fourteenth letter, mia // 20

598 60 1
                                    

  Lottie zase začaly noční můry. Nevím, jestli jsem ti to někdy už psala, ale je to hrozný. Naposledy je měla před půl rokem, a předevčírem v noci začali znova. Je to příšerný. Pokaždý se v noci minimálně třikrát vzbudí, klepe se a brečí. Pokud už se ji podaří usnout, hází sebou, nebo křičí. Nevyspí se, ani ona ani já.
   Nechce mi říct, co se ji zdálo, vždy mi jen brečí na rameni, a když se snaží usnout, objímá pevně jak mě, tak plyšáky.
   Bojím se o ni a nejradši bych to vzala na sebe. Už se mi stalo i to, že nechtěla usnout. Pokaždý se najde něco, čeho se bojí. Jediný co vím, že zmírňuje její strach, je rozsvícená lampička, zavřené dveře a zatažené žaluzie. Už jsem se na to ptala i doktorky, a jediný co mi na to řekla, je že to spravíme jen prášky, které by pro ni mohli mít nebezpečné účinky do budoucnosti. Když jsem si ji ptala, čím by to mohlo být, ptala se, jestli ji někdo blízký nechybí. Jakmile jsem řekla že ty, bylo to jasné.
  Nechci to svádět jen na tebe, opravdu ne, na těch nočních můrách máme podíl oba.
  A já tě moc prosím, pokud si tohle čteš, ozvi se. Odepiš, nebo něco, to je jedno, ale Lottie tě potřebuje. Ne jenom kvůli nočním můrám, ale kvůli všemu. Potřebuje tatínka.
  - mia

***

uuu, další kapitola!

líbí? doufám že ano :)

k tomu asku.. nechcete mi ještě někdo poslat otázky? už mi jich pár přišlo, ale zajímalo by mě, jestli se ještě nechcete ptát, nebo jen někomu vynadat. pokud ne, nevadí ;D

DĚKUJU MOC ZA 1K PŘEČTENÍ!!!!!

děkuju moc za každý přečtení, vote, i komentář! <333

lovuju vás! <33

hi dad ; mendes au ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat