Jeon Jungkook
"Jin Hyung!Benimle dün gördüğümüz kızlardan turuncu ve mor saçlıyla yemek yemeye gelmek ister misin?!"Mor saçlının geleceğinden emin değildim ama Jin hyung sadece yemek için bile gelirdi.
"Kızdan yemek mi istedin puşt herif!"
"Hayır kendisi teklif etti!Hadi ama hyung bunu geri çevirmezsin!"
"Gelmeyeceğim demedim ki tavşan götü!"
"Ulan itler bağırıp durmayın uyuyorum şurada sikeceğim ebenizi!""Yoongi Hyung kendi odana gitsene!"
"Hoseok, Jimin ve Tae'yi çağırdı onlara katlanmak daha zor!Dövsem de ses çıkarmaya devam ediyorlar!" (Vmin shipleyen kalbim size öpücük atıyor)
Yoongi ve Hoseok hyung aynı odada Namjoon ile Seokjin hyung aynı odada Jimin, Tae ve ben aynı odada kalıyorduk.
"Biz bugün Jin hyungla dışarı çıkacağız.Sen de rahat uyursun."
Telefonum titredi.
RamboLimario: ASH Restorant'ına gideceğiz.Saat 3 gibi orada olacağız.Konumunu atacağım.Kendine seçtiği takma adı görünce gülümsedim.
Kim Jisoo
"JAESU UNNİEEE!Sana bir haberim var!"
Lisa böğürerek odama geldiğinde Dalgom'un fotoğraflarına bakarak çektiğim hasreti başka bir zaman attım.
"UNNİE UNNİE!DALGOM GELECEK BİLİYORSUN AMA....BUGÜN SENİNLE DÜN TEKME ATTIĞIM BİR ÇOCUKLA VE YANINDA GETİRECEĞİ BİRİYLE YEMEK YİYECEĞİZ!"
"Kızım bağırmasana götünü keseceğim he!Bu arada ne yemeği lan Limario?"
"Dün tekme attığım çocuğa özür dilemek amaçlı yemek ısmarlayacağımı ve isterse yanında bir arkadaşını getirebileceğini söyledim.Ve eğer bende tek başıma gidersem garip olur orası annemin yakın arkadaşının yeri bu yüzden oradan bedava yiyebileceğim bir kartım var biliyorsun hep kullanıyoruz Jennie Unnie ve Rose dışarda zaten evde olsalardı da en çok sen ve ben yemek yiyoruz bu yüzden seni götürmek istedim."
"Lisa, bu kadar konuşsam kilo verirdim sakin ol bir.Tamam geleceğim."
"Bu arada Dalgom ne zaman gelecek Kai ve Kuma yarın geliyor."
"Annem Cuma günü buraya gelirken getirecek.Ve bizim okul işlerimizi falan da halledecekmiş.Biliyorsun yetenek sınavını geçtik."
"Unnie hazırlanmamız gerek yaklaşık 45 dakika sonra orada olmamız gerekiyor ve bize 15 dakika uzak olan bir yer.Hadi hazırlanalım!" Kıçıma şaplak atıp kaçtı.
•
Düz, siyah bir elbise giymiştim.
Lisa ise salopet bir tulum içine de omuzları açık siyah bir crop top giymişti.
Beni görünce ıslık çaldı.
"Jaesu Unnie yakıyorsun!"
Lisa'nın fiziğine diyecek bir şey yoktu zaten modellik yapıyordu.
"Kız Limario!Babamın kıyafetlerini giysen bile güzel duruyor gelmiş bana laf yapıyorsun."
"Hadi çıkalım unnie!"
Ayakkabılarımızı giyip çıktık.
•
Jeon Jungkook
Bunnykook: Nerede kaldınız?RamboLimario:Geldik.
Kafamj kaldırdım ve etrafa baktım.Turuncu saçları ve yanındaki mor pembe saçlıyla fark edilemeyecek gibi değillerdi.
"Tavşan götü, sanırım bayılacağım."
Yanımıza geldiklerinde Jin Hyung'un kalp atışlarını duyduğumu hissettim.
