Kalp güzelliğin fiyatıdır.
•
•
Ekmek alma sırası Rose'deydi ve sabah uykulu bir şekilde evden çıktı.
Yavaş yavaş yürürken, aniden ağaca tosladı."Ah, kafam!Aish!"
Homurdana homurdana ilerledi dükkana girdi içerdekilere selam verdikten sonra ekmeği alıp çıktı.İhtiyaçları olan şeyleri aldıktan sonra aldığı ekmeklerden birazını ara sokakta gördüğü kedi ve köpeklere vermek için ilerledi.
Ve telefonuna bildirim geldi."Merhaba Sincap!Beni özledin mi?:x"
Bu mesaj gelince Rose yüzünü buruşturdu.
Rose'ye platonik aşık olan Minho ona mesaj atmıştı.Başını kaldırır kaldırmaz koklatılan mendil ile bayıldı.
•
Lalisa Manoban"Ya alt tarafı ekmek almaya gitti!Neden bu kadar uzun sürdü açım ben aç!" diyen Jisoo Unnie'ye döndüm.
Jennie Unnie, Jisoo Unnie'nin sırtını sıvazladı.
"Büyük ihtimalle yine kedilere veya köpeklere ekmek kırıntıları atıyordur.Gelir birazdan.""Başına bir şey gelmiş olmasın?İçimde kötü bir his var."
"Ay, kız ferah tut içini.Deme öyle şeyler."
"Ben gidip bakacağım içim rahat etmiyor."
"Tamaaam!Acıktık biz hızlı hızlı git hadi Limario!"
Pijamalarımla dışarı çıktım.
Önce her zaman ekmek ya da kahvaltılık bir şeyler aldığımız dükkana gittim.
"Günaydın Ahjussi, Rosie bugün buraya geldi mi?"
"Günaydın Lalisa!Evet Rose bugün buraya geldi, ama 20 dakikadan daha fazla oldu geleli."
Hemen telaşa kapılmayacaktım.Mahallede ki çoğu kişi bizi tanırdı, onlara soracaktım.
•
"Jennie Unnie, çoğu kişiye sordum bir tek ara sokaktaki çiçekçi kaldı kedi ve köpekler orada oluyor hep oraya bakacağım."Hızlı hızlı ilerledim ve dükkana girdim.
"Günaydın Lali-"
"UNNIE BUGÜN ROSE'Yİ GÖRDÜN MÜ?"
İlkokula giden oğlu Daehwi ayağa kalktı.
"Lalisa Noona, bugün Roce Noona bir adamın kucağında gidiyordu galiba ama Roce Noona mıydı emin değilim."
"Ne zaman gördün Daehwi?"
"Şey, tam hatırlamıyorum ama çok olmadı.Ya Lalisa Noona!Şu adam bahsettiğim adama benziyor!"
Eliyle işaret ettiği kişiye baktım.Simsiyah giyinmişti ve kafasında kapüşonu vardı.
Gerçekten hayatımda gördüğüm en gerizekalı suçlu olabilirdi.Hızlı hızlı adımlarla yanına ilerledim ve benim yüzümü görür görmez koşmaya başladı.
Eğer beni tanıyıp kaçıyorsa, beni tanıyor olmalıydı.
Peşinden koşmaya başladım, ilk defa uzun bacaklarım işime yarayacaktı çünkü hızlı koşabiliyordum.
"Orospu çocuğu piç herif!Seni yakalayayım varya ağzına sıçacağım."
Ona yaklaşmaya başladığımda bana bakacakken ayağı takıldı ve düştü.
Bende bunu fırsat bilip üstüne atladım.
"Lan!Rose nerde göreceksin sen-Minho?"
Rose'nin platoniği?Onun kaçırdığından kesin emin olmuştum.Çünkü Rose onu hiçbir zaman sevmemişti ama Minho beyinsizdi, okulda karşılaşsalar ve Rose onu görse bile Rose onu seviyor sanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
amor • blackbangtan
FanfictionKader; doğru insanlar karşılaştıklarında, hep yanıbaşlarındadır. Bakış açısına göre, güzel ya da garip olan birkaç aşk hikayesi. BTSxBP