32.Fejezet: Jelenet

2.7K 292 14
                                    

Levi Szemszög:

Eren kilépett az ajtón én pedig zavarodottan csuktam be azt és zártam be. Azt hittem nyugiban visszavonulok majd a szobámba és alszok erre az egészre egy napot. Tévedtem. Milla egyből kirohant a szobából hogy tudja miről is volt itt szó.

-Lev! Nem mondtad hogy testi kapcsolatod van Erennel!

-Ezt milyen következtetésből vontad le?

-Hallgatóztam.-Mondta röviden.-Szóval mikor lányos ruhákba voltál reagált rá a tested.. oooooh a kis Levi felizgult.

-Milla!-Égett a képem ezektől amiket mondott.

-De mióta?!

-Ez egy hosszú történet.

-Van időnk.. Mesélj.

-És, ezt senkinek sem mondhatod majd el.

-Tudom tudom..kezd már.

-Hát.. Ez az egész még régebben kezdődött mikor a filmet kezdtük forgatni. Eleinte egy szimpla vetélytárs volt. De a sok bunkózás és flegmázás.. a kötelező együttlét a fanok párosítgatásai és ilyesmik.. kialakult bennem egy egyfajta kötődés. Amihez az is rásegített ahogyan próbálta eljátszani hogy utál.-Röhögtem el magam.-Miközben ő volt a legnagyobb rajongóm.

-De.. hogy szerettél belé?

-A.. először csak érdekelt mint férfi.. De azután miután lánynak kellett tettetnem magam hogy visszajöjjön és ne keljen befejezni a filmet... Olyan dolgokat csináltunk amire csak olyan emberrel vagy képes akit szeretsz. Túl sok volt az együtt töltött idő is.

-Lefeküdtetek már?

-Nem.. Csak majdnem. Nem álltunk messze tőle.

-Értem. És most akkor jártok?

-Hát titokba.

-De mégis miért nem vállalod fel? Már így is jártok a média is ezt mondogatja most mi a különbség aközött ha ez igaz meg ha nem igaz?

-Mégis hogy magyaráznám meg az anyámnak? Mit szólnának hozzá az emberek?

-Szóval ezért?

-Igen.

-De tudod, még azon csodálkozom hogy nem feküdtetek le.

-Hát, azon én is.

-Mert hát, sokszor voltatok már kettesben.. És bármikor megtehettétek volna. Csak egy kis digidugi és megoldva. Bár.. valahogy olyan érzésem van hogy nem is akarod megfektetni.

-Dehogynem... Csak szeretem. És nem olyan volt a helyzet.. érted. Egyébként, nem vagy még fiatal ahhoz hogy ilyenekről beszélgessünk?

-17 vagyok hülye..

-Oh... Végül is..

-Amúgy tudjuk már mi lesz a szerepem?

-Hát ha bemegyünk ma a stúdióba megtudjuk.

-Zsír.. gyerünk.-Vigyorgott.

-Hát jó.

Elkészültünk majd arra rá egy fél órával a stúdióba értünk. Ott összefutottunk Chiével.

-Hali.. Megvan már hogy mi lesz Milla első szerepe?

-Igen. El akarjátok olvasni?

-Azt terveztük.

-Tessék.-Nyújtotta oda a könyvet. Amit azonnal elkezdtünk olvasni.


Részlet:5 Erdő Párbszéd

Rivaille-Ott, látok valamit nézzétek. /Szemöldökráncolás, bokor felé mutatás./

Erwin: Valóban van ott valami, készüljetek, lehet hogy veszélyes. /Aggódó arckifejezéssel,  kard előhúzás/

Hange: Lehet.. hogy egy mini óriás amit felboncolhatok! /Visító hangfekvés óriás mosollyal./

Eren: Előre megyek! /Azonnali megindulás./

Rivaille: Tökfej! Azonnal állj meg. /Ordítás./

Eren: /Mit sem törődve futás egyenesen a hatalmas bokorig, majd megtorpanás./ Itt van valami.. De ez a valami nem óriás.

Rivaille: Kölyök! Ez veszélyes! 

Hange: Na  Na? /Visítozva toporzékolás./

Eren: Ez egy ember.

Rivaille: Egy ember? /Oda sétálás, kihúzott hát, magabiztos arc./

Milla: /Szemnyitogatás, mint aki most kelt fel nagyon sok idős alvásból./

Rivaille: /Lehajolás a mezítelen lányhoz./ Héh.. Te.. Kölyök! Minden rendben?

Milla: /Szemcsillanás, tátott száj, Rivaille karjába ugrás./

Erwin: Mih..

Rivaille: Kölyök! Eressz el! Piszkos vagy!

Milla: /Sírás/ S-z...er.et-t-tlek... H-H..i..á-ányo..-z-z..tál..

Hange: Ismered?

Rivaille: Mégis honnan ismerném négyszemű?! Most találtunk és a falon kívül is van!

Jelenet Vége Erdő.

(Sok idő kellett de asszem van kedvem folytatni :"D Köszi hogy elolvastad, ha tetszett nyomj rá arra a kis picike csillagocskára és egy véleményt is örömmel elfogadok. További jó kajmán simogatást. Helloka.)

A vαlóѕáɢвαɴ υтállαĸ [вeғejezeтт✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang