selam garip bir şekilde kendimi toparlayabildim ve bunu arkadaşım büşra için daha hızlı yazmak istedim
ve medyadaki edit çok hoş geldi nedens
•
•
Her susuşunda, bir cinayet daha işleniyor.
•
•
"Hey şuan dersiniz var mı?""Evet, benim Yardımcı Çalgı(YN:yani yan bir ders oluyor) Gitar dersim var."
"Bizim Kook ile modern dans dersimiz var."
"Bizim de Jennie ile Bayan Choi ile ses eğitimi dersimiz var ve ondan sonra da İngilizce of!"
"Benim de Bayan Choi'nin sizden sonraki olan dersinde, dersim var."
"Jin'in Beslenme ve Diyet tersi var, hala aşçı olacağın inanamıyorum ya!Hayallerimdeki adamı buldum resmen."
"İlk başlarda Gastronomi bölümünü falan, uzayla ilgili bir şey sanıyordum."
Jennie'nin söylediğiyle kızlar kahkaha attılar.
"Hangimiz sanmıyorduk ki?"
"Yoongi'nin de prodüktörlükle alakalı bir şeyi vardı Namjoon ile beraber ama hatırlayamadım şeyin ismini."
Kızlar ayrılırken Lisa Jungkook'u bekleyeceğini söyledi ve bekledi.
•
"Yah Jin, sen aşçı olacaksın işte neden yemek yapmaya üşeniyorsun ki?""Tamam yemek yapacağım ama, bana şarkı söyleyeceksin."
"Tamam söylerim ama, sen de bana eşlik edeceksin.Hadi ama sesinin ne kadar güzel olduğunu biliyorum!"
"Tamaaam, sana ne yapmamı istersin?"
"Of her şeyi yerim çok acıktım!"
"Galiba en çok tavuk yemek istersin yanılıyor muyum?"
"Chicken, chicken!"
İkisi de mutfakta beraber şarkı söylüyorlardı.
"Soju da içelim mi?"
"Hatırlarsan geçen sefer içtiğimizde çokta dayanıklı olmadığını göstermiştin, bana tecavüz falan edeceksin sanmıştım."
"Hayır, o gün dayanıksız günüme denk gelmiş ben dayanıklıyım!"
"Değilsin bebeğim."
"Tamam o zaman shot yarışması yapalım, kazanan istediği bir ödülü seçsin.Ve zaten senin yanındayım dayanıklı olmasam ne olur ki?"
"Doğru söylüyorsun, benim yanımda istediğin gibi içebilirsin ve pekala yapalım şu shot şeyini."
Jisoo kıkırdadı ve ellerini çırptı.
"Bazen tam bir çocuk oluyorsun." Dedi Jin gülerek.
Jisoo Jin'e yaklaştı ve parmaklarının ucuna kalktı.
Jin, Jisoo'nun onu öpeceğini sandı ama Jisoo öpmedi.
"Bir çocukta böyle kalbini hızlandırıp, seni heyecanlandırabilir mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
amor • blackbangtan
FanfictionKader; doğru insanlar karşılaştıklarında, hep yanıbaşlarındadır. Bakış açısına göre, güzel ya da garip olan birkaç aşk hikayesi. BTSxBP