12

1.6K 114 16
                                    

Bazı gerçekler, yalan olmak ister.

"Lisa gelecek!Yakışıklı gözüküyor muyum?"

Kris, yakalanmamıştı.

Polis merkezinin bodrumunda yandaşlarıyla beraber Lisa'yı bekliyordu.
Dışarda emrini bekleyen 20'den fazla insan içerde ise yüzlerce hackera taş çıkartacak 5 hackerla beraber her yeri izliyor ve kontrol ediyordu.

"Lisa bana aşık, bana olan aşkı asla bitmedi!"

"Patron, seni bölmek istemem ama fazla ses çıkartmamalıyız."

Kris, kapıda Lisa'yı gördü ve ardından yanındaki çocuğu.

"Şu orospu çocuğunu Lisa'yı aldıktan sonra öldürmelerini söyle."

Kris, Lisa'ya bir teklif sunacaktı ve Lisa'nın kendisine aşık olduğunu düşündüğü için endişeli değildi.

"Bugün Lisa ile ikimiz için İbiza'da harika bir oda ayırttım.Ona tekrar ne kadar değer verdiğimi göstereceğim."

Lisa geldikten 5 dakika sonra kızlarda gelmişti.

"Çocuklar beğendiğinizi alın, gerisini öldürün.Oyuna başlıyoruz."

Kris bunu söyledikten 10 saniye kadar sonra polis merkezinin tüm ışıkları kapatıldı.
Kapılar dışarıdan kilitlendi.
Kris mikrafonunu eline alarak konuşmaya başladı.

"Lisa, bebeğim seni çok özledim.Senin de beni özlediğini biliyorum aşkım."

"Polis beyler!Sakın beni bulmayı denemeyin!Eğer şüphelendirici bir hareket yaparsanız, evleriniz ve içinde kimle yaşıyorsanız onlar bombalanır.Şimdi sana gelelim benim aşkım.Çatıya tek başına çıkmanı istiyorum.Yanında başka biri gelirse hepiniz ölürsünüz.Yukarı çıktığında bir telefon olacak orada yazılı olan numarayı ara bebeğim."

Lisa odadan çıktıktan sonra sadece oraya ışık verildi.

"Jeon Jungkook?Babasının prensi değil mi?" Dedikten sonra Kris kulaklara zarar verecek şekilde bir kahkaha attı.

"Bugün Lisa'ya son kez bakışın olacak.Ve siz kızlaaar!Sizin için düşündüğüm bir şeyler var!Geceleri her gece evinize girdim kızlar!Lisa'mın saçlarını okşadım ve derin bir uykuduyken dudaklarına küçük bir buse kondurdum."

Kris elindeki mikrofonu bıraktı.

"Ne diyorlar duyalım biraz!Ses dinleme cihazını açalım."

"Orospu çocuğu Kris!Senin Lisa'nın dudaklarına değen dudaklarını keseceğim!Onun saçlarına değen ellerini senin götüne sokacağım orospu çocuğu!"

"Tch, tch, tch Jennie.Bir bayana yakışıyor mu böyle sözler?"

"Ama sana orospu çocukluğu çok yakışıyor.Senin kadar orospu çocukluğunun yakıştığı birini görmedim."

"Ah, Lisa bebeğim arıyor.Bu arada Jungkook, Lisa ile yaşamak istediklerini yaşayacağım."

"Lisa senden nefret ediyor siktiğimin herifi!"

amor • blackbangtanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin