thirteenth letter, mia // 17

684 60 10
                                    

Shawne,
   potkala jsem Aaliyah. Včera, ve městě. Je ještě krásnější a tobě o dost podobnější než byla dřív. Ale to už jsem jednou psala.
   Bavili jsme se spolu, a mě to nedalo. Pozvala jsem ji k sobě domů. Ani nevím jestli o Charlott věděla, ale když ji poznala, byla nadšená. Ptala se mě s kým ji mám, a až když si ji pořádně prohlédla, si to uvědomila. Ten její výraz nikdy nezapomenu.
   U Lottie to bylo stejné. Byla z ní nadšená, a když se Aali zeptala jestli „To je dcera bráchy? Jakože Shawn má dceru!?“ Lott se skoro štěstím rozplakala. Došlo jí to sice až jakmile si tu větu kapku zpracovala. Věděla že máš ségru, a teď se mohla radostí zbláznit když seděla vedle ní.
   Nedalo mi to, musela jsem si ji zeptat co se s tebou děje. Zaskočilo mě to. Hrozně moc. Aali měla slzy v očích, div se nerozplakala, a upřímně, já na tebe byla naštvaná - a pořád jsem - jako nikdy!
  Chováš se jak naprostej kretén! Moc dobře to víš; Aaliyah má k tobě obří pouto. Už jen kvůli tomu jak jsi s ní trávil tolik času, když to mezi vašima skřípalo. Chodila k tobě vždycky když ji něco bylo, měla a má tě pořád hrozně moc ráda, nehledě na vaše hádky a vztah který mezi sebou máte teď.
   Pokaždý jsi mi říkal, jak ti na ni záleží. Jak by sis to bez ni nedokázal představit. A teď... Tohle!?
   Když mi, vyprávěla, jak jsi ji před pár měsíci (ne doslova) poslal po vaší hádce do prdele, týden po tom, co se s ni rozešel ten Seth, či jak se to jmenoval, měla jsem chuť ti vrazit. Prý jste se hrozně pohádali, neřekla kvůli čemu, a ty jsi ji pak řekl ať tě nechá být, a svěřuje se někomu jinýmu. Pak jsi třískl dveřma, a měsíc ses neozýval. Jakmile tě pak jednou viděla doma u vašich, vrazila ti, a běžela do pokoje. Den po tom jsi odletěl do Evropy. A ona si to vyčítala. Myslela že je to její chyba žes odletěl, ale nebyla a není. Prý ani neví jestli už jsi zpátky v Kanadě, ale myslí že jo. No já si to myslím taky, přeci jen, pokud jsem nebláznila, viděla jsem tě.
   Asi je to prkotina, ale umíš si představit jaký to musí být pro holku po rozchodu, když ji její starší brácha vlastně pošle do prdele!?
   Ale i když mi skoro brečela na sedačce, stěžovala si jak už s tebou snad půlrok nemluvila a ty jsi tak příšerný debil, pak si hrála s Lottie jakoby nic. Malovali spolu, stavěli domek z lega, a Charlott pyšně ukazovala obrázky ze školky které si ji povedli nejvíce. Aaliyah ji o tobě dokonce povídala historky z doby když jste byli děti který jsem si ráda poslechla i já. Líbilo se mi to. Líbilo se mi, že i když Lott nemá tatínka, má alespoň jeho sestru. Smála se, poskakovala po bytě, povídala o všem možném a to jak ji jiskřily oči si budu pamatovat dlouho. Byla tak moc šťastná, a já bych si přála aby byla šťastná i s tebou.
   - mia

***
dneska ještě jedna!! xdd

uuuu, tak ne shawn ale aaliyah! spokojení? :D já teda kapku jo, i když by to mohlo být o dost lepší.. :/

co si myslíte o shawnovi a jeho chování? myslíte že vůbec odepíše?

děkuju za neskutečných 900 přečtení!! lovuju vás moc!! ❤❤❤

btw. už jsem se sice jednou ptala, ale byl by zájem o charakter ask? vzhledem k tomu, že se pomalu blížíme k 20 kapitole (neboli nejspíše půlce téhle story), ráda bych ho udělal, ale nevím, jestli mi napíšete otázky :DD tady se teda neni moc na co ptát, ale asi by se něco našlo.. :/
ten ask by stejně byl až po 20. kapitole, to já jen urychluju 😂

děkuju za každý přečtení, hlas i komentář a užijte si víkend!!

hi dad ; mendes au ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat