Aşkın tanımı, içinde boğulan kalplerdir.
•
Jennie Kim"Yoongi, bu aralar çok garip davranıyorsun, iyi misin sevgilim?"
"Jennie, Jongin kim?"
O isimle beraber kalbimdeki öfke taştı.
"Bir orospu çocuğu."
"Jennie, Jongin kim?Neden eski instagram hesabında yorumlarda o kadar yakınsınız?"
"Yoongi, eski bir konu.Açmasak?"
"Jennie, anlat."
"Yoongi, yapma lütfen konuşmak istemiyorum."
"Jennie."
"Duygularımla oynayan, bana o kadar umut verip, bana başka kızı sevdiğini söyleyen orospu çocuğunun teki.Bu kadar mutluyken neden bu konuyu açmak zorundaydın ki?"
Eşyalarımı topladım ve masadan kalktım.
"Jennie, amacımın aramızı mahvetmek olduğunu mu sanıyorsun?Cidden mi?Sadece, sikeyim ne kadar eski olursa olsun, kıskanma duyguma hakim olamadım tamam mı?"
"Bir şey söyleyeyim mi- neyse boşver ya.Gidiyorum ben."
"Jennie, Jennie!"
Neden lanet olası bu konuyu açmak zorundaydı ki?
Eskide kalan bir şeydi.
Hatırlamak istemediğim bir şey, hatırlamak istemediğim bir olay.
-"Ben Krystal'ı seviyorum Jennie."
"Ne?Beni öptün Jongin!Beni ö-"
"Seni sevdiğimi mi düşündün cidden?Bir kendine bak bir Krystal'a, senin gibi birini öptüysem ona neler yaptığımı hayal et."
Jongin Jennie'nin yanağını sıktı.
"Ben kaçıyorum."
-
"Orospu çocuğu!Ondan nefret ediyorum!"Jennie ağlarken birine çarptığını fark etmedi.
"Hey iyi misin?Bu kadar güzel varlıklar ağlamamalı."
Çarptığı kadın ona güzel bir gülümseme sundu.
Ön dişleri diğerlerinden büyüktü ve bu kadında çok güzel duruyordu."Hadi ama, bu kadar güzel bir hava da ağlanır mı?"
Eliyle yan taraftaki kafeyi gösterdi.
"Biraz oturmak ister misin?Hatta bu isteyip istemediğini sormuyorum.Böyle güzel bir kadının ağlamak için kötü bir nedeni olmalı.Ah şey bu arada adım Nayeon."
Jennie de elini uzattı.
"Jennie, Jennie Kim."
"Vay be, ismin de çok güzel.Hadi ilerleyelim."
•
"Kusura bakma ama erkek arkadaşın tam bir hödük.Anlatmak istemiyormuşsun işte ne diye uzatıyor ki!""Ya aslında bazen gerçekten çok düşünceli oluyor.Ama kıskançlık konularında...O arıyor, açmalı mıyım?"
"Haspam!Alo, Jennie Kim'in telefonu ben tarafından ele geçirildi.Lütfen hatanızı anlamayana kadar aramayınız.Hatanızı fark ettiğiniz günler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
amor • blackbangtan
FanfictionKader; doğru insanlar karşılaştıklarında, hep yanıbaşlarındadır. Bakış açısına göre, güzel ya da garip olan birkaç aşk hikayesi. BTSxBP