Opatrně a hlavně potichu nastavím kamery do naší ložnice a pokoje vedle. Počkám, až Harry odejde do koupelny a jednu dám i do kuchyně a obýváku, který je s ní spojený. Potom přeběhnu ještě k Harryho půlce postele a zvednu matraci. Vím, že tam má schovanou pistoli, která se mi teď moc hodí. Rychle přeběhnu do pokoje, který patří malému a schovám ji do skříně.
10 minut předtím než má přijít Nick, je všechny zapnu a netrpělivě přecházím po pokoji. Harry si v klidu dopijí svoje kafé a projíždí si nějaké stránky. Dneska musí znovu zůstat přes noc, aby něco projednal a vrátí se brzy ráno zítra. Chvílema mám panický strach, že dneska umřu ale hned co se podívám na Larryho, jsem odhodlaný tohle zvládnout. Harry mě už nechal řídit auto, které je v garáži a je náhradní. Při nejhorším prostě odjedu a přečkám noc někde jinde.
Hned co zazvoní zvonek, nadskočím leknutím a rychle si sednu k televizi, aby to nevypadalo tak nápadně.
„Ahoj Nicki" pousměje se Hazz a obejme ho jako nějakého nejlepšího kamaráda. Kéž by tu byl Niall, ale ten má dost práce s Mattem a dneska je s Harrym v kanclu.
„Ahoj" pozdraví Nick a přitiskne si ho k sobě. Na mě se podívá moc škaredě, ale to Harry samozřejmě nevidí.
Já se snažím držet svůj pohled na obrazovce, ale občas mi sklouzne na ty dva. Mé myšlenky se pořád drží u té zbraně, která je schovaná ve skříni.
Harry si vezme svůj notebook s taškou a zamíří ke mně.
„Ahoj zlato, buď hodný" líbne mě do vlásku a obejme. Tiše mu zakňučím do ramene a slabě ho stisknu.
„Uvidíme se ráno" rozloučí se s Nickem a zavře za sebou. Nick ještě pár minut stojí u okna a sleduje, jak Harry odjíždí. Já se neodvažuju nijak pohnout nebo nějak zareagovat pohledem na kamery abych se neprozradil.
Když už je všude ticho, rozejde se ten zmrd ke mně. Instinktivně se přikrčím a modlím se snad ke všemu, co existuje.
„Louisíku" stoupne si přede mě a pohladí přes vlásky „Máš hlad?" vím, že myslí úplně jiné jídlo než jím já.
Rozechvělýma rukama mu stáhnu kalhoty s boxerkama a vezmu si jeho penis do pusy. Přehrabuje se mi vláskama a něco spokojeně zamumlá.
Pomalu mi začnou téct slzy a trošku se odtáhnu, abych se nadechl, ale Nick mi prudce trhne vlasama.
„Co řekl Harry? Buď hodný ne? Tohle určitě není hodný" zasyčí a já mám chuť ho pokousat, ale poslušně dokončím tuhle odpornou práci.
„To je hodný kluk" poplácá mě po tváři, když všechno spolknu a kromě pár slz, které mi stečou, tiše dál sedím. „A neřvi nebo ti dám důvod" hodí po mě kapesník a svalí se vedle mě na sedačku.
Rychle si utřu oči a kapesník hodím na stůl.
„Vypadni, tady nebudeš, takové hnusné kočky jako ty mají mít místo na zemi" skopne mě na zem a roztáhne se po celé délce „A přines mi něco"
Poslušně se zvednu a odejdu do kuchyně, kde vezmu pivo a nějaké jídlo, co mělo být pro mě, ale můj žaludek by to teď nezvládl.
Přinesu mu to až do klína a sednu si na zem. Nick spokojeně přežvykuje a mě si chvilku nevšímá.
Opřu si hlavu o sedačku a zavřu oči, abych si aspoň chvilku odpočinul před touhle náročnou nocí. Musím i usnout protože mě probudí tahání za vlasy a kopance.
„Kdo ti dovolil spát? Vypadni nahoru, já si zatím pohraju s prckem" zavrčí a postrčí mě na schody
„Neee, Larry ne" zakňourám
ČTEŠ
Harry's cat (larry) 2 Book
FanfictionDruhý díl pokračování Harry's cat. Harry dále pokračuje ve svém byznise s prodáváním nemovistosti. Ale omezí ho natolik, aby mohl být s těhotným Louisem doma. Po narození prcka se jestě více zkomplikuje Harryho život, proto se rozhodne pro hlídání...