26.Fejezet: Mutasd az oldalad, amit még senki más nem látott

3K 379 66
                                    

Eren szemszög~

Sokadjára nem válaszolt a mosdóban lévő lány, ezért benyitottam. Reméltem hogy nem haragszik meg érte. Ezen járt egészen eddig az agyam, majd beléptem a helyiségbe. Ami ott fogadott... kissé sokkolt. Levegőt venni is elfelejtettem. De észhez kellett térjek hogy legalább egy értelmes kérdést feltegyek.

De várjunk..

Körülnéztem.

Mi a francot keres egy fekete paróka a földön? Ez valami vicc?

-Levi, mit keresel te itt? Hol van Leila?

Egy kisebb kuncogást hallottam felőle, bár inkább kínjába röhögésnek tűnt.

-Ő sohasem létezett.

-Mi az.. hogy nem létezett?-Meghökkentem.

-Tényleg ennyire hülye vagy, Eren? Egész végig nem vetted észre, hogy az az apró törékeny test, én vagyok? Röhej!-Röhögött megint lehajtott fejjel.

-De! mégis?...

-Fog be, Eren..-Mart bele az arcát takaró hajtincsekbe.-Elég... Nem játszadozom veled tovább!

-Hogy érted..?

-Tch... Komolyan.-Emelte fel fejét. A szeme alatt teljesen fekete foltok vannak. Elmosódott smink?-Utállak.. ezt te is tudod.

-De, Leila szeret!

-Leila én vagyok te világi gyökér!-Kiáltott rám, vigyorogva.

Ki ez?... Ez nem Leila.. De nem is Levi... Ő nem ilyen! Nem! A példaképem nem örül az emberi kínnak.

-Ki vagy te?

-Ki lennék? Szerinted? Hagyjál már a faszságokkal.-Remegett bele kicsit a hangja, de arca komoly maradt.

-Ez valami olyan éned akit nem ismerek?

-Egyáltalán nem ismersz. Az a gyenge nő nem én voltam. Te meg elhitted.. hallod komolyan behalok rajtad. Szánalom vagy Eren! Érted? Szánalom!-Nézett a szemeimbe.

Olyan rosszul hazudik.

-Mond Levi, ki tanított meg így sminkelni?

-Mi ez a kérdés?!

-Állj fel, és nézz csak bele a hátad mögött lévő tükörbe.

-Mi a fasz?

-Nézz bele!-Emeltem feljebb hangszintem. 

-Jól van.-Felállt majd megfordult, a tükörrel szemben találta magát. Nagyra nyíltak a szemei majd az ujjbegyeivel kezdte tapogatni a szeme alatt lévő elmosódott smink maradványát.-Bazdmeg...

Elmosolyodtam, majd felé kezdtem sétálni. Odaértem mögé. Átkaroltam őt a derekánál fogva. Majd a füléhez hajoltam és belesúgtam.

-Lebuktál.

(El nem tudjátok képzelni mekkora a kísértés h itt abbahagyjam a fejezetet mert olyan menő lenne... De hát mit lehet tenni? Megígértem hogy hosszabbra írom :"D Szval...  De azért ne reménykedjetek köcsög vagyok úgyis mindig köcsögül hagyom abba *Szadis röhögés*)


-Le-buktam?-Kérdezte majd az ajkát harapta.

-Igen, le.

-Hogy érted...?

-Rosszul hazudsz Levi...

-Nem értem miről beszélsz.

-A letörölt könnyeidről..-Kuncogtam.

-Dehogy, ne gondolj idiótaságokat, Eren.

-Mit szólnál ahhoz, ha az mondanám, hogy végig tudtam hogy te vagy az? Ha azt mondanám tudtam... kivel teszem azokat a mocskos dolgokat?

-Hazudsz...

-Meglehet. De mivan ha nem?

-Semmi... az nem változtat semmin.

-Miért, szeretnéd ha változna valami?-Fogtam erősebben a derekát mivel eléggé úgy tűnt ki akar szabadulni onnan.

-Igen.. szeretném ha változna ez a pozíció és elengednél!

-Nem...-Mondtam.-Nem akarod te hogy elengedjelek.-Felvezettem az egyik kezem a szívéhez.-Mitől dobog ez így ennyire? Netán... ideges vagy? Vagy, talán..?

-Semmi talán! Csak idegesség.

-Ó, igen. Idegesség.

-Az..

-Szeretnél most hazamenni? 

-Igen!

-Rendben... haza engedlek, de előtte...-A fejem a nyakához hajtottam, majd erősen megszívtam egy részét. Látszódni fog... látszódjon is.

-Szemét! Mit csinálsz!?

-Amit már meg kellett volna tennem.-Elengedtem őt magamtól, ő pedig lassan eltávolodott majd kiviharzott a mosdóból. 

Már csak a bejárati ajtó hatalmas csapódását hallottam meg.

Lerogytam a földre és eltakartam a vörösödő arcom.

Azta... 

Soha többé nem csinálok ilyet!

Ez rohadt zavarba ejtő!

Színészi tehetségem... határtalan...-Vigyorodtam el magamba.

Szeretne engem mi?-Feküdtem le a földre.-Na és én mit akarok? Szeretem őt?

Ez nehéz... de mégiscsak jártam vele nem?

És.. ha arra gondolok hogy ez az ártatlan női lélek Levié volt... akaratlanul is elvörösödök. 

A példaképem...

A legnagyobb utálóm...

A szerelmem?


(Ennyiiiii remélem annyira nem rövid de így tetszik már így is béna a lezárása szerintem xD A fenti jobb lett volnaaaa :O Szerintem.

No de, Remélem azért tetszett meg izé.

Sok krokodilt meg kajmánt, meg sült kacsát.. neeem meg ne süsd olyan cuki.

Ha tetszett, nyomj rá arra a pici csillagocskára és a véleményed is érdekelne c: 

Na haliiii)

Na haliiii)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
A vαlóѕáɢвαɴ υтállαĸ [вeғejezeтт✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora