second letter, mia //2

1.4K 70 2
                                    

Ahoj Shawne,
  asi už si mě nepamatuješ, jak bys taky mohl, ale jsem Mia. Jo, ta Mia ze střední, ta brejlatá. Pravděpodobně už si mě nepamatuješ, je to něco okolo čtyř a půl/pěti let co jsme se viděli naposled.
  Nebýt Aali, ani ti nepíšu. Potkala jsem ji nedávno v obchodě, je snad ještě krásnější než když byla menší, a tvojí holčičí napodoběninou je pořád. Různě jsem si povídali, dostali jsme se i k tomu, jestli s někým jsi. Prý jsi se před měsícem dal dohromady s Camilou. Je hezký že někoho máš, ještě ke všemu Camilu, a přeju ti to i když jsem ji nikdy neměla ráda. Až ke konci jsem se ptala na tvoji adresu, lákalo mě ti napsat, tvoje telefonní číslo už neexistuje, o tom jsem se přesvědčila. Divila jsem se, když Aali řekla že bydlíš v centru Toronta, když jsme byly spolu, říkal jsi, že budeš bydlet někde na pokraji, v klidnější části..
  Jo a pokud, ti došel ten dopis, a ty sis ho přečetl, nejspíš ti došlo že máš dítě. Malou holčičku, je to tvoje kopie snad v každé věci. Po mě je akorát malinká, a v létě ji zesvětlají vlasy jako mě. Je na svý čtiři roky hrozně chytrá, občas nesmírně ukecaná, a šikovná.
  Divím se, že jsi na mě nepoznal, že jsem těhotná, když jsme spolu byli. Naposledy když jsme se viděli, byla jsem ve 4 měsíci...
  Lott byla štěstím bez sebe, když jsem ji řekla že ti může napsat. Je to první věc co ti kdy poslala, a tvoje první chvíle, kdy jsi se o ni dozvěděl.
  Už to ukončím, nevím jestli ti ještě někdy napíšu... Promiň jak je to zmatený, ale každou chvíli mi na mysl přišlo něco jiného co ti napsat, a navíc ani neumím psát dopisy
- Mia.

***

To je hrozný jak je to zmatený -_- :D ale jsou to vlastně dva úplně první dopisy, které poslali Shawnovi za nějakých pět let, takžeeeeeee. 😅

Víte co je fail? Už mám vymyšlený všemožný zápletky, i konec, ale třeba taková příští kapitola? Vůbec nic xd.

Že to s tím novým coverem vypadá líp? Taky si myslím :D

Doufám že se líbí jak nový cover tak i nová kapitola! :)

A jen tak btw. Už jsem napsala dvě 'videa', takže třeba za takový tři kapitoly bude video od.. hah, počkejte si. (Takový ty pokusy o vtip, huh)

hi dad ; mendes au ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat