family
Shawn se nemohl ubránit úsměvu. V jeho objetí spala jeho malá dcera, na televizi běžela barbie, ruce měl fixami pomalované, a na stole byl nakřáplý hrnek který Lottie omylem pustila na zem.
Přišlo mu to neuvěřitelné, ještě před pár týdny ani nevěděl že má dceru, a teď najednou ji drží v náruči, a může říct že s ní prožil skvělý víkend, který určitě nebyl poslední.
Vlastně to měl být víkend jako každý jiný, kdyby mu v sobotu brzo ráno, když ještě spal, nezavolala Mia, s otázkou jestli nechce strávit s Lottie nějaký čas, protože musí v sobotu na pohovor, hned potom do práce, a v neděli by alepsoň poklidila, a oni dva by spolu možná rádi strávili nějaký ten čas.
Shawna to překvapilo, jediný čas co se svojí dcerou trávil byli občasné výlety, kdy jezdili po zoo, dinoparcích, bazénech, nebo když šli občas na procházku po Torontu, ale byl za to více než rád.To že souhlasil byla samozřejmost, vždyť proč by něco takového odmítal, že? O půl deváté ráno už držel v jedné ruce fialový batoh nacpaný oblečením a kartáčkem na zuby a druhou rukou držel ručičku jeho dcery.
Celý den kvůli dešti strávili v bytě Shawna, kde si celou dobu povídali, malovali a vymalovávali obrázky, hráli snad všechno co šlo, přes slovní fotbal a člověče nezlob se, až po schovávanou, a teprve k večeru si na zem v obýváku dotahali matrace a peřiny, a pustili si pohádky. Lottie vytuhla při druhém díle barbie: příběh mořské panny, přitisklá k Shawnovi jako klíště a nepopsatelně šťastná.
A jediné co v tu chvíli Shawnovi chybělo byla Mia. Měl ji rád, možná více jako kamarádku, ale nevěděl jak to má ona, a nechtěl ji vyděsit vyznáním citů po tom všem. Protože upřímně, vlastně si těmi city ani nebyl tolik jistý.
Ráno druhého dne to Shawnovi nedalo. Popadl telefon, najel na zprávy a našel číslo Mii. Nebyl si jistý jestli to byl nejlepší nápad, ale než se nad tím stihl zamyslet, zpráva s otázkou, jestli by brunetka nechtěla přijít, aby i s jejich dcerou strávili den jako rodina, byla odeslaná.
Odpovědi se nedočkal, a upřímně, na zprávu Shawn po pár minutách ani nepomyslel, jelikož se Lottie probudila. K snídani si vyprosila kakao, a taky čokoládové cereálie s mlíkem, a s objím zasedla před televizi, kde sledovala pohádky. Shawn seděl celou dobu vedle ní, sledoval pohádku která podle něj spíše vymývala dětem mozky, než aby je učila jak bylo v názvu, ale ignoroval to.
Dopoledne spolu šli na hřiště nedaleko bytu, kde si oba sedřeli kolena; Lottie když špatně sjela z klouzačky, a Shawn když se jí pokoušel zachránit před pádem z houpačky - u toho se Lott nemohla přestat smát, takže i když ji její tatínek zachránil, stejně spadla, ale tentokrát smíchem.
Kdyby nezačalo znovu pršet, pravděpodobně by venku byli dýl, ale bohatě jim stačilo jak moc zmokli při běhu domů.
Po obědě, kdy Lott seděla ještě pořád s mokrými vlasy u stolu a malovala nové obrázky, aby si je mohl Shawn přilepit na lednici, se ozvalo zaklepání na dveře.
Čekal že to bude o tři roky starší sousedka která se ho snažila sbalit taktikou 'Došla mi mouka, můžu si ji půjčit? Dělám buchtu, můžete přijít ochutnat když bude z vašich ingrediencí.', proto ho překvapilo - i když mile - kdo stál za dveřmi.
„Psal si mi, doufám teda že neva že jsem tady,“ Mia se zazubila, a vedle dveří položila promoklý deštník. V ruce držela krabičku, plnou čokoládových muffinů, a i když možná na pohled vypadala vyrovnaně, uvnitř se klepala z toho co přijde.
„Um jasně, pojď dál.“ A takhle začalo jejich odpoledne.
Venku sice lilo jako z konve, ale ani jednomu to nevadilo. Strávili den jako rodina a Lottie nezapomněla zahlásat že tohle je ten nejlepší den co zatím zažila, o čemž vlastně ani jeden z rodičů nepochyboval. Neustále se usmívala, její oči pořád zářili radostí, a v jednu chvíli i škodolibostí, když pronesla, že ten den by byl o mnoho lepší kdyby si Mia se Shawnem dali pusu.
A v tu chvíli ani jednomu nedošlo co dělají, protože je prostě jen hnala touha udělat den jejich dcery tím nejlepším.
Lottie fascinovaně pozorovala to jak se její rodiče líbají - vypadali u toho sehraně a uvolněně, jakoby jejich poslední pusa nebyla před pár lety.
Oba měli oči zavřené, a i když jejich pusa nebyla nejdelší, nejlepší ani tak procítěná jak by asi být měla, oba si ji užili. Když se od sebe odtáhli, na pár sekund si hleděli do očí, než se vzpamatovali, a pak si rychle přesedli dál od sebe.
Lottie si těhlech pár sekund vryla do paměti, a i když ji líbání jindy přišlo dost nechutné, tohle ani tolik ne, a ona tajně doufala že to nebylo naposledy, co něco takového viděla.
Shawn si se zavřenýma očima jako už poněkolikáté přehrál tenhle výkend, když se s koupelny konečně ozvali kroky.
Mia, v tričku Shawna, bez řasenky a vlasama svázanýma v drdolu, absolutně unavená lehla na matraci vedle Lottie, která s pootevřenou pusou spala natisklá na Shawnovi, který vypadal jakoby spal. Chvilku si oba prohlížela, protže jo, tohle bylo něco sakra roztomilého, ale nakonec se přiriskla na záda Lottie, aniž by si to pořádně uvědomila chytila Shawna za ruku, a v tu chvíli spala.
Shawn už ani netušil, jestli jde být šťastnějším, ale přikláněl se k možnosti že ne - protže držet v náruči tyhle dvě dívky, to jak si uvědomil, bylo to nejlepší co mohl mít.
***
když je tomu rajčeti dneska 20, proč bych vám neudělala radost, že?
jak užíváte prázdniny a koho budu mít možnost vidět (i když vás tam pravděpodobně přes tolik lidí ani neuvidim, ale chápete) v sobotu na lgbt průvodu?
ČTEŠ
hi dad ; mendes au ✓
Fanfictionlottie&mia&shawn „Jo a tohle je tvoje dcera, Charlotte. Lott pozdrav!" kamera se otočila na hnědovlasou holčičku co seděla na zemi a koukala na pohádky. Hnědovláska se otočila a do kamery energeticky zakřičela. ,,AHOJ TATI!" /start: 22.7.2017, 0:24...