Levi Szemszög~
A reptéren álltam kint, időnként az órámra pillantottam. Már itt kellene lennie... Úgy látszik a napokban elég türelmetlenné váltam. 1 hete nem beszéltem Erennel. Írtam Chiének hogy nem tudok bemenni dolgozni mert előkészítem Milla szobáját és egyéb elintéznivalóim vannak. Persze, ez mind csak apró hazugság hogy ne kelljen látnom őt. Mikor lettem én ilyen gyáva alak?
-Levvv..!-Visítozott futva felém egy hosszú barna hajú lány. Egy magas lehetett velem. Ezt a becenevet még mindig nem felejtette el...
-Milla?-Kérdeztem meglepve, míg ő a nekem ugrott és szorosan a karjai közé zárt.
-Olyan pici vagy...-Mondta.-Hiányoztál...
Magasabb nálam.. pár centivel.
-Te is hiányoztál, kölyök..
-Ne hívj így..-Mondta majd elvált tőlem.-Már nem vagyok kislány.
-Persze persze...
-Mégis magasabb vagyok.-Nyújtotta ki nyelvét.
-Az egy dolog.-Mondtam.-Én pedig idősebb és tapasztaltabb. Nos, ezzel zárjuk is le a vitánk és menjünk.
-Saját házad van Lev?
-Igen.
-Tuti full luxus az egész!-Izgatottan nézett rám.
-Hát persze hogy az hiszen én lakok benne...-Mondtam.
-Zsír! Siessünk!-Felém nyújtotta a kezét én pedig értetlenül tekintettem fel rá.
-Hm?..
-Lev... Ne legyél hülye, fogd már meg a kezem... buta vagy.
-Tch.. nem vagy már kislány te magad mondtad.
-Dehát, régen is mindig a kezem fogtad, ezért..-Nézett rám bociszemekkel, mire én beadtam a derekam.
-Jó.-Forgattam meg a szemeim és kézen fogtam őt, majd elindultunk a kocsim irányába.
Fél órát kocsikáztunk mire hazaértünk, bevittem a cuccait a nappaliba.
-Hol a szobám?-Nézett rám izgatottan.
-Mutatom... Kövess.-Elvezettem az emeleten elhelyezkedő az én szobám mellett lévő szobába, kinyitottam az ajtót.
-Ez nagyon cuki! Uristen!-Belépett a szobába.
-Neked csináltattam meg direkt így, tetszik?
-Még jó hogy tetszik! A falak... rózsaszínek és egy csomó plüss van... a falon pedig poszter... uhristen! A falon... az ott a kedvenc anime szereplőm! Lev! Imádlak! Köszönöm!-Ölelt meg.
-Igazán nincs mit.
-Nem került sokba?
-Nem nagyon, ismerem azokat akik csinálták.-Mosolyodtam el kissé.
-Akkor is! Köszönöm ez jobb mint az otthoni szobám.
-Ennek örülök. Felhozom a bőröndöd hogy bepakold a ruháid a szekrénybe.
-Okké, köszii.
-Addig fedezd fel az emeletet.
-Rendben.
Lesétáltam a nappaliba és felemeltem a bőröndöket. Elindultam a lépcső felé, egy csilingelő hang miatt álltam csak meg majd az ajtó irányába néztem. A csilingelő hang, a lakásom csengője volt. Letettem a kezemben lévő dolgot és odasétáltam a bejárathoz. Kinyitottam az ajtót, amint megláttam ki áll ott be is csuktam volna azt ha az ott álló személy nem fogta volna az ajtót meg.
-Levi...
Lenéztem a földre.
-Miért nem válaszolsz az üzeneteimre?...
-Nincs értelme válaszolnom rájuk.
-De igenis van!
-Nem, nincs. Figyelj, ez az egész csak azért volt mert a munkám része volt az egészet eljátszanom. Ebből semmi nem volt valós.
-De... valós. Az érzéseim.. az érzéseink valósak...-Belökte az ajtót és belépett a helyiségbe.
-Nincs itt szó semmiféle érzésről.
-Valóban?...-Jött közelebb hozzám, de a lábaim nem mozdultak ezért ott maradtam.-Levi... Szeretsz?..
-Én...-Nem tudtam válaszolni rá, erre ő megfogta a kezem és magához húzott. A mellkasunk összeért a szívem örült módjára kezdett el verni, mintha ki akart volna ugrani a helyéről.
-Szóval?...-Nézett rám érzelemmentes tekintettel, nem tudtam mi járhat a fejében.-Mert én szeretlek... és azt akarom, hogy ne csak egy színjáték legyen az irántam érzett szerelmed.. hanem valóság. Azt akarom, hogy ne utálj engem... önző vagyok.. De a szerelmed akarom!..
-Lev!...Merre van a fürdőszoba?-Sétált le Milla a lépcsőn.-Le..v?
....
(Ohh Helloka embertársaim. Kikerültem a kórházból, Csak kicsit haltam meg, azt hittem az orvos meg akar ölni. Olyan érzésem volt viziten mintha le akarnák vágni a térdem ._. De élek... :"D Még..khm azaz jah. Meghoztam a fejezetecskét ne fejezzetek le mert rövid ennyire futották az agytekervények meg megint túl menő a vége ahhoz hogy folytassam xD (De keci vagyok istenem) Most páran azt kívánjátok vágták volna le a lábam XD Na sebaj, majd lerágja a kajmánom. Ha tetszett ez a ez, akkor egy icipici csillagot kaphatok? :o Meg egy véleményt? Köccönöm céppen előre is. További szépséges napot rágja le a kajmán a virágjaitok C:)
BẠN ĐANG ĐỌC
A vαlóѕáɢвαɴ υтállαĸ [вeғejezeтт✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•
Lãng mạn"Azok a kapcsolatok amik egy "De én nem akarok tőle semmit"-tel kezdődnek.."@Levi Ackerman "Úgy beszélnék veled, de milyen kár hogy leszarlak"@Eren Jaeger "Csak egyre betegebbek leszünk a titkoktól, melyeket rejtegetünk."@Levi Ackerman. "Olyan vagyo...