finale son 2
yani kitap 25. bölümde bitecek üzgünüm gençler daha fazla nasıl uzatacağımı bilemiyorum ve yeni yayımlayacağım kitapta aklımı aşırı çeliyor ilk 2 bölümü hazır gibi(?)
dediğim gibi bir yönden mutlu bitirmeyi düşünmüyorum ehu
•
•
-3 ay sonra-
"Alice Unnnie!"
Alice ve Hoseok beraber eve çıkmaya karar vermişlerdi ve kızlarda eşyaları toplamasına yardım ediyorlardı."Ay yeni eviniz çok güzel olacak ya!"
"Umarım ya, çok heyecanlıyım!"
Rose ablasına sarıldı.
"Okuldan da mezun olacaksınız!Evlendiğinizi düşünemiyorum ya!"Alice sanat fakültesinde değildi.
Alice son sınıftı, kızların hepsinin de sadece 1 senesi kalmıştı.
Kızların hepsi, yetenek sınavlarına aynı zamanda girmişlerdi.
Jisoo zaten okula geç başladığı için Jennie ile aynı zamanda başlayacaktı ancak, Rose ve Lisa'yı da beklediler.
Jisoo'nun aklına aniden,
kavga ettikleri zamanlar, aklına geldi.
"Ben sınava girmeyeceğim." Lisa ruhsuz gözlerle kızlara baktıktan sonra mutfağa gitti.
Jisoo sinirlerine hakim olamadı.
"Ne?Girmeyecek misin, neden?Yine kendini tecavüze uğradın diye aptal bir nedenden dolayı sınırlandıracak mısın?"
"Aptal bir neden mi?APTAL BİR NEDEN Mİ?BEN HAMİLE KALDIM!VE O KARNIMDAKİ ÇOCUK ÖLDÜ!SADECE TECAVÜZE UĞRADIĞIMDAN DEĞİL, ben..."
Jisoo elindeki bardağı duvara attı ve bardak binlerce parçaya ayrıldı.
"LISA!Sikeyim artık bırak tamam mı?Her şey için, olan biten her şey için kendini suçlamayı bırak!O ÇOCUKTAN ÖNCE SEN ÖLEBİLİRDİN!" Jisoo nefes aldı.
"Bak, yaşadığın hiçbir şey kolay değildi.Hepsi iğrenç, olmaması gereken şeylerdi.Ama oldular, anladın mı?Senin isteğin dışında, gerçekleşti.Hala kaç kilosun kaç 36 mı?Her geçen gün önümüzde eriyorsun,"
Jisoo ağlamaya başladı.
"ve biz hiçbir şey yapamıyoruz.Zamanı geri alamıyoruz, o anılarını yok edemiyoruz.Ben, nasıl yardımcı olacağımı bilmiyorum, biz bilmiyoruz.Senin her gün gizli gizli lavaboda hıçkıra hıçkıra ağlamanı duyuyorum, geceleri de, her zaman.Biz ne yapacağımızı bilemiyoruz.Üzgünüm."
Jisoo nadiren kızların önünde ağlardı.
O an ise, normal Jisoo'dan eser kalmamıştı ve Jisoo hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.
Lisa ölmüş olmayı diledi.
Onlara bunu çektirmeye hakkı yoktu.
"Ben," dedi ve devam etti."özür dilerim.Ben..."
Koşarak banyoya gitti ve kapıyı kapattı.
Jisoo kendini unutmuş hala kızları düşünüyordu.
"Chaeyoung-ah, Lisa'nın yanına git."
Jennie onayladı.
"Evet, Rosie.Ben buradayım Lisa'nın yanına git."
Rose gidince Jennie ile Jisoo kaldı.
Jennie Jisoo'ya sarıldı.
"Ben sadece sizin iyiliğinizi istiyorum.Her zaman hayalini kurduğumuz şeyin olmasını, her zaman birbirimizle,"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
amor • blackbangtan
FanfictionKader; doğru insanlar karşılaştıklarında, hep yanıbaşlarındadır. Bakış açısına göre, güzel ya da garip olan birkaç aşk hikayesi. BTSxBP