Hnědé kudrnaté vlásky, hnědé oči, nápalast na čele, zlaté naušničky, tričko s potiskem šmoulů a obvázaná ruka. Lottie seděla v kuchyni u stolu, před sebou položenou kameru a misku s lupínkama. „Ahoj tatínku," pozdravila do kamery a zářivě se usmála. Měla úsměv jako Shawn i Mia dohromady, a tím že se usmívala každou chvíli to mohli vidět všichni.
„Spadla jsem na houpačce!" Pronesla snad až radostně a spolkla další sousto lupínků. „Maminka brečela, ale nevím proč, jí se nic nestalo a nebolelo jí to. Já brečela taky, ale protože to moc bolelo. Tekla mi krev, ale jen trochu, takže jsem nevykrvácela." Zkřivila znechuceně ret; krev ráda neměla a chtělo se jí z ní zvracet.
„Ale teď mi nic není, i když pořád nemůžu chodit do školky. Ale to je dobře, nemám to tam ráda." Misku od sebe odsunula jakoby ji přešla chuť. „Je tam totiž Fancy, to je jedna zlá a ošklivá holka. Jednou jsme byli kamarádky, ale ona mi pak sebrala mýho kluka," Uraženě založila ruce na hrudi. „Victor - to je ten kluk - je nejhezčí z celý třídy a nejrychlejc běhá. Jednou mi dal bonbón a pak si se mnou hrál na hřišti. Potom se mě zeptal jestli budu jeho holkou a já řekla že jo!" Pyšně se usmála - ulovila nejhezčího kluka ze školky. „Hráli jsme si na rodinu a měli jsme dvě děti a žirafu s medvědem. A jednou mi dal dokonce pusu na tvář!" Do vyprávění byla ponořená tolik, že si ani nevšimla Mii ve dveřích. Vypadala.. strašně - vytahané oblečení, vlasy v drdolu, obří kruhy pod očima. Od doby co Lottie spadla nespala snad vůbec, v práci pracovala téměř za dva a v bytě byla na všechno sama - Lottie dokázala maximálně poklidit hračky nebo podávat ingredience na vaření.
„A potom za mě taky jednou odnesl oběd!" Mia si až teď všimla kamery na stole. Rychle uhla ze záběru ale Lott pozorovat nepřestala.
„Chodili jsme spolu dva týdny a pak jsem jednou přišla do školky a on si hrál na rodinu s Fancy a držel ji za ruku." Měla co dělat aby se nerozbrečela ale zároveň na ni bylo vidět jak je naštvaná. „Tak jsem se s ním rozešla a-" hlavou se rozhlédla po kuchyni a až teď si všimla usmívající se Mii ve dveřích. „Jee mami!" vylekaně málem smetla misku s lupínkama ale už se natahovala po kameře aby ji vypla. Naposledy rychle zamavála do objektivu a obraz zčernal.***
líbí x nelíbíjste mi napsali ty nápady jak by to mělo skončit a absolutně jste mě do toho zamotali a já teď nevim jak pokračovat:))
ale jinak díky hidadovci moji! (uh, wut, pojmenovala jsem vam nefandom, vazte si toho;)))))jsou tady nějaký zquad, 5sosfam nebo directioners? jestli jo tak šupšup, pište mi ať mám víc fanfriend :D
tady mate pro zlepseni nalady calum nahej zadek<333
ČTEŠ
hi dad ; mendes au ✓
Fanfictionlottie&mia&shawn „Jo a tohle je tvoje dcera, Charlotte. Lott pozdrav!" kamera se otočila na hnědovlasou holčičku co seděla na zemi a koukala na pohádky. Hnědovláska se otočila a do kamery energeticky zakřičela. ,,AHOJ TATI!" /start: 22.7.2017, 0:24...