11.Fejezet: Tudom hogy fáj amit mondtam

3.4K 362 51
                                    

<>Levi Szemszög<>

Idegesen trappoltam végig a forgatóteremben a többi színész és dolgozók plusz a menedzsereink előtt. Majd elszakadt a cérna... itt volt a vég.. kitörik a harmadik világháború...

-Mégis hogy értitek hogy az a balfasz kilépett?!

-Levi nyugodj le... nem kilépett.. Ez csak ideiglenes.-Mondta Chie.

-Meséld már el nekem mégis hogy lehet ideiglenesen kilépni!

-Csak nyugodj meg, ma beszélek vele.-Mondta Xiara.

-Nem kell! Felőlem aztán azt csinál amit akar! Lépjen ki! Tudtam hogy magától elbassza az egész még el sem kezdődő karrierjét! Ennyi volt a kezdeti nagy pofából meg hogy ő képes egy főszereplő szerepét játszani...Tch... na pá.

-Héh! Levi v-Nem hallgattam végig amit mondani akart csak kimentem a teremből és bevágtam magam után az ajtót, kisétáltam az épületből és hazamentem. Ha ő megteheti akkor én is.

...

<>Eren Szemszög<>

Forgolódtam az ágyamba miután elküldtem egy sms-t Xiarának, a rendezőknek Ackermannak és minden egyes olyan embernek akinek valamilyen köze van hozzám a szerepléssel kapcsolatban.

Szia, ezt az üzenetet mindenki megkapja aki velem dolgozik! Csak annyit szeretnék hogy otthagyom a munkám, ne keress és ne kutakodj utánam. Ki kell szellőztetnem a fejem. Sok dolog történt.

Kész... megírtam... otthagyom.. végleg. A tegnapiak... gátlásossá tettek.. és ez így nem jó. Így nem tudnék a filmkészítésre koncentrálni.

Csak aludni akarok... és enni... ez a kettő dolog ami jelenpillanatban érdekel engem... a többivel meg hagyjon mindenki békén...

Most jut eszembe.. Xiarának még írnom kell hogy felbontom vele a szerződésem. De az ráér később. Most csak aludni akarok.... jó sokáig...

....

..Pár nap múlva..

.......


Levi Szemszög~

-Emberek... Jelentkezett! Kaptam egy üzenetet tőle!-Lelkesen ordibált Xiara a forgatóteremben majd olyan gyorsan fagyott le a vigyor a képéről amilyen gyorsan az feljött rá.

-Na.. mi van?-Kérdeztem hanyagul.

-Hát... pár perc és itt van...de..

-De? Végre forgathatunk?-Kérdezték a többiek.

-Nem..-Csúszott ki a lány száján.

-Akkor.. most mi van magyarázd már el normálisan.-Itt már rendesen baszott az ideg.. a részek késnek a sorozatból és ez a fasz is felszívódik. 

-Felbontja a szerződést...-Mondta csalódottan.

-Felbontja?!-Akadt ki a rendező.-Nem az nem lehet! Így a sorozatot is le kell állítani!

Ennyire erősen hatott rá ez a szarság? Esküszöm kiverem belőle! Miatta kell a sorozatot leállítani? 


.....

Néma csend honolt az egész terembe mikor belépett ő. Egy hosszú fehér csőnadrág volt rajta és egy fekete kardigán aminek a kapucnija a fején volt. Jaj fiam ne játszd a depist mert pofán csaplak.

-Sziasztok..-Szólalt meg.-Szóval akkor... most felbontom a szerződést...-Nézte a padlót sápadt arccal.

Ennyi kellett...

Megindultam felé és erőből pofán csaptam amitől ő hátraesett és a kapucni is leesett róla.

-Mi a!? Ackerman!

-Hülye fasz!-Mondtam azután pedig visszaléptem a többiekhez.

-Ezt miért kellett Levi?-Kérdezte Chie.

-Szükséges volt..-Mondtam halkan hogy csak ő hallja.

-Ackerman! Te!-Elkezdett felém rohanni majd lefejelt eléggé erősen.

-Yaeger, csalódtam benned... tényleg csak egy idióta vagy....Tch... -Tudtam hogy nem mutatja de valójában nagyon is érzékenyen érintik a szavaim... hiszen, mikor debütált még a példaképe voltam... ha most utál is... biztos vagyok benne.. hogy csodál is... és ha ez így van.. a szavaim most beléhatolnak.

Elengedett és dühös arccal trappolt ki a teremből.

-Na és a szerződés?-Kérdezte Xiara.

-Hagyjatok békén!-Kiabált vissza Eren. De ezek szerint nem bontotta fel a szerződést.

-Levi!-Kiáltott rám a rendező.

-Igen...?

-Beszédem van veled!

-Mondja csak.

-De nem itt!... Kövess.. gyere az irodámba!

(Köszi hogy elolvastad ^^ Ha tetszett vote és véleményeket is örömmel fogadok!)

(Köszi hogy elolvastad ^^ Ha tetszett vote és véleményeket is örömmel fogadok!)

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
A vαlóѕáɢвαɴ υтállαĸ [вeғejezeтт✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang