Wiser by Blair BW
Maka lepas kejadian tu malam si Blair & Brandon makin kemaruk sdh bercinta ah. Hahaha.. Pg mana2 pun msti sama2. And oh well, the s3x was addictive.
Tapi ada juga yg sa kadang2 x berngam sama si Brandon ni. Mcm dia mau sa kasi jd dia sa punya 1st priority. Mcm sa tiada life lain? Doii..
Blair: Sa kluar ni sama kawan sa ni mlm..
Brandon: Pg mana? Sama siapa?
Blair: Kawan sa la bah & cousins sa..
Brandon: Pg mana juga kamu?
Blair: pg kupi2 ja bah tu..
Brandon: Alaa bru sa mau bawa ko jalan ni mlm..
Blair: Rain check?
Brandon: Bah kwn ko lg penting lah dari sa skrg?Ee bikin panas punya lelaki. Ko ingat ko saturang ja kah sa mau kasi spend time..
Brandon: I fetch u ok? Nanti ja bah kluar sma kwn2 ko aah? Buli?
Ee geram sa!
Sa tidak reply..
Brandon: Bah mana2 ja lah. Bgus sa pg minum ni malam..
Blair: Ya you should have your guys night out too.
Brandon: I rather spend my time with you..Eee mau sesak napas sa bgni ni..
Blair: Brandon, I sometimes need my own space..
Brandon: Bah whatever.Trus mula lah tidak ber text 2-3 hari. Apa sa peduli, byk lagi benda sa buli buat. (Padahal balik2 juga check handphone ni manatau ada kana call kah, ada kena msg ka). Hahaha..
Tapi salah satu tu mesti ada lah yg mengalah tapi yg mengalah cara ego. Like this..
Brandon: I happen to be near you work place.
Blair: Ok..
Brandon: See you at 7pm. ByeOhh bgtu cara ko memujuk ah Brandon.. tggu ko sa kasi silent treatment.
Trus bila berjumpa tu kan si Brandon buat yg mcm nothing happened ni.. Kdg2 sa geram.. Hellooo did you forget that kita masi bergaduh kah ni?
Bgtu lah kami tu ada masa brgaduh ada masa berbaik.
Ada lagi satu sa x suka si Brandon dia cepat melenting, panas baran, terlampau ikut perasaan ni.
One day kami pg jalan2 d mall. Ada bah tu saturang lelaki dia mmg nda sgaja pun tgk si Brandon bah. Si Brandon ingat tu lelaki mau cari pasal sama dia..
Brandon: Ah knapa ko bro? Ada masalah kah? (Yg mmg suara yg bkin cari pasal ni)
That guy: Tiada lah bro sa ingat ko somebody yg sa kenalTrus sa brabis sdh tarik2 d Brandon ni.. sudah lah tu.. bgtu ja sa sbb sa malu ni urg tgk2 kami sdh.. tapi smpi la di kereta masih lg dia tdk puas hati.
Brandon: Im sure that guy ada yg dia x puas hati sama sa!!
Blair: Apa bah ko ni ah? That guy is perfectly fine. Ko yg cari pasal knapa??
Brandon: Jadi ko sokong tu lelaki lah? Sial btl oh..
Blair: You're just exaggerating things Brandon! I dont like this!!
Brandon: Jd apa masalah ko ah? Ko lg yg bkin stress sa skrg ni..
Blair: Are you crazy, Brandon??Dia tumbuk lah tu steering kereta.
Mula lah dua2 bermasam muka. Tiada mood trus ni.. Panas btl hati sa.
Although things like this happened, and I feel like he is not the one that I want to find in a guy, tapi mcm magnet ja kmi ni. Hairan sa..
****
June 200XHarini result UPU keluar. Ni lah yg sa paling nervous cos today I will be one step ahead to my future career. Or not.
Bila buka tu website kan mcm sa bergegar sdh. Si Brandon di sebelah sa patiently waiting.
Skali sdh buka tu..
TAHNIAH CIK BLAIR L. WILSON anda telah berjaya untuk memasuki Program Sarjana Muda Media & Komunikasi bagi sesi 200X/201X bertempat di kampus XXX, Universiti XXX, Kuala Lumpur. Sila klik link di bawah bagi menerima tawaran ini dan anda dikehendaki hadir pada hari pendaftaran.