Mezitím, co Larry pije svoje mlíčko sleduji Harryho. Ikdyž je otočený zády ke mně nemůžu z něho spustit oči.
Drobka položím zpět na místo, kde byl a lahvičku s mou paštikou odnesu na stůl.
Svléknu se z kalhot a zůstanu jenom v Harryho mikině, která příjemně hřeje. Natisknu se na něho a ručku s ocáskem mu položím kolem pasu. Hazz něco zakňučí a stiskne moji dlaň.
Zavřu očka a zhluboka dýchám Harryho vůni, která mě vždycky dokáže uspat nebo dostat do klidu.
Probudí mě až zvonění Harryho mobilu, který je na poličce u mojí strany naší provizorní postele.
Zakňučím na protest, když se Hazz otočí a natáhne se přese mě, aby mohl hovor vzít.
„Styles" zamumlá, když ho příjme a plácne sebou zpět do polštářů. „Už se probudil?......Ano přijdu za ním.....trestní oznámení?!! Jaké oznámení?!" zakřičí „Odmítám všechny jeho oznámení o ublížení na zdraví, málem mi zabil přítele a dítě!!..... Ano přijdu co nejdříve. Nashle" zabručí a mobil položí vedle sebe.
„Ach jo" povzdechne si „Jak se má moje princezna?" pohladí mě po tváří
„Je ji fajn, když je s tebou a Larrym" zaculím se a natáhnu se pro pusu. Hazz spojí naše rty a probojuje se jazykem dovnitř.
„Táta!!" zakřičí Larry a plácne ručkama
„Mmm" zamumlám, když se chci odpojit od Harryho, ale on mě chytne za vlásky a drží
„Táta!!" zakřičí znovu a začne natahovat na pláč
„Hally!!" zamumlám mezi tím, co mi cpe jazyk do pusy
Larry už fňuká naplno a troufám si říct, že k opravdovému křiku nemá daleko. Harry se konečně rozhodne, že mě pustí a s mlasknutím poslední pusy se odtáhne.
„Taky jsem si chtěl půjčit tatínka" vyplázne na Larryho, ten jenom něco zaprská a upře na mě svůj pohled.
„Tatínek už je tady lásko, pššt" zvednu si ho do náruče a pochoduju s ním po místnosti, aby se uklidnil.
„Aspoň se oblékni baby" plácne mě Hazz po zadečku a natiskne se na mě zezadu. Cítím na zadečku jeho bouličku a zůstanu zaraženě stát. Já si zapomněl dát kalhoty.
„Um" zamumlám a poodstoupím od něho, abych se mohl otočit radši čelem. Když budu stát svým velkým zadkem v kalhotkách mimo jeho pohled, měl by se uklidnit.
„Musíme do nemocnice, kvůli Nicka a pak na policii zlato" smutně se pousměje a pohladí mě po tváří. Při jeho dotyku se mi hned zvednou ouška a zavrním. Larry se zachichotá a položí svou malou dlaň na tu Harryho.
„To je ale packa co?" šťouchne prcka do boku. Ten se rozesměje a přitulí se ke mně.
„Koupil jsem ti jídlo, já už jedl" řeknu, když se Hazz rozejde pro skleničku vody, aby se napil
„Koupil? Tady přece není obchod" zamračí se „Ty jsi šel pěšky tak daleko?"
„Jel jsem autem" zamumlám a sklopím hlavu
„Louisi! Mohlo se ti něco stát! Neučil jsem tě řídit, aby sis bral auto kdykoliv chceš"
„Chtěl jsem, abys měl snídani, když máš semnou takové problémy" zakňourám smutně
„Jaké problémy proboha? Lou podívej se na mě" zvedne mi hlavu „Já tě miluju i s problémama a Nick byla moje chyba, omlouvám se, že jsem ti nevěřil ok?"
ČTEŠ
Harry's cat (larry) 2 Book
FanfictionDruhý díl pokračování Harry's cat. Harry dále pokračuje ve svém byznise s prodáváním nemovistosti. Ale omezí ho natolik, aby mohl být s těhotným Louisem doma. Po narození prcka se jestě více zkomplikuje Harryho život, proto se rozhodne pro hlídání...