Levi Szemszög:
Másnap a jeleneteket gyakoroltuk az egész színész gárda itt volt már a stúdióban. Amit tegnap olvastunk azt leforgattuk és most egy kisebb jelenet következett amit éppen a forgatás előtt 10 perccel olvastattak velünk el.
-Kezdés! Orvosi jelenet, 5, 4, 3, 2, 1.
-Hé.. Kölyök. Legalább.. a nevedre emlékszel?-Kérdeztem és megsimítottam Milla arcát.
-Am..ilia...?-Mondta ki Milla a rá szabott nevet.
-Szóval Amilia.-Mosolyodtam el.-Hoppá.. Elrontottam. Bocsi!-Kértem bocsánatot mivel a karakterem nem az a mosolygós fajta, bár én se.
-Hm.. Levi ez nem is nagy baj, egész jó hogyha elmosolyodsz. Így a rajongók beleképzelhetnek valamit ebbe.-Mondta a rendező.
-Igaz..-Mondtam.
-Akkor újra.-Mondta a rendező.-5, 4, 3, 2, 1.
-Hé, kölyök! Legalább.. a nevedre emlékszel.-Simítottam ismét az arcára.
-Am.. illia?-Nézett egy kétségbe esett nézéssel.
-Szóval Amilia..-Mosolyogtam rá őszintén, erre ő mélyen a szemeimbe nézett.
-Te.. és én.. testvér.-Mondta.
-Mi?!-Hökkentem meg.
-Mos..tantól. Te.. törődsz velem.-Mosolygott.
-Igen.. ez természeted.-Húztam össze a szemöldököm.
-Jelenet Vége.-Ordította a rendező.-Csodálatos alakítás mint amit megszokhattunk tőled Levi, Milla, igazi kincs vagy. Ártatlan... Tökéletes!
-Köszönjük.-Mondtuk.
-Én köszönöm, most tartsunk egy kis szünetet.-Mondta.-Utána a ti jelenetetek jön Eren.
-Rendben.-Mondta Eren, majd kivonult a saját kis pihi szobájába.
-Hú...-Mondtam mire meglökte a vállam Milla.
-Leviiii..
-Mivan?
-Menj Eren után.
-Miért kéne utána mennem? Bement pihenni.
-Vedd a jelet.. azt akarja hogy utána menj és digidugizz vele.
-Te hülye vagy..-Mondtam kissé röhögve.
-Tudom. De shippelek titeket. Szóval menj. Azt olvastam az egyik romi könyvben hogy utána ment a csávó a lánynak és csak bement és megcsókolta erre a lány odáig meg vissza volt.
-Eren fiú.
-Tudom, de ez tök cuki lenne.
-Jó, vettem.. megyek már.-Mondtam, és bementem a szobába ahová Eren bement, hirtelen ötlettől vezérelve odamentem hozzá és lekaptam.
(Köszike hogy elolvastad ha tetszett nyomj rá egy csillagocskát. És egy véleményt is örömmel fogadok. Juhjszi. Volt kedvem még egyet írni és igazság szerint még mindig van kedvem xD)
VOCÊ ESTÁ LENDO
A vαlóѕáɢвαɴ υтállαĸ [вeғejezeтт✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•
Romance"Azok a kapcsolatok amik egy "De én nem akarok tőle semmit"-tel kezdődnek.."@Levi Ackerman "Úgy beszélnék veled, de milyen kár hogy leszarlak"@Eren Jaeger "Csak egyre betegebbek leszünk a titkoktól, melyeket rejtegetünk."@Levi Ackerman. "Olyan vagyo...