8.Fejezet: Abban a pillanatban

3.6K 392 40
                                    

Eren Szemszög<><>

Kapálózni kezdtem.-Még annyi mindent el akartam érni az életben!-Kapálóztam majd hirtelen egy kar ragadta meg a lábam, a zuhanás megállt, viszont erőből csapódott a fejem a falnak a testem néhány részével együtt ahogy egy kar megállította a zuhanásom. Fájt... nagyon fájt talán vérzett is.

....

Levi Szemszög~

Már terveztem leindulni a lépcsőn mikor hirtelen nagy ordítást hallottam és a rajongók is egyre hangosabbak voltak. Először nem törődtem vele, majd mégis visszafordultam és kimentem az erkélyre, mindenki felfelé nézett, majd én is felnéztem. Valaki zuhan le! Valaki zuhan! Ordít! Ismerős a hangja! Ez, ez Yaeger! Mondtam hogy ne avatkozzon bele! Basszus! De miért ugrott le? Áhh nincs idő erre.

Az erkély korlátához nyúltam és beakasztottam a lábaim valahová és a lehető legjobban kinyúltam a korláton kívülre majd ahogy zuhant sikerült megragadni a lábát nehezen. Alig bírtam tartani.. határozottan nehezebb volt nálam de a tartottam. És megpróbáltam felhúzni is, de én is megcsúsztam és majdnem kiestem. A rajongók sikítoztak szó szerint... végig nézni ahogy kettő idol majdnem meghal... nem túl jó dolog...

Fogtam erősen a lábát és húztam, végül magam sikerült visszarángatnom hogy a talajt érezzem, és őt továbbra is csak húztam fel.

....

Eren Szemszög~

Hirtelen észbe kaptam, engem most tényleg elkapott valaki, engem most megmentettek, nem fogok meghalni? Igaz?!

A fejem kicsit elemeltem a faltól hogy felnézzek ki az aki éppen tart, a lélegzetem elállt a látványól, Ackerman erőlködő kissé vöröses aggódó fejjel húz felfelé. Ha nem lógnék fejjel lefelé talán tudnék neki segíteni megmenteni magam.. de így... nem megy.. az erő is kiszállt belőlem mikor nekicsapódtam a falnak...

-Ackerman... t-te is ki fogsz... esni..

-Kussolj már hülye gyerek inkább kapaszkodj...

-Még ilyenkor is képes vagy kiabálni velem?... Lehetetlen eset vagy....-Mondtam könnyező szemekkel.

A lábam kezdett kicsúszni a kezéből, úgy éreztem leesek, erre még erősebben kezdett felfelé húzni.

-Utállak Yaeger! Nagyon utállak! Irritálsz! Főleg azért, mert mindig nekem kell téged kihúzni a bajból! Érted?! Csinálj már valamit magadért is!

Abban a pillanatban nyílt fel a szemem, ez az ember... megtesz értem mindent, már a debütálásom óta segít, és mindig neki kell mindent kijavítania ha én elszúrom... és én pedig pont ezért utálom.

Nagy lendületet vettem magamon és megpróbáltam a testem felhúzni a korláthoz hogy megkapaszkodjak.

-Én pedig pont ezt utálom benned... Mindig te csillogsz... és kijavítod a hibáim.. ezek által sosem tanulhatok semmiből...-Megkapaszkodtam a korláton és én is húztam magam.

Végül sikerült valahogy felérnem és átesnem a korláton egyenesen Ackermanra. Fellélegezve feküdtem rajta és hallgattam a heves szívdobogását és a lihegését, a mellkasa föl le mozgott a teste pedig izzadt volt. Az alattunk lévő emberek sikítoztak a látvány miatt. De ez engem jelen pillanatban nem érdekelt, csak feküdtem az alattam fekvőn és próbáltam felfogni az előbb történteket...

Sírtam.. de már nem  a félelemtől.. hanem attól az érzéstől ami akkor a hatalmába kerített.. boldog voltam és hálás, amiért élhetek, amiért nem zuhantam le és zúztam halálra a testem... Ackerman a fejemre simította a kezét nyugtatásképp.. ekkor kifejezetten jól esett, viszont más helyzetben tuti biztos hogy felpofoznám ezért... de most nem, most így jó.... élek... ez az egyetlen ami érdekel.

 ez az egyetlen ami érdekel

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
A vαlóѕáɢвαɴ υтállαĸ [вeғejezeтт✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin