sınav haftam ve bu kadar hızlı bölüm geliyo :dddd delirdim sanırım
yarın biyoloji sınavım var :dddddddddd
•
•
Bir deniz,
ayaklarım değse de kuma, boğulduğum bir deniz.
•
•
-1,5 Ay sonra-Lisa ayna da son kez kendine baktı.
Siyah derin göğüs dekolteli mayo, neredeyse dizine kadar uzanan bağcıklara sahip bir point tarzı babet(ya aslında point bale için kullanılan ayakkabı tarzı bir şey ama burda onun benzeri işte anladınız) ve hafif kabartılan kahverengi saçları.
Jungkook kulise girdi.
"Orada bir sürü insan var ve ben senin bu kadar nefes kesici gözüküyorken oraya çıkmana izin vereceğim, delirmiş olmalıyım."
Lisa Jungkook'a gülümsedi.
Üzerinde dans edebilmesi için likralı bir dar pantolon ve hafif transparan olan siyah geniş bir tişört vardı ve elbette onun da saçları bilerek dağıtılmıştı.
"Son 4 dakika, son hazırlıklarınızı yapın."
Jungkook Lisa'ya baktı.
"Hey, sen gergin misin?"
"Biraz, çoktandır sahneye çıkmadım."
"Hadi ama, sanki ben her gün sahneye çıkıyorum ama bak rahatım.Çünkü sana, kendime ve aramızdaki duygulara güveniyorum."
Jungkook Lisa'ya yaklaştı ve dudaklarına hafif bir öpücük bıraktı.
"Son saniyeler perde hazırlanıyor yerlerinize geçin."
İkisi de birbirine gülümsedi ve yerlerine geçtiler.
(dansımız bu kızımızı lisa gibi ve benim söylediğim şeyleri giymiş şekilde hayal edin Kook'uda öyle ve aşırı seksi bir dans oh)
Duygular birbirine karıştı, kalpler birbirini sıkıca tuttu.
Salondaki uçuşan tozlar bile onları dikkatle ve nefesi kesilmiş bir şekilde izliyordu.
Kızlar aralarında en küçükleri olan Lisa'yı gururla izliyorlardı.
Ve kalan 6 adam da onların arasında en küçük olan Jungkook'u hayranlıkla izliyorlardı.
Hoseok sessizce konuştu,
"Ağlayacağım sanırım, ona püf noktalarını öğrettiğim günü dün gibi hatırlıyorum.Bizim miniğe bakın."Alice de gülümsedi ona.
"Lisa'yı görüyor musun sevgilim, o neredeyse doğduğundan beri dans ediyor," Alice sinsice sırıttı ve devam etti. "İstersen sen de ondan tavsiye alabilirsin."
Kızlar kıkırdadı.
Ve şarkının yoğunluğu arttıkça dansın yoğunluğu da arttı.
En sonunda, Lisa kendini Jungkook'un kucağına bıraktı.
Ve normalinden bir değişiklik yaparak Kook onu tek başına bırakıp gitmesi gerekirken, ikisi de yüz yüze Jungkook Lisa'nın üstünde bitirdi.
Hocaları sahnenin yanında şaşkınlığını attıktan sonra gülümsedi.
Böyle bir hamle olacağını tahmin etmişti.
Jeon Jungkook
Dans başladı, Lisa ile birbirimize yaklaştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
amor • blackbangtan
أدب الهواةKader; doğru insanlar karşılaştıklarında, hep yanıbaşlarındadır. Bakış açısına göre, güzel ya da garip olan birkaç aşk hikayesi. BTSxBP