fifth video, girls // 18

704 58 4
                                    

Kamera už byla zaplá, když se místností ozval trojnásobný smích. Jeden za kamerou a další dva někde na zemi u sedačky. „Mami! Pojď se podívat!“ křikla malá hnědovlasá holčička a mávala rukou směrem k sobě. Maminka Lottie, Mia přešla k sedačce a kameru natočila na zem; na Aaliyah a Charlotre. Obě se smáli, a malovali postavičky.
„Hele mami! Tohle je okurkouš zelený obecný, tohle paprikáč flussemínkový, tohle jabloň pad-na-halvu a tohle rajčoun plesnivý!“ Lottie až skoro brečela smíchy. Malovat ovoce, kreslit mu obličeje a dávat jim jména ji přišlo neuvěřitelně vtipné. „A tohle je bánán hnědkový! A ten když sníš tak ti zhnědne obličej!“ nanovo se rozesmála. Aali se taky smála, ale rozhodně ne tak, jako hystericky jako Lott. Přeci jen, tak extrémně směšná záležitost to nebyla, ale hnědovláska byla asi přesvědčena o něčem kapku jiném.
„Mio ty to natáčíš!?“ vyjekla Aali náhle, jakmile si všimla kamery. „Jo, už to tak bude,“ bylo poznat že se Mia usmívá. Aali si rychle zakryla obličej a otočila se. Notaak, já to nikam na YouTube strkat nehodlám!“
Lottie už se přestávala tak hystericky smát; místo toho mávala do kamery, objímala Mii nohy a škemrala; „Ty to pošleš tatínkovi? Maminko jo? Posiiim!“ dlouhé 'děkujuu' co pronesla nejmladší ze tří hnědovlásek značilo nejspíš souhlas. Aaliyaaaah! Otoč se prosiiim! Zamáváš do kamery?“ a ve chvíli, kdy už se Aali otočila s tím že zamává s Lottie pověšenou na zádech kamera zahlásila slabou baterii a vypla se.

***

tohle je hroznyyyyy!

chcete dneska ještě jednu kapitolu? mám ji už napsanou, a prvně jsem ji chtěla vydat až zítra, ale vzhledem k tomu jak tohle dopadlo... napište si sami! :D ta už by mohla být lepší ;D

hi dad ; mendes au ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat