Probudí mě pláč toho prcka, kterého jsme nechali v obýváku na sedačce spinkat. Opatrně se zvednu z Harryho objetí, abych ho znovu nevzbudil, asi by mi už fakt naplácal víc než dost.
Hned co se po špičkách dostanu z pokoje, rozeběhnu se po schodech dolů pro malého.
„Už jsem tady" zašeptám a vezmu ho do náruče. Larry ještě párkrát zavzlyká, ale pak se uklidní a přitulí se ke mně.
„Dáme papu?" rozejdu se k lednici, kde vytáhnu mlíko a přesnídávku. Oboje dám ohřát do mikrovlnky a mezitím hladím prcka po vláskách.
Když se ozve cinknutí, vyndám oboje na linku a vytáhnu lžičku. Larry natáhne ručičky pro lahvičku s mlékem.
„Počkej, lásko, já ti ho hned dám" zamumlám, když se snažím oboje přenést na stůl a sednout si. Prcka si posadím před sebe a přiložím mu láhev ke rtům. Hned začne hladově pít, jako by zas týden nedostal.
„Kdybys mi trošku nechal, nebudu se zlobit" pousměju se, když na mě vykulí ty zelené očička jako by mi rozuměl a chtěl říct „Nechal?! Víš jak je to dobré?"
Když už zůstane jenom trošku, jemně mu ji seberu a zbytek vypiju.
„Ugh!!" zakňučí Larry a natáhne svou ručku k té moji
„Ještě si dáme přesnídávku, neboj" uculím se a lahev položím na stůl. Otevřu jahodou přesnídávku a zabořím do ní lžičku. Larry mě sleduje zvědavým pohledem a slintá jak moc na ní má chuť.
„Tady máš a hezky papej, nechci tě zas převlíkat" opatrně mu dám lžičku do pusy. Larry něco zaprská a trošku přesnídávky se rozletí všude kolem. Ale pak začne spokojeně polykat.
„Počkej, tatínek si chce dat taky trošku" zamručím, když mě plácá po ruce a prská všude kolem, když mu hned nedám další. Jedl jsem teda i lepší ale lepší tohle než nic.
Spolu ji sníme celkem rychle, ale při posledních lžičkách už Larry spíš plive kolem sebe, než aby polykal.
„Ty jsi takové prase" má přesnídávku skoro všude. Celé tričko a plínku má poprskanou, jako by se poblinkal. O pusince radši ani nemluvím. Larry se začne spokojeně culit a plácat ručkou do stolu.
„Myslím, že půjdeš do vany baby"
Co nejrychleji se snažím všechno odnést a uklidit. Zároveň se nechci ušpinit od prckova tělíčka, takže vypadáme fakt komicky.
„Jdeme se koupat zlato" jemně ho vezmu do náruče a zamířím do koupelny. Prcka položím na pult, který Harry schválně koupil kvůli němu, ale stejně ho moc nepoužívám.
Položím ho úplně dozadu, aby nemohl spadnout a odběhnu si pro oblečení a hračky. Nějaké gumové kolečko mu dám do ruky, aby se zabavil a začnu napouštět vlažnou vodu.
„Tak se podíváme, co hezkého jsi mi připravil" zamumlám, když mu rozdělávám plenku. Naštěstí se jenom počural a nic horšího mě nečeká.
„Tata" zakňučí Larry a pustí kolečko, aby mohl natáhnout ručičky.
„Jsem tady, lásko" vyzvednu si ho do náruče a opatrně položím do vody. Hlavičku mu pořád držím nad vodou a druhou se natáhnu pro můj sprchový gel. Trošičku si kápnu do dlaně a rozetřu ho prckovi po těle. Ten to naštěstí moc nevnímá a dál se spokojeně culí. S vláskama je to trošku těžší, ale i tohle zvládneme a okoupaného Larryho položím zpět na pult, abych vytáhl mělkoučkou osušku a zabalil ho do ní. Hned po usušení ho převlíknu do overalu stitche a odnesu do pokojíčku.
ČTEŠ
Harry's cat (larry) 2 Book
FanfictionDruhý díl pokračování Harry's cat. Harry dále pokračuje ve svém byznise s prodáváním nemovistosti. Ale omezí ho natolik, aby mohl být s těhotným Louisem doma. Po narození prcka se jestě více zkomplikuje Harryho život, proto se rozhodne pro hlídání...