Levi Szemszög<<>>
Az öltözőben kis sminket dobtak rám majd egy parókát... teljesen olyan volt az arcom mint egy ártatlan lánynak... és fáj ezt kimondani... de nem egy 25 éves férfinek néztem ki... sokkal inkább mint egy 14 éves kis tini picsa. Ekkor jöttem rá a tényre hogy valóban nem vagyok túl férfias alkat.. a vállaim nem túl szélesek...
Még adtak rám egy rózsaszín buggyosabb pólót egy fehér szoknyát és egy csíkos fekete rózsaszín harisnyát na meg egy magassarkút.. komolyan ennyire alacsonynak néznek hogy ez szükséges?
Terpeszben vánszorogtam ki a próbafülkéből vörösen izzó arccal.
-E-ez... nagyon kellemetlen...-Dadogtam.
-Jaaaj Levi-chan olyan aranyos vagy!-Futott oda hozzám a rendező kislánya.
Ohh bazdmeg.
-Niya...kérlek... ne most...
-De annyira cuki vagy... csak valami még hiányzik... te...-Odaállt elé majd a mellkasom kezdte tapogatni.-Ebben a melltartóban nincsenek mellek... papa adj neki görögdinnyéket.
-Nem! Azt már nem! Így marad és kész! Örüljetek hogy ennyit megtettem!
-Igaza van Niya drágám.. Levi már így is sokat segít...
-Nos, akkor csináljuk meg azt a profilt és írj rá Erenre.
-Okké...
Új profilt hoztunk létre a közösségi oldalon, lefotóztak engem majd egy pár képet fel is töltöttünk Leila Stefworld néven regisztráltam. A koromnak 16 volt megadva... És így ki is töltögettünk rajta mindent majd bejelöltük Eren Yaegert. És megírtam neki az üzenetet.
Eren Szemszög~~
Leila Stefworld: Szia... Eren, nem hiszem hogy válaszolsz vagy valami.. Mert nem ismersz és csak egy szimpla rajongó vagyok... De csak elszerettem volna mondani hogy mennyire szeretlek! Eren... Imádom ahogy színészkedsz... Beléd szerettem a színfalak mögül is. Járnál velem?
Ki ez a lány? Olyan ismerős arca van... De elég vonzó... Talán adhatnák neki egy esélyt... És szereti mikor színészkedem... De cuki..?..
Azt hiszem válaszolok.Me: Találkozhatnánk??
Leila Stefworld: Persze... Nagyon boldog lennék tőle...mikor?
Me: Nekem akár most is jó.
Leila Stefworld: Ez... Szuper! Nekem is jó most.
Me: Hol találkozhatnánk?
Leila Stefworld: Ahol neked jó... hol vagy éppen.
Me: Az ügynökségemhez közeli parkban.
Leila Stefworld: Odamegyek jó?..
Me: Rendben. Akkor itt találkozunk.
Leila Stefworld: Oké.. köszi, szia.
Eltettem a mobilom és vártam, percekig csak ültem és néztem ki a fejemből majd hirtelen egy alacsony fekete hajú lány érintette meg a vállam.
Nagyra nyílt szemekkel fordultam felé. Tényleg ismerős volt de nem tudtam honnan... aranyos volt, a pofija teljesen piros színben pompázott.
-E-Eren?...-Szólt hozzám.
A hangja kissé mély volt de halk és lágy.
-Leila?
-I-igen...
BẠN ĐANG ĐỌC
A vαlóѕáɢвαɴ υтállαĸ [вeғejezeтт✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•
Lãng mạn"Azok a kapcsolatok amik egy "De én nem akarok tőle semmit"-tel kezdődnek.."@Levi Ackerman "Úgy beszélnék veled, de milyen kár hogy leszarlak"@Eren Jaeger "Csak egyre betegebbek leszünk a titkoktól, melyeket rejtegetünk."@Levi Ackerman. "Olyan vagyo...