Hned co policajt dopíše mou výpověď a dá mi ji podepsat, se rozjedeme domů. Chci nechat Harryho pořádně dospat a pak se pomazlit. Navrhnu mu, že to odřídím, ale samozřejmě mě za volant nechce pustit. Cestou pořád zívá a protírá si očka, skoro se i pohádáme, když po něm vyjeknu, aby mě nechal řídit.
„Hazza, já to zvládnu, jsi unavený“ zakňučím po páté, když je chvilku ticho s předchozí hádky.
„Přestaň už nebo půjdeš pešky“ zavrčí
„Fajn, zastav mi, já jdu pěšky, nenechám se zabit“ zaprskám vztekle a odepnu si pas připravený otevřít dveře.
„Kurva, přestaň mě srát nebo tě střískám, to je jediné, co si zasloužíš za tohle chování!!“ zakřičí po mě až Larry pofňukne a vykulí očka
„Omlouvám se“ zakňourám potichu a vtisknu se co nejvíce do sedačky. Harry si pustí ještě hlasitěji hudbu a šlápne na plyn. Kdybych neměl prcka tak uteču a nepřidělávám mu starosti, ale nemůžu nikam odejít s dítětem, když se o mě Hazza stará.
Mezitím mu několikrát zapípá mobil a potom začne zvonit. Na obrazovce se objeví Niall a několik SMSek pod jeho volajícím jménem.
„Hm?“ zamručí Harry, když příjme hovor
„Tak co? Je to ok? Už mi přišel email o tom, co řekl Nick i Louis, bylo by super, kdyby ses stavil nebo přijdu já, Matt se chce hrozně vidět s Louisem a hrát si“
„Přijď k nám, potřebuju ještě spát“
„Tak za 3 hodiny u vás, čau…Ahoj Lou!!!“ ozve se z dálky Mattův hlas
„Čau“ zamumlá Hazz a vypne hovor „Já půjdu ještě spát, tak můžeš semnou“ pousměje se na mě „A promiň, že jsem na tebe křičel, ale musíš pochopit i ty mě“
„Chtěl jsem, jenom aby sis odpočinul“ zamumlám potichu
„Já vím, jsi hodný zlato“
Domů přijedeme o pár minut později. Jsem rád, že už na mě Hazz není naštvaný, nechci se cítit špatně za něco, co jsem myslel jenom dobře.
Harry si sedne do kuchyně, kde si ohřeje jídlo a já zatím přebalím Larryho, který už má pořádně těžkou plenku. Mezitím si prcek hraje s blbostma, co má nad hlavou a rozesměje se, když mu utřu prdelku vlhčeným ubrouskem a zastudí ho to.
„Budeš zase krásný, lásko“ uculím se na něho a přebaleného si ho vezmu do náruče a položím do postýlkySeběhnu dolů do kuchyně, kde ještě sedí Harry a snídá nebo teď už spíš obědvá nějaké mražené jídlo. Hrábnu do ledničky, abych ohřál Larrymu mlíčko a trošku nenápadně upiju taky.
„Zajdu si ještě do sprchy tak na mě počkej prosím“ houknu na Hazzu, když vytahuju mlíko z mikrovlnky
„Neboj, počkám na tebe baby“
Vyběhnu zase schody zpět do ložnice a podám Larrymu flašku. Ten začne hltavě pít, jako by týden nedostal najíst a šťastně vrní. Jemně mu přidržuju láhev, aby ji na sebe nevylil a hladím ho po vláskách. Když dopije tak si hlasitě odbrkne a rozesměje se.
„Já teď jdu do sprchy tak to vydrž zlato“ usměju se na něho a dám mu pusinku na čelo. Larry zakňourá, když se rozejdu ke skříni pro věci a rozpláče se, když zmizím v koupelně.
Povzdechnu si a chci se vydat zpět do ložnice, abych ho utišil, ale Larry najednou utichne a uslyším Harryho tichý hlas.
„Nekřič, lásko, tatínek šel jenom do sprchy…..půjdeme se dívat na pohádky?“
Uculím se nad tím jak je Hazz hodný a postará se o Larryho, než se okoupu.
Začnu si napouštět horkou vodu do vany a mezitím, co se napouští se svléknu a postavím k zrcadlu. U bříška jde ještě vidět malinkatá jizva, která tam je ještě po prckovi a už tam navždy zůstane. Otočím se bokem a pohladím se bříšku, jaké by to asi bylo mít další miminko?
Chvilku si ještě hladím ploché bříško, než se napustí vana a já do ní spokojeně nevlezu. Ponořím se do ní až po krk a přivřu očka.
Na chvilku si asi i zdřímnu, voda už je celkem studená a mě začíná být zima. Rychle se umyju a při mytí vlásku si trošku naliju do oušek. Hned se oklepu a zakňučím. Voda v ouškách není vůbec příjemná.
Vypustím vodu a opatrně přeťapkám ke dveřím, kde mám svůj oblíbený huňatý ručník a zabalím se do něho. U umyvadla si ještě vyčistím zoubky a umyju tvář. Ručník hodím na pračku a vezmu si růžové kalhotky, trošku jsem nakecal Harrymu, že jsou pohodlné v čem jsem ani tak nelhal, ale jsou hlavně moc hezké a já se v nich cítím jako kočička. Přes ně si ještě přetáhnu overal pandy a pročešu si vlásky.
Potichu otevřu dveře, kdyby už Larry spinkal, ale v ložnici nikdo není.
Seběhnu schody do obýváku a zastavím se u sedačky. Obě moje lásky už dávno znovu spinkajíPousměju se a opatrně šťouchnu do Hazzy, ten jenom něco zamručí a spí dál.
„Hazza“ zašeptám a šťouchnu do něho znovu
„Lou, prosím, nech mě spát“ zamumlá a otočí se na druhou stranu
„Pojď do postele“ zafňukám
„Hmm“
„Harry!“ strčím do něho znovu
„Jestli mě nenecháš ani tam vyspat tak ti tak naplácám, že si týden nesedneš“ zavrčí a pomalu se zvedne
„Um…to bych možná mohl trošku zlobit“
„Opovaž se“ stáhne si mě na sebe a plácne mě po zadečku
„Mmm“ zavrním a přelezu si do jeho klína a párkrát se zavrtím
„Lou, víš, co teď děláš?“
„Probouzím vás“ nevinně se uculím a schovám si hlavu k jeho krku
„Jedná část už je probuzena baby a ještě okamžitě nepřestaneš, ohnu tě tady o sedačku a udělám ti další dítě“ pošeptá mi do ucha a skousne
„Uděláme další mimi?“ rozzáří se mi očka a kousek se posunu abych si rozepl overal „Zase budu mít bříško a malou jizvičku „ přejedu si opatrně po jizvě
„Lou“ přitáhne si mě k sobě do polibku „Chtěl bys další kočičku?“ zamumlá do rtů a rukou jemně sjede přes bříško, jizvu až k mým kalhotkám kde pohladí narůstající bouličku a zmačkne.
„Umm“ zakňourám a přitisknu se mu na ruku, tím posunu i zadeček a otřu se o jeho bouličku.
„Zlatíčko tady určitě mimi nebudeme dělat, vedle spí prcek“ zamručí Hazz a otočí se na drobka, který leží kousek od nás.
„Půjdeme do ložnice?“ zaculím se a zapnu si overal, abych se mohl zvednout. Chytnu Hazzu za ruku a táhnu ho do druhého patra, kde máme ložnici.
„Baby, jsem hrozně unavený. Nemůžeme to kotě udělat jindy?“ zakňourá Hazz a svalí se do polštářů.
„Nee!!“ zakňučím „Teď! Prosím! Moc potřebuju“ ohrnu spodní ret a smutně se zatvářím
„Ale nebudu nahoře“
„To nevadí!“ zapísknu nadšeně a skoro ze sebe strhnu overal.
„Jediný, kdo tu má být nadržený jsem já, kdy jsme se vyměnili?“ zamumlá Hazz se zavřenýma očima
„Pššt“ přiložím mu prst ke rtům a hned potom mu stáhnu kalhoty a boxerky. Tričko si Harry stihl sundat ještě předtím, než usnul u televize.
Opatrně se sehnu k jeho klínu a párkrát přejedu rukou, než ho vezmu do pusy. Nikdy jsem Harrymu nekouřil, teda nepamatuju si to. Od Nicka už mám trošku odbouraný dávicí reflex, proto mi nedělá moc problém vzít si ho až do půlky. Pár minut se snažím o něco, co má být zřejmě příjemné, ale mě připadá, že jenom slintám a nic příjemného nedělám.
„Spíš?“ zakňučím
„Vedeš si moc dobře baby, ale pokud toho za chvíli nenecháš, skončí naše děti v tvé pusince ne v zadečku“
„Ugh! To ne!“ Vyjeknu „Připravíš mě? Prosím“
Než se stihnu jakkoli pohnout Harry mě přetočí pod sebe a otočí na bříško. Zadeček mi zvedne vysoko a párkrát mě jemně plácne. Hlavu zabořím do polštáře, abych nebyl tak moc slyšet, protože přesně vím, co bude následovat.
Ucítím na své dírce Harryho jazyk a po chvíli i prst, který jemně zasune dovnitř.
„Jsi ok?“
„Uhm“ zamumlám do polštářů a přirazím zpět na jeho prsty.
Hazz mě ještě chvilku připravuje, dokud si není jistý, že už jsem dostatečně roztažený a pak mě přetočí zpět na záda a nahne se, aby mi dal pusu.
„Tak pojď, ty zlobidlo“ svalí se do polštářů vedle mě
Já se hned zvednu z peřin a opatrně mu sednu kousek pod klín, abych ho ještě párkrát připravil a opatrně si ho nasměruju ke svému vstupu.
„Umm“ zakňučím, když dosednu a chvíli zůstanu sedět, abych si zvykl. Vždycky mě to bolí hodně, ale to zřejmě každého hybrida.
Hned co se mi uklidní zadeček a mužů se hýbat, se začnu v pravidelném tempu zvedat a zpět dosedat.
Harry po pár minutách chytí mé boky a prudce mě stáhne dolů. Jemně mě to zabolí, ale strefí se do toho místa, které mě tak moc přibližuje k vrcholu. Ještě párkrát tohle zopakuju, než zašpiním Harryho bříško a ucítím teplo ve svém zadečku, jak se do mě Hazz udělal. Opatrně se skloním k Harryho rtů a dám mu pusinku. Až po výměně pár slin z něho pomalu slezu a lehnu si vedle něho.
Harry se natáhne pro kapesník, který mi strčí pod zadeček, aby zachytil to, co ze mě vyteče a přikryje nás dekou.
„A teď už spi, prosím“ zamumlá mi do vlasů, když mě k sobě přitulí.
„Děkuji, miluju tě“
„Já tebe“ zamručí v polospánku.--------------------------------------
Ahoj ❤
Ještě mně napadl příběh s hybridem. Něco v tom smyslu, že bude Harry s Nickem a půjdou do zverimexu. Tam bude prodávat Zayn a bude mít hybrida Louiho, ale bude se k němu chovat hrozně, proto si ho bude chtít Harry adoptovat. Ještě to není úplně promyšlené, ale něco takového bych tam chtěla dát :) Zaujalo by vás to? :)
Btw. Ještě 2 kapitoly a epilog ❤
ČTEŠ
Harry's cat (larry) 2 Book
FanfictionDruhý díl pokračování Harry's cat. Harry dále pokračuje ve svém byznise s prodáváním nemovistosti. Ale omezí ho natolik, aby mohl být s těhotným Louisem doma. Po narození prcka se jestě více zkomplikuje Harryho život, proto se rozhodne pro hlídání...