Uzuuuun süre sonra herkese yeniden merhaba!
Aniden hissettiğim bir dürtüyle aylardır uğramadığım (uğramadığımı fark ettiğim) hesabıma giriş yapmaya karar verdim ve açar açmaz gördüğüm bildirim sayısı beni çok şaşırttı. Flawless için gelen güzel yorumların hepsini tek tek okudum, ilgilenen herkese çook teşekkür ederim!
Büyük umutlarla yazmaya başladığım Flawless ilk başlarda istediğim ilgiyi pek göremese de ben buralarda yokken birçok kişi tarafından keşfedilmiş olması beni gerçekten mutlu etti. Wattpad'de olmadığım zamanlarda telefonumun notlar kısmında birkaç kez son bölüme rastladım ve gerçekten devam etmiyor olmak beni kötü hissettiriyordu. Bugün, içimdeki o sese kulak verdim ve benden sonra neler olmuş diye şöyle bir bakmak istedim.
Merak edenler için, evet, Flawless'a devam edeceğim!
Yine merak edenler için -merak eden olur mu bilmiyorum ama- gerçekten oldukça yoğun bir okul yılı geçirdim ve hayatımda pek istediğim gibi gelişmeyen birçok değişiklik oldu. Ve bunca şeyin arasında, dinlenmeye bile zar zor vakit bulurken, aslında gerçekten çok önemsediğim yazma tutkuma vakit ayırma fırsatının elime birçok kez geçtiğini söyleyemeyeceğim.
Ama şu sıralar nihayet hayatım sakin gidiyor ve yazmak için fırsatım olacağını hissediyorum.
Umarım Flawless'a olan ilgi azalmamıştır, çünkü gerçekten çok uzun zaman olmuş. Ama yine de eğer sevilen bir hikaye olmayı başarmışsa, devam ettiğimde aynı ilgiyi göreceğini umuyorum.
Flawless'ı okuyan, etkilenen ve yeni bölüm bekleyen herkesten, sizleri bu kadar süre beklettiğim için çok özür diliyorum. Umarım beni affeder ve Flawless'ı okumaya devam edersiniz!
En fazla birkaç güne görüşmek üzere, sizleri seviyorum! <3