Ahoj Shawne,
Lottie tě pozdravuje, a vyřizuje ti, cituji; ‚‚Vyřiď tatínkovi že se mi po něm stýská a moc ho miluju.‘‘
Už minule jsem ti psala co pro ni znamenáš, ale zdá se mi, že v posledních dnech to nějak... kleslo a pak zase stouplo.
Předevčírem jsem ji vyzvedávala ze školky, a když jsme byli v šatně, přišel si tam pro nějakou holčičku tatínek. Nemohlo mi ujít jak to Lott pozorovala. Koukala se na ně, jak si povídají... a v očích se ji snad i leskly slzy. Když odešli, v šatně nikdo nebyl, a tak se ke mě Lottie přitiskla. Šeptala že chce taky mít tatínka, že chce být jako ta holčička s jejím tatínkem. A nebrečela, fakt ne, v očích ani neměla slzy ale ta bolest v očích a hlase... tak moc bych chtěla aby byla šťastná, aby lítala po hřišti nebo klidně pomalovala zeď, hlavně aby byla šťastná i bez tebe.
A včera byla, málem štěstím brečela a já byla šťastná taky, i když mě to zároveň ničilo. Vařila jsem oběd a ona si hrála v pokojíčku (nebo vlastně ne, ale to jsem se dozvěděla až potom). Byla tam dlouho, ale pak přilítla - málem se v chodbě natáhla - v mikině. V tvojí vínový Vans mikině. Ta mikina byla větší i tobě, Charlott ji na sobě měla jak šaty, zakopávala o ní když běžela. Musela jsem se tomu zasmát. Vypadala tak spokojeně.
Ukazovala na mikinu, máchala rukama jak splašená a minimálně polovina rukávu lítala vzduchem jak v něm neměla ruku. Předváděla mi nějaký taneček, upřímně se smála a oči jí radostí jiskřili. Tak moc jsem si přála abys to mohl vidět. Vypadala v tvé mikině komicky a roztomile zároveň, a byla tak hrozně malinká. Pak ke mě přilítla, skákala mi do náruče a když jsem ji vyzvedla, omotala mi ruce kolem krku a zeptala se: ‚‚To je tatínka že jo?‘‘ kývla jsem a ji oči zajiskřili snad ještě víc.
Položila jsem ji na linku a ona něco vytáhla z kapsy. ‚‚A tohle je tatínek?‘‘ to jak najednou znervózněla mě svým způsobem pobavilo, ale přitom jsem znervózněla taky. Otočila fotku a mě se poskytl pohled na tebe. Na tebe v tý vínový Vans mikině jak stojíš u zdi a usmíváš se do foťáku. Úplně mi před očima prolítla ta vzpomínka, jak jsi říkal že se vyfotíš jen za pusu, a i když jsem ti ji dala, stejně jsem tě k ní tlačila násilím a líbala tě dvě minuty minimálně aby ses nechal vyfotit.
Když jsem řekla že jo, v očích se ji objevili slzy, ale pořád se usmívala a slzy ji jiskřili.
A pak mi do ucha zašeptala že; ‚‚Tatínek je moc hezký.‘‘ a zasmála se.
- mia***
uuu, řekněte mi že se vám to líbí prosím ❤❤❤
dneska vyjde ještě jedna kapitola ;D
děkuju za každý přečtení, hlas i komentář! ❤btw. víte jakou mikinu myslím že jo?
ČTEŠ
hi dad ; mendes au ✓
Fanfictionlottie&mia&shawn „Jo a tohle je tvoje dcera, Charlotte. Lott pozdrav!" kamera se otočila na hnědovlasou holčičku co seděla na zemi a koukala na pohádky. Hnědovláska se otočila a do kamery energeticky zakřičela. ,,AHOJ TATI!" /start: 22.7.2017, 0:24...