"Merhaba, ben Lalisa yanımdaki güzel bayan da Jisoo Unnie."
Jisoo, Lisa'nın koluna vurdu.
"Merhaba ben Jin bu da Tav- Jungkook."
"Ee hadi içeri geçelim."
İçeri girdiğimizde bir garson bize boş yerleri gösteriyordu ve Lisa'yı gördü.
"Lisa Hanım, hoşgeldiniz. Bayan Eunha'ya haber vermemi ister misiniz?"
"Sungkyung, Lisa Hanım ne yahu!Anlaştık ya bana Lisa demen gerektiğini.Eunha Teyze'ye sevgilerimi ve selamlarımı ilet lütfen." dedi ve kıza sarıldı.
Jisoo gülüyordu.Lisa bize döndü.
"Ne bakıyorsunuz ya!Zengin falan değilim.Hadi yemek yiyelim."
"Yah RamboLimario!Zengin değilsen nasıl böyle bir restoranta geldik?""Çünkü hesabı size kitleyeceğim." dedi ve bize baktı.
Daha sonra Jisoo'yla kahkaha attılar.
"Şaka lan şaka.Annemin arkadaşının yeri.Yani isterseniz masayıda yiyebilirsiniz, Eunha Teyze beni oğluna almaya çalışıyor.Yinede beni sever."Eunha Teyzeyi sevmemiştim.
"Sungkyung bakar mısın?Biz her zamankinden ama bu sefer Jisoo Unniyle çok açız ikimizede 3'er tabak alacağım?Sizler kaç porsiyon yersiniz?Neyse onlarada 3 tabak alalım."
Nasıl o kadar yiyeceklerdi?
•
Jin Hyung ve Jisoo Noona Gordon Ramsey capsleri hakkında konuşup gülüyorlardı.
Biz ise aklımıza gelen her şeyden konuştuk.
Lisa, tam olarak hayalimdeki kızdı.
Onu ilk gördüğümde dış görünüşüne hayran kalmıştım. Şimdi hem dış görünüşüne hem de kendisine hayrandım.Kim Seokjin
Jisoo hiç beklemediğim şekilde sıcakkanlı biriydi.Lisa'yla beraber sürekli gülüyorlardı ve enerjileri bulaşıcıydı.
Jisoo ve Lisa 3 tabağıda yediler.
"Jisoo unnie giderken, de buranın Bulgogisinden alalım."
"Bu kadar yemek yediğiniz halde nasıl bu kadar zayıfsınız?"
"Biz hareketli insanlarız Kookie, Tavşan Kookie?Nickname'in buydu değil mi?"
"Benimle dalga geçebilecek son kişi sensin Rambo Limario!"
Jungkook ve Lisa'nın bu anı komik ve gereksiz derecede sevimliydi.
"Brr Rambo!Rocky 1,2,3,4 serisini izlemiştim.O seriyi izledikten sonra dövüşmeye başladım.Limario ise gittiğimiz bir tavuk büfesi var orada çalışan iki amca bize takma isimler taktı ve benimki ise Limario."
•
Jisoo'nun numarasını almıştım ve bu harikaydı.
Şimdi hepsinin teker teker instagramlarına bakıyordum.
İnstagram kullanıcı adı Chichusoo'ydu.
Fotoğraflarında hep belirli bir dörtlü vardı.
Okul üniforması kataloğunda mankenlik yaptığını koyduğu 2 fotoğraftan anladım.
Ve o an hiç istemediğim birinden mesaj geldi.
irenerv: Seni özledim Seokjin.
~
OF NE SALAK BİR BÖLÜMDÜ HİÇ İÇİME SİNMEDİ KUSURA BAKMAYIN BÖYLE GARİP BİR BÖLÜM OLDUNSLSLLDKLLDÖFÖ
UMARIM BEĞENİRSİNİZ
-ipopo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
amor • blackbangtan
FanfictionKader; doğru insanlar karşılaştıklarında, hep yanıbaşlarındadır. Bakış açısına göre, güzel ya da garip olan birkaç aşk hikayesi. BTSxBP