3.Fejezet: Fotózás

4.3K 395 108
                                    

(Mire vissza rakom a 35 fejezetig visszahalnak a dinók.)

Eren Szemszög}>}>}>}


Mikor reggel kinyitottam a szemeim egyből az órámra néztem, amin nagyon úgy festett hogy késésben vagyok, ugyanis 10 perc volt még hátra a fotózásig. Megint, ismét elaludtam... hogy lehetek ekkora hülye? Még mindig nem tanultam meg hogy munka után nem kellene hajnalokig filmet néznem...

Az éjjeli szekrényemre nyúltam és a telefont magam elé emeltem. 47 nem fogadott hívás és 23 üzenet, és persze mindeggyik Xiara műve... 

Rányomtam gyorsan arra a lehetőségre hogy új üzenet és ennyit írtam: -Nyugi... Nemsokára ott leszek, elaludtam.

Mikor ezzel végeztem kipattantam az ágyamból és a szekrényemig siettem, gyorsan felkaptam valami göncöt amiből végül egy fehér csőnadrág és egy lilás pulcsi lett. Megfogtam a mobilom és zsebre vágtam majd futottam a cipőmért ami egy egyszerű fekete tornacipő, felvettem és már lépcsőztem is le az emeletes házból és futottam a hely irányába ahol a fotózás lesz. A hajamat is elfelejtettem megcsinálni meg minden egyéb csak igyekeztem odaérni.

Pár perc futás után az épület elé értem ahol már gyakori vendég voltam. Az ajtóban a menedzserem Xiara állt aki idegesen méregetett végig majd odasétált hozzám és megfogta a karom, egyenesen abba a szobába ráncigált ahol már türelmetlenül vártak a sminkesek hogy kezdjenek az álmos fejemmel valamit.

A sminkesek dolgozni kezdtek én pedig csak ültem szótlanul és bámultam a tükörbe. Majd hirtelen az ajtó nyitódott amit a tükörből pontosan láttam.

-Yaeger! Mi a francot csinálsz már?!! Felborítod a napirendem!-Felháborodottan lépett be az ajtón Ackerman.-Már 6 perc késésben vagyunk és még fel sem öltöztél normálisan! Még a sminked sincs kész? Hogy lehetsz ennyire töketlen?

-Levi, kérlek nyugodj meg.-Ment oda hozzá a menedzserem.-Azzal ha ordibálsz még nem leszünk előrébb...

-Mégis.. miért egy ilyen alakkal kell állandóan fotózásra járnom? Tch...

-Hidd el én sem örülök annak hogy itt kell lennem pont veled idióta törpe!-Fordultam hirtelen hátra mit sem törődve a mellettem álló nővel aki csinálta az arcom.

-Eren, ne mozogj... mindjárt kész...-Szólt rám a sminkesem.

-Elnézést...

-Tch.. még ilyenkor sem tudsz nyugton maradni..-Szólt be megint Ackerman.

-Pofád lapos te világi paraszt!

-Ne nekem magyarázz idióta nem én kések el mindenhonnan! Miattad borul állandóan a napirendem és még a fotókon is szarul nézek ki miattad mert állandóan sietnie kell szerencsétlen sminkesednek...

-Már megint kezdik...-Lépett be az ajtón Ackerman menedzsere is.

-Bazdmeg Ackerman ha a hülyeség növesztene..  te már ülve nyalnád a holdat... 

-Jó, jó fiúk elég lesz...-Szólt közbe Chie és Xiara.

-Készen vagyok...-Mondta a sminkes.-Menj Eren öltözz át aztán irány a kamerák elé.

-Köszi Elie.

-Igazán nincs mit, de kérlek legalább egyszer érj ide időben.

-Következőnek meg lesz ígérem...-Futottam be a nevemmel ellátott öltöző fülkébe és vettem fel a nekem kikészített ruhákat. Három ruha volt ott először az öltönyt vettem fel mert az volt kiírva a lapra ami a fülkében volt hogy először azt kell felvennem. Alig egy perc alatt magamra húztam az öltönyt, megszokás.

Gyorsan kiléptem a fülkéből a többiekhez.

-Végre készen vagy! Annyira reménytelen mégsem vagy.-Szólalt meg Ackerman.

-Nem Eren, nem muszáj visszaszólnod csak haladjunk.-Szólt Xiara mielőtt még szóra nyitottam volna a szám és mindenki elindult a terem felé ahol fotózni fogunk.

Mikor beléptünk oda újra úrrá lett rajtam a jó hangulat hiszen kamerák vettek körül.

Ackerman és én odaálltunk a kikészített szürke háttér elé és vártuk a fotóst hogy mondja hogy álljunk be.

Csak ne valami Fanservices szart csináljon megint...jó kár reménykedni mindig az lesz... Mivel a fotós nő és feltételezem jó sok Fanfictiont olvasott rólunk és jó sok doujinshit is látott.

-Rendben fiúk, akkor Eren látom elég szépen megtanultad megkötni azt a nyakkendőt, ez most jól is jön... Levi fogd meg a nyakkendő végét, az egyik lábad tedd oda Eren lábaihoz tudod hová gondolom... Eren te pedig a felsőtestedet told kissé távolabb Levitől és vágj kissé ijedtebb arcot. Levi te próbálj úgy csinálni mintha a nyakkendőjénél fogva húznád magadhoz, de a lábad tartsd ott.-Magyarázott nekünk a fotós, a felénél az arcomra kiült az undor amiért ilyen közel van a lába egy bizonyos valamimhez de ezt kell elviselni.-Igen fiúk ez az!-Vigyorgott a kamerával a kezében és fotózgatni kezdett.

-Ez undorító... Ráadásul, miért is én játszom az ártatlanabbik felet?-Kérdeztem mikor épp volt egy kis szünetünk.

-Mert én vagyok az idősebb.-Kaptam meg a határozott választ.

-És? Te meg akkora vagy mint én kilencedikben... 

-Attól még idősebb vagyok...-Csak rám sem nézve válaszolt.

-Fiúk, vegyétek fel a következő ruhát, a harmadikra nem lesz idő mert mindkettőtöknek csúszna a programja.

Bólintottunk mindketten és visszaballagtunk a kis öltözőnkbe és felvettük a második ruhát ami egy katonaira hasonlított, majd visszamentünk a terembe ahol ismét kényes pózokba kellett beállnunk...

Esküszöm... undorodom ettől.. kész röhej ez a színjáték, a rajongóink a végén még tényleg azt hiszik hogy köztünk van valami... Azzal nem lenne baj ha csak azt feltételeznék rólam hogy meleg vagyok... mert én azon a véleményen vagyok ha szeretem tökmindegy hogy fiú vagy lány... de pont ezzel a törpe csontkollekcióval? Isten ments...

((Köszi hogy elolvastad ^^ Ha tetszett vote és a véleményed is örömmel fogadom :"D További szép napot és jó olvasgatást :3))

Ui: Tudom hogy rohadt szexik a képek XD Vannak még hasonlóim :3

Ui: Tudom hogy rohadt szexik a képek XD Vannak még hasonlóim :3

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.
A vαlóѕáɢвαɴ υтállαĸ [вeғejezeтт✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