijn armen om Niall heen. Nog geen 5 seconden daarna voelde ik 2 sterke armen om mij heen slaan en ik voelde me veilig. Ik doezelde mijn gezicht in zijn borst, hij heeft een lekkere dikke trui aan waar je zo heerlijk je gezicht in kan duwen. Hij ruikt zo lekker. 'Hoe wist je dat je moest komen, ik had je niet geappt?' vroeg ik zonder hem los te laten. 'Zayn verliet ons huis dus ik kwam meteen hier heen.' zegt Niall en ik voel dat ik een beetje opgetild word. Hij loopt langzaam richting het bed zonder me los te laten. Als we bij het bed zijn legt die me erin en legt hij de dekens over me heen. 'Ga maar slapen het is al laat.' fluisterd hij lief in mijn oor. 'Wil je bij me blijven?' vraag ik als Niall zich om wil draaien. Zonder nog iets te zeggen draait hij zich naar me toe, doet zijn schoenen uit en komt naast me liggen. Ik schuif meteen naar hem toe en geniet van zijn lekkere geur. Ik val in slaap weetende dat ik veilig ben, met 2 sterke armen om me heen.
Oke dat was gewoon echt slecht! Ik kan alleen zeggen SORRYYY. Hij was kort onbelangrijk en blheee.
Het is heel vervelend ik ben bezig met dit verhaal, maar ondertussen zit ik met een ander idee in mijn hoofd!!!! Ik denk dat ik maar 2 tegelijk ga schrijven ik bedoel miss als ik het eene idee uit mijn hoofd heb dat ik dan weer betere ideeen krijg voor deze. Klinkt logisch als je het mij vraagt. OKEEE dat gaan we dus doen! Wens me succes!! xxxxxxxxxxxxx
JE LEEST
Be Careful (Vampire one direction)
FanfictionCloe, een normaal meisje met een normaal leven. Niall een speciale jongen met een gevaarlijk leven. Wat als de 2 elkaar ontmoeten? Zal alles op een sprookje lijken? Maar in sprookjes is er niet ook altijd een slechterik? Zayn een gevaarlijke jongen...