Bölüm Şarkısı: Kiiara- Gold
Söyleyeceğim yerde başlatabilirsiniz~Gözlerin deniz değil, neden boğuluyorum?
Aşk derin, neden yüzüyorum?•
"Hay sikeyim, bir günümüz tamamıyla mutlu geçsin, yemek dağıttıracağım ya!"
Jisoo ağlıyor, kızlar ise ona destek oluyordu.
Lisa ve Chae birbilerine bakıp konuşmaya başladılar.
"Jisoo Unnie, Namjoon Oppa seninle bu konu hakkında konuşmak istiyormuş.Bize anlattı ve bize mantıklı geldi.Namjoon Oppa yarın seninle konuşup konuşamayacağını sordu bizde sana soruyoruz eğer kabul edersen, yarın konum atacakmış."
"Ne konuşacak ki?Haspam!"
"Jisoo Unnie sen Seokjin Oppa'yı dinlemedin ki hiç!Belki açıklaması vardır."
"Ne açıklaması olacakmış ya!Aldattı işte beni hemde ismini Irene olarak kullanan Joohyun'la!"
"Cidden neden Irene olarak kullanıyor ya?Idol falanda değil yani."
"E ben Rose'yi kullanıyorum."
"Sen Rose'sin o Irene.Sen bizim kankamızsın o değil, bırak biraz çekiştirelim."
"Bence Jisoo Unnie her yönden ondan daha iyi.Çünkü o ne kadar güzel olursa olsun, Jisoo Unnie'ye olan tavırlarından ne kadar çirkin bir kişiliği olduğunu biliyoruz.Ve ikinizinde yüz güzelliği çok güzel o konuda tamam kız güzel ama kişiliği bitiriyor."
"Niye karşılaştırıyoruz ki ya?Neyse, biz Namjoon Oppa ile görüşmen gerektiğini düşünüyoruz."
Jennie'de kızlara katıldığını belirtti.
"Hem diyelim ki böyle bir şeyi yaptı, yapmadığını düşünüyorum ama her neyse diyelim ki yaptı.Böylece işin sonu olur.Yani ne biliyim bitişiniz falan olur."
"En azından bir hafta dinlenmem için zaman versinler, her şey bir anda oluyor.Biraz her yönden dinlenmem gerek."
~
-8 gün sonraya gidiyoruz gençler-Jisoo, Namjoon ile buluşmaya bugün gidecekti.
"Cidden bu aşk aşırı manyak bir şey.Böyle uzay gibi, önlemlerini almadan çıkarsan ölüyorsun."
"Oha, bu çok güzeldi Jennie Unnie."
"Ne sandın, kızım."
"Alo, Namjoon Oppa.Evet benim Jisoo.Bugün buluşabiliriz, evet orayı biliyorum,tamam."
"Ne dedi?"
"Buluşacağımız yerin adını söyledi, bende orayı bildiğimi söyledim."
~2 saat sonra aslında tam 2 saat değil ona yakın bir şeyler işte~
Park Chaeyoung
Jennie Unnie, Lisa ve ben bir plan yapmıştık.
Jisoo Unnie büyük ihtimalle gerçekleri öğrenince Jin'i affedecekti.
Bizde ona anlatabilirdik ancak en iyisi olayın içinde olan birinin anlatmasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
amor • blackbangtan
FanfictionKader; doğru insanlar karşılaştıklarında, hep yanıbaşlarındadır. Bakış açısına göre, güzel ya da garip olan birkaç aşk hikayesi. BTSxBP