12.Fejezet: Találkozhatnánk?

3.3K 367 67
                                    

❤Levi Szemszög❤

Az irodában ültem várva a rendezőt hogy elmondja hogy mit is akar.

-Szóval, Levi.
-Igen?
-Lenne egy feladatom számodra.-Mondta határozottan.
-És... Mi lenne az?
-Mivel moat az elsőszámú feladatunk, hogy visszahozzuk Eren Yaegert ezzel kapcsolatosan kellene megtenned valamit.
-Utálom őt! Tőlem azt csinál amit akar.
-Levi! Most a sorozat az első!
-Igaz, bocsánat.
-Akkor mondhatom a feladatod?
-Persze..
-Az lenne, hogy csinálsz egy női profilt, a közösségi oldalra és mint Eren rajongója ráírsz. Beszélgess vele... Habarodjon beléd, és ha esetleg találkozni akar öltözz be nőnek és találkozz vele. Ezt mind azért hogy aztán elmondja neked hogy abbahagyja a színészkedést és te pedig azt mond neki hogy Nénje tegye.
-Nem kérhet ilyet tőlem... Az önbecsülésem!
-Levi... Figyelj rábízhatnám ezt másra is, de a színészi képességeid miatt véltem úgy Hogy erre a feladatra te lennél a legalkalmasabb. Szóval, megteszed?
-Igen...
-Remek, akkor gyere is az öltözőbe megnézzük milyen külsőt is kell neked varázsolnunk. Na meg persze a profilod is meg kell csinálnunk.
-Rendben...-Mondtam sápadtan.

Ennél megalázóbb dolgot még soha életemben nem kellett tennem...

❤Eren Szemszög❤

Kisiettem az épületből és a közelbenlévő parkba mentem. Leültem az egyik padra és gondolkodtam.

Megint nem tudtam megtenni... Miért nem megy?
Pedig én annyira szeretném felbontani... De egyszerűen nem megy... még nem vagyok rá képes.
Na.. Majd holnap.

Ha nincs az a hülye krumplifaszú már régen felbontottam volna az idióta szerződést és elmentem volna egy egyetemre tanulno valamit...

Miért baszik ki velem az élet?

Hirtelen kijelzett a mobilom egy új üzenetet. Megnyitottam.

Leila Stefworld: Szia... Eren, nem hiszem hogy válaszolsz vagy valami.. Mert nem ismersz és csak egy szimpla rajongó vagyok... De csak elszerettem volna mondani hogy mennyire szeretlek! Eren... Imádom ahogy színészkedsz... Beléd szerettem a színfalak mögül is. Járnál velem?

Ki ez a lány? Olyan ismerős arca van... De elég vonzó... Talán adhatnák neki egy esélyt... És szereti mikor színészkedem... De cuki..?..
Azt hiszem válaszolok.

Me: Találkozhatnánk??

Köszönöm hogy elolvastad!❤
Ha tetszet vote ⭐
A vélemémyed is örömmel fogadom 😁💬🗨
Hamarosan hozom a következő Fejezetet💎💎
Addig is további szép napot!😎😘
Sziaa!!👋

Köszönöm hogy elolvastad!❤Ha tetszet vote ⭐A vélemémyed is örömmel fogadom 😁💬🗨Hamarosan hozom a következő Fejezetet💎💎Addig is további szép napot!😎😘Sziaa!!👋

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.
A vαlóѕáɢвαɴ υтállαĸ [вeғejezeтт✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt