seventh letter, mia // 9

697 59 12
                                    

ahoj Shawne,
dneska jsem zjistila, že ti Lottie natočila dvě videa. Nekoukala jsem na ně, je to mezi vámi, jediné co jsem viděla bylo její pozdravy 'ahoj tati' nebo 'tatínku' nebo tak. Jsou zatím dvě, ale počítám s tím, že jich bude přibývat víc a víc. Schválně jsem je přehrála na CDéčko, a poslala ti je. Doufám že si je přehraješ.
Proč ti ale píšu, má jiný důvod. Asi tě to nezajímá nebo možná jo, fakt nevím, ale když jsem se v noci probudila, naprosto znenadání, jsem si vzpomněla na náš vztah. Přemýšlím nad tím poslední dobou víc a víc.
Napadlo tě někdy, kolikrát jsme se vlastně rozešli? Na začátku vztahu, v tu dobu kdy jsme se báli si dát jenom pusu nebo se na veřejnosti obejmout. Rozcházeli jsme se v jednom kuse, pamatuješ? Poprvý nám bylo tak asi patnáct, a chodili jsme spolu asi tři měsíce, a pak jsme se rozešli. Pamatuju si jak jsme kvůli tomu probrečela celou noc, a ty jsi mě pak za týden přes esemesku zval do kina na nějakej animovanej film. Na ten rozchod jsme úplně zapomněli, a pak se to opakovalo.
Podruhý jsme se rozešli na začátku léta, tak po dvouch/třech měsících vztahu, to si pamatuju moc dobře. Vlastně jsem se rozešla já s tebou, a pak jsem toho hrozně litovala. Když jsem po třech dnech otevřela telefon, bylo tam od tebe hrozně moc zpráv, a já po pár hodinách běžela k tobě domů a hrozně se ti omlouvala. A tak to šlo pořád dokola. Rozcházeli jsme se, dávali se dohromady, třeba jen po dvou týdnech chození.
A pak nám naprosto dokonalej vztah, z občasnyma hádkama, trvající tak rok a půl/dva roky zkazil rozchod. Vlastně nám to už tolik nekalpalo, a pořád jsme se hádali, a já už v tu dobu byla těhotná (tos ale nevěděl), a tak jsme se rozešli a pak už se téměř neviděli. A já toho lituju. Litovala jsem toho celou dobu a lituju toho pořád. Nemuseli by jsme být spolu, ale Charlotte by měla otce a to je o dost důležitější.
- mia

***

Tak co na to říkáte? xd já sama nevím jestli se mi to líbí nebo ne xddd

a jak vám jde škola? u mě vcelku v pohodě, i když... válení se celej den v posteli bylo prostě lepší. :p

chcete říct takovou hrozně super věc? už mám asi napsaný dvě poslední kapitoly, ale jak se znám, určitě to přepíšu. hah, všechny to zajímá lucko xd

btw. je tu někdo z kraje Vysočina? pokud ne, z jakýho jste vy? víte co, ať vim kam zamířit na nějakej ten výlet :pp <3

děkuju za přečtení voty i komentáře ❤❤ (a za 100 seldujících taky, muffínci ❤❤)

hi dad ; mendes au ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat