PART 14

1.4K 97 2
                                    

PART 14

Wiser by Blair BW

Sa sama si Brandon trus pg beli ticket bas lagi mau pg KL blk. Spjg jalan tu si Brandon pegang ja tangan sa & I felt happy.

Tertidur pula sa dlm bas. Skali tebuka mata sa si Brandon tgk ja sa ni..

Blair: What??
Brandon: My arm hurts. And you were snoring.

Silaka!

Blair: Manada oh!!

Ketawa2 dia.

Smpi di KL Sentral trus kami jalan pg naik monorail lagi turun di station Bukit Bintang. Punya lah bersesak dlm monorail. Ngam2 peak hour lg time urg pulang kerja. Aiyaaa ni yg sa malas ni sbb mcm2 bau buli tercium. Sabar ja sa di sebelah sa ada tu urg ngam2 lg dia angkat tangan dia sbb berdiri ba kmi dlm tu train xda tmpt duduk sdh.

Blair: Sa x tahan oh..
Brandon: Bau pokilok (armpit)?
Blair: Ya.. Aduii. Pening..

He put my head on his chest. And I put my hands around his waist. Fefeeling tourist pula ni. Yala..tourist juga bah knun nii. Haha.

Smpi Bukit Bintang trus pg hotel. Mcm sa rasa sa pun berbau sdh ni.

Blair: I go mandi first..
Brandon: Ok.

Siap mandi sa kluar dr bathroom. Doi tertidur sdh si Brandon. Tapi dtg pula nakal sa..

I took off my towel and sa baring atas badan si Brandon. He was fully dressed. I kissed him so passionately. Nda pduli pun klu si Brandon tdur mati. But he suddenly slid his finger into my V.

Brandon: Uhmm baby, this is so good.

Sa x tahan sdh. I was so horny. Brandon took off his clothes and kasi pusing sa and we did a 69.

More baby more..

He circled his finger on my cl×t smbil hsap npple sa. It was an exquisite pleasure.

Brandon.. ahhhh. F×ck me Brandon. F×ck me.. aahh.

Brandon put me on top and I rode him.

Baby, go faster.
Im so close Brandon..

He put me on my back and spread my leg wide. He went slowly and I enjoyed every bit of it.

Ok lah 2 round juga. Haha..

1 hour later sa lapar sdh. Si Brandon was talking on the phone.

Brandon: Ok bah. Nanti kita jmpa sana lah. Kami naik taxi ja.

Blair: Siapa tu?
Brandon: My cousin. After makan kita pg sana tmpt dorg K?
Blair: Di mana?
Brandon: Skybar..
Blair: Mana tu?
Brandon: He said dkt KLCC. we take taxi lah later..
Blair: Ok..

Sa pakai singlet dress that shows every curve of my body.

Brandon: You're not ready yet?
Blair: Siap sdh ni..
Brandon: With this? Sambil tunjuk baju sa..
Blair: Yaaa..
Brandon: Pigi tukar.
Blair: Why? Sa x bawa byk baju nii..
Brandon: wear my tshirt.

Sa mau merajuk sdh tu last2 si Brandon approved juga. Your boobs are popping out.. ish!! Si Brandon blg..

Sblm kluar smpat lg si Brandon angkat dress sa and fxcked me from behind. Silaka btul ni.. sikit lagi nda jadi jalan.

Lepas pg makan trus kmi ambik taxi pg sana Skybar, Traders. Surprisingly ramai org Sabah kerja sana. Tu tmpt cantik overlooking tu Twin Tower & di tgh2 ada pool. Ada tmpt duduk dia yg mcm tu bean bag. Very relaxing ni & I liked it.

Si Brandon x brapa minum he was watching me saja. Almost 1am gitu kmi kluar ikut cousin dia pg makan d luar. Sa lupa di mana tu but we stayed until about 3am bru kena hntr blk hotel. Smpi hotel mmg dua2 kepenatan sdh ni. Sa sempat buka dress sa ja trus pingsan. Brandon pun gitu jga. Dia tidur pkai boxer.

Wiser by Blair BWWhere stories live. Discover now