Sednu si zase dole v obýváku do křesla a přitáhnu si notebook na nohy. Zatímco Lou spí, chci ještě dodělat nějaké věci a pak si podívat na film. Trošku se odreagovat od tohohle všeho. Ještě jsem nezačal sestavovat postýlku ani malovat pokojík. Hrozně se na toho prcka těším, ale mám dost práce s Louisem, natož ještě stavět postýlku nebo se štvát s barvami.
Hned co dodělám všechny emaily, úlevně vydechnu a zapnu domácí kino. Než se všechno načte, udělám si ještě kakao a pak si lehnu zpět na sedačku.
Lou má objednané obědy přímo domů, takže se nemusím starat ani o vaření. Oblíbil si celkem jogurty a celkově všechno co vypadá jako kaše a moc to kousat nemusí. Teda kromě kuřecího masa, které beru od farmářů, aby měl co nejlepší. Zeleninu taky moc nemusí a s ovoce si hrozně vybírá. Nejradši má mango nebo broskve. Všechno co je moc sladké by snědl. Kapsičky už taky moc nejí ale, když má na ně chuť, sám si řekne a dám mu je.
Mezitím, co tak přemýšlím nad jídlem je skoro půlka filmu pryč a já zase nevnímal. To se mi stává hrozně často. Položím hrnek s kakaem na stůl a pohodlně si lehnu, abych mohl v klidu spát, kdybych zase usnul.„Hazz“ probudí mě šťouchnutí do ruky
„Hmm“ zamručím do polštáře
„Bolí“ zakňourá Lou
„Já vím, musíš vydržet zlato“ pootevřu oči a snažím se probrat. V celém pokoji je tma jak v noci. Nikdo ještě neodhrnul závěsy a film už taky skončil.
„Půjdeme si lehnout“ řeknu, zatímco se zvedám a dělám zase trochu světla. Lou mezitím vypne televizi a zmizí v kuchyni.
Hned pak dojdu za ním, kde ho najdu, jak pije mlíko přímo s láhve. Stoupnu si za něho a jemně ho obejmu. Lou pak vrátí láhev do ledničky a opře se o mě.
„Lepší?“ zašeptám mu do ouška a jemně mu hladím bříško
„Trošku“ zakňourá a přiloží svojí ruku na tu mou
„Tak pojď“ pustím ho a zamířím do ložnice, kde naskládám všechny polštáře, co máme v posteli kolem Loua ať se má o co opřít a lehnu si k němu. Počkám, až usne a vezmu do ruky mobil, abych zkontroloval, kdy dorazí oběd. Mezitím mi pípne několik upozornění a já rychle otočím hlavu, jestli to nevzbudilo Louise, ale ten se jenom zamračí, něco zakňourá a poťapká packou vedle sebe jako by něco hledal, ale spí dál. Jemně mu vložím svojí ruku do dlaně a hladím ho přes ni, aby se uklidnil. Lou ji ve spánku stiskne a přitáhne si ji k sobě. Chvíli ho ještě pozoruju a pak hned otevřu bublinku s Niallem aby dál nepípal.Položím mobil vedle sebe a začnu přemýšlet o tom, co mi napsal Niall. Šel bych po dlouhé době moc rád, ale nemůžu tady nechat Louise samotného. Mezitím, co o tom polemizuju, mi pípne smska s tím, že můj oběd dorazí do 5. Minut. Schválně jsem si nastavil tuhle službu tak, aby mi posílala smsky kdyby Louis spal, aby ho to nevzbudilo. Často si bral můj iPhone na písničky, ikdyž máme propojený celý byt s reprákama a pouštím mu něco klidného takhle po celém pokoji. On u toho většinou hraje ještě nějaký hry a usne i s mobilem.
Opatrně mu pustím ruku a zvednu se s postele, abych mu došel pro oběd. Lou zakňourá a pootevře očko.
„Kam jdeš?“ zašeptá
„Jenom pro oběd neboj, hned jsem tady“ nakloním se k němu a dám mu pusu do vlásku. Hodně často se stává, že přes den má Louis tenké spaní a vždycky co se od něho hnu, se probudí.
Seběhnu dolů a počkám pár minut, než zastaví auto u bytu a předají mi oběd. Zastavím se v kuchyni, abych vzal příbor a vrátím se nahoru. Lou už sedí na posteli a čeká, až ho nakrmím.
„Pohádku?“ zvedne ke mně pohled a pak se podívá na ovladač, který je naproti němu ale musel by pro něho dojit, aby dosáhl.
„Loui!“ zamračím se na něho, ale dojdu pro ovladač a zapnu mu Disney. Vždycky ji oběd u televize, nevím, kdy tenhle zlozvyk chytl, ale pokud mu u toho něco nehraje, tak tu pusu nezavře a mluví.
Hodím ovladač kousek dál a sednu si k němu, abych otevřel misky, v kterých to chodí a podíval se, co je dneska dobrého. Louis to nikdy nesní všechno, protože dávají porce jak pro prasata. Ikdyž Louis ji za dva vždycky se semnou dělí o jídlo.
„Chceš i polívku?“ zamručím na něho a dál zkoumám obsah misky. Když Lou nic neřekne, zvednu hlavu a podívám se jeho směrem. Lou se kouše do rtu a pozorně sleduje scénu v televizi, jako by tam hrál on a záviselo na jeho rozhodnutí.
„Hej!“ zamávám mu před očima rukou. Lou zmateně zamrká a podívá se na mě
„Chceš polívku?“ zvednu mu misku a dám mu jí před obličej, aby se mohl rozhodnout.
„Ee“ nakrčí nosík a odstrčí jí rukou. Je v ní moc zeleniny a to přece jeho veličenstvo Louis jist nebude. V druhé misce je bramborová kaše a ve třetí kuře. Polívku teda odložím vedle postele pro sebe.
„Otevři“ šťouchnu ho lžičkou s kaší do rtů, když se zase nic neděje.
„Uhh“ zamručí Louis, když mu ji hned nacpu do pusy, aby nemohl říkat, že tohle nejí. Hned ale zapřede s plnou pusou a spokojeně žvýká. To co zůstane, můžu sníst já. Dneska je Lou nějak obzvlášť hladový a ikdyž je miska plná kaše skoro celou ji sní. Kuře už mu teda moc nechutná ale jsem rád, že snědl aspoň něco. Hned co skončí pohádka, se pohladí po bříšku a lehne si na záda.
„Už nechceš?“ zeptám se pro jistotu, aby nefňukal, že jsem mu to snědl.
„Už ne“ mňoukne potichu, aby mu neuniklo ani slovo s televize.
„Ok“ brouknu a přepnu si televizi na nějaký zajímavější program.
„Ale!“ zakňourá Lou a natáhne se pro ovladač
„Už ses koukal, teď jím já“ položím ho vedle sebe, aby na něho nedosáhl a dám si tu polívku. Jsem si jistý, že ho donutím sníst aspoň kousek zeleniny. Lou se uraženě otočí a dělá jak se semnou nebaví.
Misku s polívkou odložím vedle a dojít to kuře s kaší. Louis se ohlídne přes rameno, jestli už mu to přepnu, ale když vidí, že se k tomu nemám, poraženě zafňuká.
„Dáš si zeleninku?“ sladce se pousměju a popostrčím lžičku jeho směrem.
„Ne!“ odfrkne a hned se zase otočí.
„Tak já si dám zeleninku za tebe a pohádku si pustím taky sám“
„Harry“ zakňourá
„Copak je? Už chceš zeleninu?“ šťouchnu do něho lžičkou. Lou jenom zavrtí hlavou. Odložím teda misku vedle a pohodlně si lehnu. Vůbec mě ten program nezajímá, ale chci, aby tu zeleninu snědl a násilím mu ji nebudu lít do pusy. Začnu pomalu přepínat programy a když uvidí Disney, už se nadechuje, že něco řekne, ale v tu chvíli mu to přepnu a skončíme zase u nějakého dokumentu.
Po pár minutách se Lou otočí a poraženě sklopí hlavu.
„Copak?“ prohrábnu mu vlásky.
„Zeleninu“ zakňourá a pohladí si bříško.
„Hodný“ vezmu misku a dám mu největší kousek brokolice, který najdu. Lou se zašklebí, když jí kouše, ale spolkne ji a otevře pusu znovu. Ještě pár kousku mu dám, abych ho netrápil a potom mu podám ovladač, aby si mohl zapnout pohádky.
Lou si ho hned vezme a přepne si pohádky. Já vezmu všechny misky a zajdu je hodit do myčky. Když se vrátím zpět do ložnice Lou má zavřené očka a vypadá, že spinká.
Opatrně si vlezu k němu a začnu ho hladit ve vlasech a po krku. Louis zapřede a natlačí se mi na ruku. Mezitím mi znovu zapípá mobil.
„Loui?“ zašeptám potichu, abych ho nevzbudil, kdyby už spal
„Mmm“ zamručí
„Půjdeme dneska s Niallem ven?“
„Pít?“ zamumlá do polštářů.
„Trošku. Ale nemusíme, jestli nechceš“
„Chci, ale musíš mě hladit“ pousměje se, protože ví má vyhráno.
Vezmu teda do ruky mobil a najedu na Nialla.-----------------------------------
Hi sun ^^
Snažila jsem se dát tu poslední fotku do toho scrennu zpráv, ale nepřišla jsem na to, jak se to dělá. Snad vám to nevadí takhle rozdělané ^^
Doufam že se vám to bude líbit i tak <3
ČTEŠ
Harry's cat (larry) 2 Book
FanfictionDruhý díl pokračování Harry's cat. Harry dále pokračuje ve svém byznise s prodáváním nemovistosti. Ale omezí ho natolik, aby mohl být s těhotným Louisem doma. Po narození prcka se jestě více zkomplikuje Harryho život, proto se rozhodne pro hlídání...