Sedím vyklepaně na předních sedačkách auta a snažím se nepozvracet s té rychlé jízdy, kterou Harry předvádí. Myslím, že je ještě stále v šoku a neřeší, co se stalo mě.
Hned co zabrzdíme u nemocnice, vyběhne s auta a nechá mě uvnitř. Já si tisknu Larryho k sobě, který něco tiše mumlá. Opřu si hlavu o sklo a zavřu oči, cítím se hrozně unavený jako bych nespal týden.
Harry se vrátí zhruba za 15 minut a zůstane jenom sedět. Kouká se nepřítomně před sebe a nic neříká.
„Louisi..." zašeptá a zavře oči
„Umřel?" vyděsím se
„Ne! Proboha...ale je v kómatu a nemusí se probrat. Zvládneš řídit? Já se musím vrátit do práce" otočí se na mě a až teď si všimnu jak moc unavený je i on.
„Tak jo, ale chci jet s tebou" pousměju se. Počkám, až obejde auto a vezme si Larryho. Přelezu si na místo řidiče a upravím si sedačku.
Harry mi pomůže vycouvat, ale pak už mě nechá jet samotného. Po pár kilometrech si jsem jistější a víc se uvolním. Je po půl 3 v noci a jezdi jenom minimum aut. Harry si sklopí sedačku a lehne si společně s Larrym. Cesta do firmy by měla trvat 10 minut, ale s mým tempem počítám, že o 10 více. Průběžně je kontroluju pohledem a uklidním se, když uvidím, že Larry spinká.
Opatrně zastavím a hned vypnu motor. Harry vezme prcka do náruče a rozejde se ke vchodu. Já ho poslušně následuju a u vchodu, kdy si Harry vytahuje kartu, aby mohl odemknout, si vezmu Larryho k sobě.
Niall se překvapeně zvedne od stolu a přiběhne ke mně.
„Ahoj! Co tady děláš?" jemně mě obejme a uculí se, když vidí Larryho
„Um...nechtěl jsem byt sám" zamumlám
„Můžeš si lehnout za Mattem, taky se doma bojí sám" zaculí se a kývne hlavou k sedačce.
Harry jenom přikývne na souhlas a sedne si za stůl, aby dodělal práci, kterou měl rozdělanou.
Matt se na mě zvědavě podívá a posune se, abych si mohl lehnout k němu. Neviděli jsme se od té doby, co jsem byl v nemocnici. Vůbec se teda nezměnil., pořád je to to kotě, které jsem znal, když si ho Niall bral. U hybridu to ale není nic neobvyklého.
Larryho položím na sedačku vedle sebe, protože už začíná být celkem těžký a lehnu si k nim. Ikdyž jsem hrozně unavený, nedokážu usnout a pořad se jenom převaluju. Matt je asi zvykly, být s Niallem v noci vzhůru a pak spí přes den jako jeho pán. Občas se na mě podívá, ale jinak se mě nesnaží nijak dotknout.
Hrozně bych se k někomu chtěl přitulit a schovat do náruče. Harry si dál pije své kafé a pracuje, takže ho vyřadím ze svého seznamu na mazlení hned. Kdybych se přitulil k Niallovi vypadalo by to taky hrozně blbě, ikdyž Harry je zvyklý, že na něho občas lezu, ale Matt by asi rad nebyl a žárlil by.
ČTEŠ
Harry's cat (larry) 2 Book
FanfictionDruhý díl pokračování Harry's cat. Harry dále pokračuje ve svém byznise s prodáváním nemovistosti. Ale omezí ho natolik, aby mohl být s těhotným Louisem doma. Po narození prcka se jestě více zkomplikuje Harryho život, proto se rozhodne pro hlídání...