Probudí mě až příchod Nialla který do mě strčí, až skoro spadnu s postele.
„Vstávej, taťko!“ zavolá tiše Niall a má na kxichtíku zase ten svůj úsměv.
„Ticho, nebuď je!“ okřiknu ho a přesednu si do křesla. Niall si přisune židli a sedne si kousek ode mě.
„Tak co, jak je Louimu?“ vytáhne mobil a udělá si několik fotek
„Je v pohodě, ale nemáme furt jméno pro malého“ povzdychnu si
Niall chvilku sedí potichu a vypadá, že přemýšlí.
„A co Larry? Jako spojit vaše jména“ podívá se na mě a vytáhne žvýkačky. Nepřežil by, kdyby neměl něco v té puse.
„Není špatný nápad“ představím si to v hlavě „A co Matt?“
„Dostal přes prdel a má zaracha, ale jinak je v klidu“ odmlčí se. „Trošku si pobrečel…pohrál si a byl v klidu“
„Pohrál? Nialle, nehrál si tak, jak myslím já, že ne“ podezřívavě se na něho podívám
„Chtěl sex, tak co jsem měl dělat. Furt kňoural, tak jsem mu ucpal pusu a byl klid“ zamumlá potichu
„A já tě měl za slušného kluka“ rozesměju se a podívám na Loua jestli spinka.
„To říkáš zrovna ty Styles“ praští mě do ramene „Podíváme se na něco ne?“
„Můžeme“ podám mu ovladač, který je na poličce
Niall si ho vezme a zapne televizi, která začne hlasitě hrát. Oba se otočme na Louise, který se jenom zavrtí a víc zaboří hlavičku do polštáře.
„Nialle! “ vytrhnu mu ho z ruky a snížím hlasitost na minimum.
Asi hodinku se koukáme na fotbal, než mu zapípá mobil.
„Matt mě shání“ zamumlá Nialla když mu odepisuje „Nevadí kdyby přijel? Napsal, že mu je smutno“ ukáže mi zprávu, co mu přišla.„Ok, ale ani se ho nedotkne“ zavrčím
„Neboj, už nechce dostat znovu, měl jenom svoje dny, je to i má chyba“ omluví se Niall a položí mobil vedle sebe, aby se mohl dívat na fotbal.
Po zhruba půl hodině se posunou dveře a vejde Matt. Má skloněnou hlavu a tváří se hrozně provinile.
„Omlouvám se, můžu k Louimu?“ zvedne ke mně ten štěněčí pohled, který oni až moc dobře umí.
„Nechci, aby ses ho dotýkal“ zavrčím na něho
„Prosiiim, je to bráška musím ho pomazlit“ smutně se podívá na Nialla.
„Když po něm nebudeš lézt tak můžeš, ale opatrně, má miminko. A nejdřív pojď sem“ natáhne k němu ruku. Matt přicupitá k němu a Niall si ho přitáhne za tričko a Matt se skloní, aby mu mohl dát pusu. „Už můžeš“ plácne ho po zadku. Mattovi se rozsvítí očka a doťapká za Louisem. Opatrně si sedne k Louisovi a zamilovaně se podívá na Larryho. Já ho pořád podezřívavě sleduju. Pak zvedne ruku a opatrně ho pohladí po tvářičce. Když dává ruku zpět, strčí do Louisové, která je položená přes Larryho.
„Mmm“ zamručí Lou a přitáhne si drobka ještě víc k sobě.
„Lou“ zašeptá Matt. Louis pootevře očko a zaculí se.
„Ahoj“ zakňourá a natáhne k němu ručku. Matt se k němu hned přitulí a spokojeně zavrní.
„Koukej, mám mimi“ zaculí se Lou a pyšně ukáže na Larryho
„Je krásný“ přitiskne se k němu a vleze mu úplně do postele.
„Chceš si ho pochovat?“ mňoukne Lou a přitulí se k němu
„Ano! Chci“ zakvikne Matt a hned si sedne, aby si ho mohl vzít. Lou mu ho opatrně dá do náruče a zamilovaně se uculí.
„Louisi!“ zavrčím na něho, když Larry začne potahovat a nakonec se rozpláče. Lou zakňučí a opatrně si vezme zpět toho drobečka a přitiskne si ho k sobě.
Niall se na mě omluvně podívá a poplácá mě po rameni.
„Dej mi ho baby“ zvednu se s křesla, bych si Larryho vzal. Hned si ho vezmu do náruče a houpu ho, aby se uklidnil. Niall se zaculí, když si sednu zpět a chytne Larryho za ručičku, aby ho pohladil. Ten drobeček si zívne a znovu začne usínat.
„Spinkej, lásko“ zašeptám a dám mu pusinku na hlavičku. Hned co usne, věnuju pozornost zpět fotbalu.
Vůbec si při tom nevšimnu, jak se ti dva mazlí. Louis si na Matta zvykl až moc a bere ho jako brášku, který ho může normálně pusinkovat a hladit po celém těle. Až když Lou tiše vykvikne a hned zase zakňučí, se otočím a mám pocit, že to druhé kotě to děla naschvál. Nechtěně se dotkl Louisové jizvy, což by mě tak nevytočilo, ale to jak mu děla značky na krku a mazli se s ním, jako by mu patřil mě hrozně štve.
Niall si toho taky všimne a hned se zvedne k odchodu „Pojď Matthew!“
„Už?“ zakňourá Matt a pomalu sleze s postele.
„Pojď!“ zavrčí Niall a natáhne k němu ruku
„Tak ahoj kitty“ zaculí se a dá poslední pusinku Louisovi, pak už chytne Nialla za ruku a stoupne si k němu.
„Napíšeme si bro“ houkne na mě Niall, naposled se uculí na Larryho a Louise a rozejde se ke dveřím.
Lou s kňučením sklopí hlavu „Omlouvám se“ zašeptá
„Proč mi tohle děláš zlato, nemůžeš se ke každému mazlit jako bys mu patřil“ sednu si k němu a Larryho položím do postýlky která je tu přistavena.
„Ale Matt je kamarád“ mňoukne a posune se na posteli, abych si mohl lehnout k němu
„Niall po mě taky neleze a je kamarád, trdlo“ lehnu si k němu a přitáhnu si ho do objetí.
„Ale my jsme kočičky a ty to dělají“ odpoví důležitě
„Moje kočička“ zavrním mu do ouška a opatrně mu hladím bříško
„Mmm“ zamručí Lou a zívne, nezapomene u toho udělat zvuky jako by vrněl. „Dobrou“ zašeptá a zaboří si hlavičku do mého trička.
„Dobrou baby“ pohladím ho po vláskách a ještě než usnu, zkontroluju Larryho.----------------------------------------
Hi sun ^^
Dneska máme trošku kratší kapitolu.
Chtela bych vás poprosit, jestli nevíte o někom kdo umi vázně dobře s photoshopem.
A pak se chci zeptat. Napadlo mně udělat další povídku na téma armády. Něco jako, že Louis příjde do armády jako bad boy a Harry bude jeho velitel, ale Louis bude zlobivý a nebude chtít poslouchat, tak ho bude chtit Hazz trošku zkrotit. Něco jako film výchovný tábor. Jestli by jste o něco takového měli zájem. Ale počítám to až koncem zimy.
ČTEŠ
Harry's cat (larry) 2 Book
FanfictionDruhý díl pokračování Harry's cat. Harry dále pokračuje ve svém byznise s prodáváním nemovistosti. Ale omezí ho natolik, aby mohl být s těhotným Louisem doma. Po narození prcka se jestě více zkomplikuje Harryho život, proto se rozhodne pro hlídání...