Eren Szemszög:
-Szóval.. a dráma címe amiben játszanunk kéne... "Rólad és Rólam."
-Pontosan, Eren.-Kipakolgatta a rendező a forgatókönyvet.-Te és Levi ezzel az új projektel teljesen új műfaját hódítanátok meg a drámák és sorozatok világának. A Bl rajongók ezrei párosítanak titeket. Ebben a filmben megvalósíthatunk mindent.
-Érdekesen hangzik.-Mondta Levi.
-Persze megértem ha nem akarjátok... elmondták a menedzsereitek hogy már az is trauma volt hogy azt kellett mondanotok a világnak hogy jártok. Mivel ti valójában nem vagytok egy pár...
-Azt hiszem valamit félreértett Anne.-Válaszolt a rendezőnek aki ugyanolyan kérdően tekintett rá akárcsak én.
-Hm? Probléma van Levi?-Nézett rá.
-Mi valójában is egy pár vagyunk.-Jelentette ki Levi amire én majdnem hanyatt vágódtam. Mi? Együtt? Nem azt mondtuk hogy titokban?! Miiii?
-Igaz ez Eren?-Nézett rám, én pedig Levire aki csak bólintott.
-Igen.. mi tényleg... egy pár vagyunk.-Vakartam meg a fejem.
-Hát ez.. nagyszerű! Akkor... elfogadjátok az ajánlatomat is?! És játszotok a filmben?
-A részemről rendben van. Szerintem nagy sikerhozó lehet ez a cég első kiadandó munkája. A Dreamer Cheer előtt ezzel fényes jövő lenne.
-Szerintem is..-Néztem rá Levire.
-Akkor mindketten elfogadjátok. Mivel a cég a ti neveteken van tegnaptól, ezeket a papírokat is nektek kell aláírni.
-Semmi probléma ezzel. Hol írjuk?-Kérdeztem. Ő pedig megmutatta a helyeket és aláírtuk.
-Ennyi lenne?-Kérdezte Levi.
-Igen.. azt hiszem mindent átbeszéltünk. Itt vannak a forgatókönyvek. Olvassátok át kérlek. Ha végeztetek a mostani filmetekkel azonnal kezdődnek majd a próbák.
-Rendben. Köszönjük Anne.-Mosolyogtam rá, ezután elhagytuk a helyiséget Levivel és felmentünk a szobánkba.
...........
Az attack on titan évadzáró utolsó részei lezajlottak. A nézettség elképesztő volt, hatalmas ünnepséggel fejeztük be. Az eladási listák élére kerültünk ahogy a legnézettebb sorozat címet is elnyertük. A színészi lista első helyén továbbra is Levi Ackerman áll, de mára már csak pár száz ponttal vagyok lemaradva tőle.
A cégünk, a Dreamer Cheer még az első ott készült filmünk előtt hatalmas sikernek örvendett. Feltörekvő színészeket gyűjtöttünk be közéjük akikkel sikeresebbnél sikeresebb rendezők kezdtek foglalkozni. Bálványokat hoztunk Ázsiának. Énekeseket is képzett a cégünk és táncosokat is. Talán.. évekkel később leváltanak minket. Valaki sokkal híresebb és ügyesebb színészek vagy mások. De az már egy másik történet....
Vége
أنت تقرأ
A vαlóѕáɢвαɴ υтállαĸ [вeғejezeтт✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•
عاطفية"Azok a kapcsolatok amik egy "De én nem akarok tőle semmit"-tel kezdődnek.."@Levi Ackerman "Úgy beszélnék veled, de milyen kár hogy leszarlak"@Eren Jaeger "Csak egyre betegebbek leszünk a titkoktól, melyeket rejtegetünk."@Levi Ackerman. "Olyan vagyo...