Jung Hoseok
"Hoseok?"
Kalbimi verdiğim kadının sesi, kulaklarımı doldurdu.
"A-Alice?"
Arkamı döndüğüm gibi Jungkook'un çığlığı geldi.
"Lisa n'apıyorsun! Yapma tanıyorum ben onları!"
Adının Lisa olduğunu öğrendiğimiz kız Jungkook'un karnına tekme atmıştı."Yuh siktir!Kız bir koydu bizim tavşan sakız gibi yere yapıştı!" diyen Yoongi beklenilmeyecek bir şekilde kahkaha attı.
"Unnie, unnie!Özür dilerim seni birden bize sorunca dayanamadım!"
Yerde olayları izleyen Kookie'ye döndü.
"Özür dilerim gerçekten özür dilerim!"
Kookie'nin gülümsemesinden bok bir şey diyeceğini anladım krizi fırsata çeviriyordu puşt herif.
Telefonunu Lisa'ya uzattı.
"Numaranı kaydet.Benden nasıl özür dileyeceğini söyleyeceğim."
Daha fazla dinlemek istemeyerek Alice'e döndüm.
"Seninle konuşmam gerekiyor.Bugün yapamazsam asla yapamam."
"Konuşuruz Hoseok ancak önce bu karışıklığı halledelim."
•
Çocukları teker teker yolladıktan sonra Alice ile yalnız kaldık.
"Evet, Hoseok seni dinliyorum."
"Alice bak, sana bunu uzun zamandır açıklamaya çalışıyordum.Daha fazla içimde tutamayacağım seni seviyorum."
Söylediğim şeyin şokuyla elleri çantasına gitti.Yanakları kızardı.
"Çok ani oldu.Hoseok lavaboya gitmem gerekiyor."-
5 AMPUL Grup konuşması
Xxalice: Kızlar! Az önce hoşlandığım çocuk bana beni sevdiğini itiraf etti!
Chichuu: Bugün gelen çocuklardan biri değil mi?
RamboLimario: Unnie bizden daha çok sevmiyorsundur inş
Jenjennie: Lisa sen ne diyosun oğlum çekil bir kenara
RosettaPasta: Unnie sende ona sevdiğini söyle bugün gelen oppalardan biriyse hepsi çok yakışıklıydı.
Xxalice: İşte beklediğim cevap gidiyorum gençler.Bana olan bakışlarından kalbim kıçımda atıyor bay.
RamboLimario: Geriye kalan tek şey benim küçük masum kalbimin kırıntıları..Jung Hoseok
Bana bir ömür gibi gelen 5 dakikadan sonra Alice geldi.
"Hoseok az önce için özür dilerim.Heyecandan ne yapacağımı bilemedim.Aman ya söyleyeceğim gitsin ben de seni seviyorum."
"Bir dakika ne, Alice ciddi misin?"
"Hoseok kalbim o kadar hızlı atıyor ki, hissetmiyorum.Sence şaka mı yapıyorum?"Min Yoongi
"Lan tavşan götü, nasıl yapıştın yere!"
Jungkook gözlerini kısarak bana baktı.Bağırırken oluşan tipini taklit ederek karşılık verdim."O değilde kızlar çok güzeldi lan.Özellikle saçları morumsu olan." Diye konuyu değiştiren Jin Hyung'a haklı olduğunu göstermek amacıyla sırtına vurdum.
"Yoongi Hyung, seninde 'Lösö kömmöş' diyene nasıl baktığını gördüm.Hani şu saçlarının arasında sarılıklar olandan bahsediyorum.""Aynen resmen kadınların kaslarımı gördüğü zaman gibi bakıyordu kıza."
"Lan tavşan götü, sen kızın numarasını aldın bana ne laf yapıyosun puşt!"
Namjoon Kookcuğun kafasını koltuk altına aldı.
"Benim Tavşan Götüm aşık mı olmuş."
"LAN OĞLUM LAN!ALİCE DE BENİ SEVİYORMUŞ LAN!
"LAN İT HERİF DÜŞERSİN ŞİMDİ GEBERİR GİDERSİN DÜZGÜN YÜRÜ ARMADİLLO GÖTÜ!""Bugün yemekler benden!"
Jin Hyung bunu duyunca gülümsedi.
"Lan Tavşan götü sen n'apıyorsun?"Jeon Jungkook
Eve giderken sürekli olarak Lisa'ya bugün mesaj atıp atmamayı düşünüyordum.
Ve en sonunda bugün mesaj atmayı isteyen tarafım galip geldi.
•
Lisa ve Jungkook MesajlaşmasıBunnykook: Naber Karate Kid?
Bunnykook:Yah!Cevap versene
Bunnykook:Bugün tekme attığın insanım ben
Bunnykook: Bana bir özür borçlusun
RamboLimario: Ne diyorsun sen lan
RamboLimario:Hee sen miydin tamam yarın sana yemek ısmarlarım ödeşiriz istersen yanında bir arkadaşınıda getirirsin olur değil mi?
Bunnykook: Vay!Umarım senden hep tekme yerim.
•
~
EVET BU BÖLÜMÜ BİRAZ DAHA UZUN YAZDIM HOSEOK İLE ALİCE'İ BU KADAR ÇABUK BERABER OLMALARININ NEDENİ AKLIMDA GÜZEL FİKİRLER VAR O YÜZDEN SMXSLMLDMDDLM
-İPOPO
ŞİMDİ OKUDUĞUN
amor • blackbangtan
FanfictionKader; doğru insanlar karşılaştıklarında, hep yanıbaşlarındadır. Bakış açısına göre, güzel ya da garip olan birkaç aşk hikayesi. BTSxBP