24

775 55 36
                                    

Ellerimi bırakma, bırakırsan gökyüzü beni yanına almaya çoktan hazır olmuş olacak.

Jungkook son hazırlıklarında yapıldığından emin olduktan sonra Lisa'yı beklemeye başladı.

Gömleğini düzeltti ve kendine baktı.

"Fazla mı oldu acaba ya?"

Daha sonra garsonlardan biri yanına geldi.

"Misafiriniz geldi Bay Jeon."

Vale kapıyı açtı ve Lisa içeri girdi.

Jungkook sevdiği kadını görünce içi kıpır kıpır oldu.

Yarın Lisa'nın doğum günüydü.Yarın hep beraber kutlayacaklarından, bugün ikisi yalnız geçirmek istemişti.

Lisa siyah askılı dar bir kalem elbise, üzerine toz pembe kısa bir deri ceket giymişti.Ayakkabı olarak ise siyah bilekten bir bot giymişti.

Yüzü mü?Yüzü her zamanki gibi mükemmeldi.

Ve Lisa Jungkook'a gülümsedi.

"Kook, sence de biraz fazla olmamış mı?Neden bu kadar masraf yaptın ki?Benim için seninle dondurma yemek bile yeterli."

Jungkook Lisa'nın beline ellerini gevşekçe doladı.

"Hiçbir şey senin için abartı değil."

Lisa gülünce başını geriye attı.

"Aslında, bu tarz romantik şeyler biraz hoş oluyormuş.Belki de sadece senin yapmandan kaynaklı."

Jungkook Lisa'nın elinden tuttu ve masaya götürdü.

Daha sonra canlı müzik için ayrılan yere doğru yürüdü.

Hafif bir öksürdü ve konuşmaya başladı.

"Merhabalar, insanlar ve Lalisa Manoban-oh pardon Bayan sevgilim.Bayan sevgilim ne ya?Sevgilim."

Lisa kıkırdadı.

"İşte şey, bugün Sevgilimin çok sevdiği bir şarkıcı olan Tori Kelly'nin Paper hearts şarkısını seslendireceğim."

Ve mikrofona üfledi.

"Ve evet, bu Lalisa Hanım için."

Jungkook şarkıyı söylemeye başladı.

Güzel bir yemek yediler, o anda akıllarına ne geliyorsa, konuştular.

"Sana göstermek istediğim bir yer daha var."

Jungkook'un ayarladığı araba geldi ve Jungkook Lisa'ya kapıyı açtı.

"Aslında, burası yapılmaya başlanıldığı andan beri satın almak için gün sayıyordum.Buranın çalışma planlarını gördüğüm gün, tanıştık.Geçen ay ise satın aldım.Aslında sana hemen söylemek isterdim ama sonra aklıma doğum gününde sana sürpriz olarak göstermek geldi."

Jungkook elindeki kumandadan bir düğmeye bastı ve her yerde dijital yıldızlar ortaya çıktı.

"Kook...bu çok...güzel."

Kook Lisa'yı kendine yaklaştırdı ve alnını alnına dayadı.

"Evet, güzel ama..." başparmağı ile yanağını okşadı.

"Sen hepsinden daha parlak ve güzelsin.Şimdi,"gülümsedi. "sadece kalplerimizin şarkısının çaldığı bu yerde, benimle dans et Manoban."

Lisa gözlerini Kook'un gözlerine çevirdi ve dudaklarına şarkının ritmini başlatan öpücüğü kondurdu.

Yavaş yavaş dans ettiler, gittikçe birbirlerine sarılmaya döndü.

amor • blackbangtanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin