3.

2.3K 131 11
                                    

Zbytek dne se celý valíme v posteli a prospáváme. Jak znám Nialla, bude chtít být celou noc někde v baru. Je mi jasné, že Louis bude chtít po hodince domů, ale i tak se spánku celý den vůbec nebráním.
Lou se kolem 4 probudí a zavrtí se tím jeho způsobem, zavrtím ti prdeli na rozkroku a ty si spi dál. Po slepu nahmatám jeho bok a přitisknu si ho k sobě ještě víc.
„Hazza!“ vykvikne Louis „tlačíš“.
„Nemáš tam mít prdel baby“ zamumlám mu do vlásků a jemně mu promnu bok, kde jsem měl ruku a sjedu na bříško. Hrozně rád cítím pohyby toho drobečka co je uvnitř, ale teď to vypadá, že je v klidu a nemá potřebu si s Louisovým žaludkem hrát fotbal.
„Mám hlad“ zakňourá a pomalu se přetočí čelem ke mně
„Ještě tam je to maso ze snídaně nebo jogurtíky“ otevřu oči a promnu si je. Upřímně, teď se mi už nikam nechce.
„Jogurtíky!!“ vypískne Louis a hrabe se s postele. Když se vyspi dobře a dlouho, má celkem energii na dalších pár hodin. „Chceš taky?“
„Můžeš“ zívnu a přetočím se na bok, abych si vzal mobil. Projel všechny sociální sítě a napsal Niallovi, aby byl přesně v 6 tady. Nikdo nechce čekat.

Hodím mobil kousek od sebe a znovu zavřu oči. Lou po chvíli znovu vyskočí na postel a hodí po mě jogurt. Svůj si otevře a nezapomene olíznout ten obal. Pak už zaboří lžičku dovnitř a spokojeně si zapne pohádky. Neskonči to nijak jinak, než že má Lou upatlanou celou pusu jako vždycky. Nechápu co má za blbý zlozvyk vylízat jogurty a snad všechny nádobky.
„Ty zas vypadáš“ povzdechnu si a vyhodím oba kelímky po cestě do koupelny, kde vezmu vlhčené ubrousky a utřu Louimu obličej.
„Mmm“ zamručí, když už mu ho otírám moc dlouho.
„Nemáš jist nosem“ vyhodím ubrousek a plácnu ho po prdeli „Mazej se oblíknout“
Lou se rozejde ke skříni a celou ji otevře. Chvíli se do ní diva a pak vezme svoje oblíbené černé skinny a můj fialový svetr. Miluje moje svetry už od první chvíle.

„Pomůžeš?“ zamrká na mě tím štěněčím pohledem „Vždycky“ pousměju se na něho a vyberu si stejné kalhoty a šedou mikinu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Pomůžeš?“ zamrká na mě tím štěněčím pohledem
„Vždycky“ pousměju se na něho a vyberu si stejné kalhoty a šedou mikinu. Pojedeme autem, ale kdyby Louimu bylo zima, ať se muže zabalit do více oblečeni. Lou si sundá tepláky, které nosí většinou cely den, když nejdeme někam ven a začne se cpát do kalhot. Mě to děla problém i bez bříška, takže si dokážu představit, jak Louis bojuje. Až je oblíkne i přes zadeček unaveně si povzdechne a lehne si do postele.
„Unavený?“ přisednu si k němu a jemně mu prohrábnu vlásky.
„Uhm“ zamručí Lou a opatrně se posadí.
„Nezlob tatínka drobku“ pohladím mu bříško a dám mu pár pusinek. Lou se roztomile zaculí a natáhne se pro tričko a pak hned pro svetr.
„Ještě si klidně lehni zlato“ pousměju se na něho a převleču zbytek svého oblečení. Ještě si pročešu ty neposedné vlasy a pak ještě učešu Loua. Ten si mezitím pustí pohádky a zavře očka. Než přijede Niall může si ještě zdřímnout.
Já si vezmu notebook a ještě pořeším par věci do práce. Lou mezitím spokojeně pospává jako vždycky.
Dopíšu ještě poslední email a zaklapnu notebook.
„Vstávej zlato, už tu bude Niall“ zašeptám mu do ucha a jemně mu prohrábnu vlásky. Lou pootevře jedno očko a zívne.
„Už?“ zamžourá do světla a opatrně si sedne s ručkou na bříšku.
„Pomalu, máme čas“ řeknu a vezmu si kličky od auta a doklady. Jídlo nebo pití pro Loua mám vždycky v autě. Lou se pomalu obuje a zamíří k autu. Já zatím zkontroluju plyn a okna. Až pak v klidu zamknu byt a odemknu auto. Lou si vleze na přední sedačku a zachumlá se do deky, kterou tam má položenou z minula. Já dálkovým otevřu garáž a nastartuju. Před vchodem už stojí Niallova Audina a čeká, než vyjedu. Hned co se otevře garáž, popojedu k Niallovi a zase ji zavřu. Niall zvedne ruku na pozdrav a rozjede se. Lou hned vytáhne tablet, který je vždycky schovaný v palubce zapne si nějaké pohádky.
Stihne jenom jednu, než přijedeme před klub, kde jsme s Niallem trávily spoustu času ještě před Louisem nebo i s ním. Ale po tom, co otěhotněl, jsem ho maximálně omezil a snažil se věnovat jenom tomu klubku.
Lou vypne tablet a schová ho zase na své místo. Niall zaparkuje hned vedle mého auta a vystoupí. Já si odepnu pás, vypnu motor a podívám se na Louise, jestli je ok. Nikdy jsem ho nenutil si dávat pas, ale já ho pro jistotu většinou mám. Lou ze sebe shodí deku a vystoupí. Hned ho tedy následuju a zamknu auto.
„Ahoj Nini!!“ vypískne Loua a rychle k němu ťapká, aby ho obejmul. Niall ho opatrně obejme a podívá se na mě. Nemám rád, když se na něho lidi mačkají, když má prcka. Hned co ho Niall pustí, se obejme s Mattem. Ten mu hned strčí ruku na bříško a zavrní. Lou se k němu přitiskne a položí mu hlavu na rameno. Konečně získal kamaráda stejné „rasy“. Matt mi osobně nevadí, jenom mě celkem štve, jak se k Louisovi má. Chová se k němu jako k příteli. Jako by spolu byli. Ještě teď, když má ty svoje kočičí dny, Louis je měl taky. Bylo to něco, jako u holek každý měsíc, jenom s tím rozdílem, že hybridi chcou sex a je jedno, jestli je to s jeho pánem nebo jiným hybridem. A Matt už po prvním setkání s Louisem projevil až neobyčejný zájem. Lou ho teda bere jako bráchu podle toho, co mi řekl ale i tak Mattovi nevěřím.
Nechci byt jako žárlivý manžel, proto je nechám, ať se zase přivítají po tak dlouhé době.
„Lou“ zavolám na něho, když už to nedokážu vydržet a nějaká ta žárlivost se projeví.
„Pak“ šeptne k Mattovi a dá mu malou pusinku. Se skloněnou hlavou se vrátí ke mně a otře se o mě hlavou. Pochopil, že jsem naštvaný, za tohle jeho chovaní.
„Chovej se slušně“ zavrčím na něho.
„Tak jdeme kluci“ zavolá nadšeně Niall a rozejde se dovnitř.
Nijak se to v našem oblíbeném baru nezměnilo. Jenom začali víc větrat. Už vidím víc před sebe a není to tu tak zakouřeno jako vždycky. Nechci tu Louise nechat moc dlouho, aby to nemusel dýchat, ale jemu se rozsvítí očka a povystrčí ouška s pod vlásků. Vždycky se mu tady líbilo a dnešek zřejmě nebude výjimka.
Bereme hned druhý „box“ jestli se tomu tak dá říct, od vchodu kde kouř moc nejde a objednáme si nealko jako vždycky protože jsme autem.
Po hodince se Lou začne mírně nudit a škemrat aby mohl jít tančit. Matt se toho hned chytne a začne přemlouvat Nialla. Ten mu to samozřejmě hned dovolí, ale Matt nechce jít bez Louise.
„Jenom chvíli…ok?“ zvednu mu hlavu, aby se mi díval do očí.
„Budu dávat pozor“ mňoukne Lou a už se dere pryč.
Chvíli se za nimi ještě dívám, ale pak se otočím zpět k Niallovi a začneme se bavit o věcech, co se staly, když jsme se neviděli. Niall je prostě…Niall. Ne jen, že má rad jídlo, ale nejradši by mluvil jenom on. Samozřejmě se musí pochlubit se všema fotkama a detailama, které už mají s Mattem.
Jsem tak zabraný do rozhovoru s Niallem že si ani nevšimnu, kolik času už uteklo a ti 2 se ještě nevrátili. Hned se zhrozím, když zjistím, že jsou skoro hodinu pryč a ihned vystartuju, hledat Louise. Je celkem těžké vidět něco přes ten kouř a slyšet přes hlasitou hudbu. Proběhnu snad všechny boxy i záchody ale nemůžu ho nikde najit. Panicky se podívám na Nialla, který hledal semnou ale taky je nenašel.
„Pojď, půjdeme je hledat ven!“ zakřičí Niall přes hudbu a míří k východu. Já se ještě několikrát ohlídnu, ale nikde je nevidím.
„Pojedeme mým ve tvém stavu, bych nikdy nejel“ řekne Niall a otevře dálkově své auto. Mě napadne ještě vzít deku, kdyby se něco stalo, proto se chystám otevřít i svoje, ale to už Niall otevře dveře auta a já přes jeho výkřik nestihnu nic udělat.
Hned se rozeběhnu k němu a mám pocit, že to co se děje přede mnou, se mi jenom zdá.
Matt klečí nad Louisem, který je položený na zadních sedačkách. Má kalhoty někde pod zadečkem a tričko vyhrnuté přes bříško, kde je zřejmě Mattové sperma. Chce se mi vraždit, když vidím, jak drží Louiho penis v ruce a pomáhá mu. Lou má hrozně nepřítomný výraz, jako by něco pil a teď chce jenom svoje uvolnění.
„Matte!!!“ zakřičí Niall a ihned ho strhne ven.
„P…pro..sím „ vykoktá Lou a zakňourá, když ho vezmu pod zadečkem do náruče a odnáším do svého auta, kde ho položím na sedačku a nastartuju.
Doma jsme v rekordním čase, protože jsem tak vytočený. Celou cestu si říkam, že nesmím vybuchnout, ale hned co jsme doma a odnesu Louise do postele, to nevydržím.
„Kolik si toho kurva vypil!“ zavrčím na něho.
„T..troši…šku“ zakňourá Lou a přikrčí se.
„Bože“ pochoduju po pokoji jako lev v kleci a doslova se to ve mně vaří.
„Co si myslíš, že jsi udělal!! Jsi jak děvka! Jenom se rozdáváš! Vypadni s té postele!! Už nikdy tam nebudeš spát, zbalíš se a vypadneš!! Nesnáším tě!“ zakřičím na něho.
„Hazza“ zafňuká Louis a posmrkne si.
„Nemluv na mě! Vypadni s té postele!!! Budeš spát na sedačce jako děvka!“ vytáhnu ho s postele a vystrčím na chodbu. Hned pak třísknu s dveřmi a svalím se do postele.
Jak to mohl udělat. Skoro zabil naše dítě.

----------------------------------------------
Sunny ^^
Nechtěla jsem dělat ten závěr tak dramatický, ale prostě mi to tak vyšlo. Nemusíte se bát, že teď Louise vykopne. Jenom bude naštvaný.
Doufám, že i tak budete spokojení ^^
Snad tam není moc chyb.

Harry's cat (larry) 2 BookKde žijí příběhy. Začni objevovat