27.Fejezet: Kifejező üzenetek

3.2K 365 69
                                    

Levi Szemszög~


-A picsába!-Csuktam be magam mögött a lakásom ajtaját.-Mégis hogy történhetett ez?!

-Levi, csak hogy itt vagy, azt hittem már sosem érsz haza.

-Chie?

-Üdv itthon.

-Mióta van kulcsod a lakásomhoz?

-Amióta itt laksz?

-És.. mégis mikor adtam én ezt neked oda?

-Te? Soha. Miközben melóztál kivettem a táskádból és lemásoltattam.-Jelentette ki egyhangúan.

-Miért nem kértél inkább egyet?

-Mert úgysem adtál volna?

-Igaz...

-Hol voltál?-Tette fel a kérdését nekem.

-Erennél.

-Nos, és mi történt? Megviseltnek tűnsz.

-Mindössze annyi, hogy befejeztem ezt a játékot.

-Miféle játékról beszélsz?

-Nem leszek többé a kis bábotok. Ha valami áll csávó barátnőt akartok Erennek engem hagyjatok ki.

-A sorozatért kell.

-Nem! Nem érdekel. Vége.

-Levi! Nem.. folytatnod kell.

-Igen? Folytassam? Hiszen, ő tudja hogy én vagyok Leila. 

-Mi? Mi történt?

-Lebuktam.

-Hogyan?

-Legyen elég annyi hogy lebuktam, jó? A menedzserem vagy nem a haverom Chie. Ezt tartsd észben.

-Talán történt valami amit szégyent hozna rád ha megtudnám?

-Semmi közöd hozzá.

-Igazán? No lám.. mi ez itt a nyakadon?-Jött közelebb és tette az ujját az említett helyre.

-Ne érj hozzám!... Utálom ha bepiszkolnak.

-És a piszok a nyakadon nem zavar?

-Nem..

-Tudod, a fanjaid igazán értékelni fogják ezt.

-Meddig tervezel még nálam tartózkodni?

-Jah, igazából csak egy dolog miatt jöttem.

-És mi lenne az?-Kérdeztem.

-Lesz egy vendéged. A műsorba jön egy Amerikai sztár vendég. Neked kellene elszállásolnod.

-Mi az hogy nekem?

-Hozzád áll a legközelebb.

-Ezt hogy érted?

-Ez a lány azt állítja hogy ő egy gyerekkori barátod.

-És a neve?

-Milla K. Jeffen.

-Milla?

-Rémlik valami, hogy ki ő?

-Igen. Még egészen fiatal korunkba sokat vigyáztam rá, mindig azt hajtogatta hogy egy színészi iskolában fog végezni, és olyan lesz mint én, vagy akármelyik munkatársam. Persze akkor még távolról sem ütöttük meg a szintet amin most vagyunk.

-Akkor nem jelentene gondot neked befogadni?

-Persze hogy nem, van elég hely.

-Rendben, köszönöm akkor oda is adnám a felügyeleti lapját.-Átnyújtotta a lapot én pedig megnéztem.

....

Milla K. Jeffen

Életkora:17

Lakhelye:Amerika/xy

Nevelője:Kayn K. Jeffen.  Mobilszáma/Egyéb elérhetőség: xy

Foglalkozás:Tanuló-Színész

Elfogadom hogy az itt feltüntetett személyt bármely éri, teljes felelősséget vállalok.

...

Átolvastam.

-Alá kellene írnom?

-Igen.

-Rendben.-Előhúztam egy tollat a zsebemből majd a lapra biggyesztettem az aláírásom. 

-Akkor, pár napon belül ide fog érkezni Milla. Ennyit akartam, most mennék is. 

-Okké... Gondolom kitalálsz.

-Igen.-Válaszolta, majd kiment a lakásból.


Eren Szemszög~


Felkeltem a mosdóm padlójáról és a hálószobába mentem. Befeküdtem az ágyamba és Facebookon kezdtem böngészni különféle idézetes oldalakat.

Találtam párat ami egészen megtetszett. Majd, egy idézetet ami valamiért megfogott. Azonnal rá is akartam nyomni az ujjam a megosztásra, de megálltam. Elgondolkodtam, majd rámentem mégis, és meg is jelöltem rajta valakit.


"Azok a kapcsolatok amik egy "De én nem akarok tőle semmit"-tel kezdődnek.."@Levi Ackerman

Rányomtam a megosztásra majd pár percen belül jött egy értesítés hogy megjelöltek valahol. Megnyitottam.

"Úgy beszélnék veled, de milyen kár hogy leszarlak"@Eren Jaeger

Pörgetni kezdtem az idézetes oldalt majd megtaláltam a megfelelőt amivel visszavághatok.

"Csak egyre betegebbek leszünk a titkoktól, melyeket rejtegetünk."@Levi Ackerman

Ezután ismét jött az értesítés.

"Olyan vagyok, mint egy nyitott könyv. A probléma csak az, hogy te nem nagyon olvasol."@ErenJaeger

"Itt felejthetnéd nálam magad.."@Levi Ackerman.

"Mikor tudod mire céloz valaki, de azért hallani akarod, ahogy kimondja"@Eren Jaeger

"Úgyis az enyém leszel, te kis buzi"@Levi Ackerman


(Na hali emberkék, nem ezek sajnos nem a saját idézeteim bár azokat is szívesen megosztanám veletek XD Igen, ez az úgyis az enyém leszel te kis buzi is benne volt egy idézetes oldal posztjai közt. Pont ezt mondogatom magamba a leendő férjemnek... :"D

Na köszi hogy elolvastátok, ha tetszett vote :3 És egy véleményt is örömmel fogadok ^^

Ahogy megszokhattátok Sok kajmánkát cép hétvégét de vigyázzatok ha együtt fürdötök a kajmánnal picit élesek a fogai.

Sziasztok!)

(Izé utólag, ide is leírnám nagyon köszönöm a képeket amiket kaptam ^^)

(Izé utólag, ide is leírnám nagyon köszönöm a képeket amiket kaptam ^^)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
A vαlóѕáɢвαɴ υтállαĸ [вeғejezeтт✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora