Mia:
• kdyby se Shawny ukázal, jak by ses v danou chvíli cítila?
to bych nejspíš zjistila až v danou chvíli, ale jinak.. asi bych byla překvapená, šťastná, smutná ale i naštvaná zároveň.. nevím.• jaký máš pocit z videí malé Lottie?
nekoukala jsem na ně, nevím co v nich říká, jediné, co jsem slyšela byl vždy pozdrav. Nemám proti tomu nic, jsem i ráda že si to Lott vymyslela, jen bych si přála, aby to viděl Shawn.• dokázal bys to Shawnymu vše odpustit?
odpustit bych mu časem dokázala, ale ne všchno. Pořád by tady budou věci, co mu budu vyčítát..Lottie:
• kdyby ti tatínek z ničeho nic přišel do pokojíčku s kytičkou na omluvu, co bys udělala?
poooořadně bych ho objala! *culí se*Shawn:
• přichází ti vůbec ty videa a dopisy?
jaká videa a dopisy?• a popřípadě cítíš vinu, nebo jiné pocity?
nemám z čeho, nic hrozného co bych měl udělat se mi nevybavujeAaliyah:
• přála by sis, aby byl Shawn zpět u Mii, nebo ti to takhle přijde lepší?
přála bych si, aby se vrátil, nebo alespoň poznal Lottie. Takhle to být nemá, ti dva, nebo spíš tři, patří k sobě• máš malou Lottie ráda?
Lottie nejde nemít ráda. Je to zlatíčko, byla jsem s ní pár hodin a oblíbila jsem si ji hned! <3• koho ti Lottie více připomíná? Shawna, nebo Miu?
je podobná oboum, ale hned na první pohled spíše Shawna, i když Mia se tam rozhodně nezapře• odpustíš to bráškovy?
když se omluví.. možná i jo *pokrčí rameny****
huh no, můj první character ask.
děkuju moc Empty_DallasFann za otázky(<33), a kdyby vás v průběhu týhle storky ještě něco napadlo, napište do komentářů a já vám budu odpovídát ke kapitolám ;D
děkuju za ten neskutečný počet přečtený (1,35K!!!)!
zase příště! ;)
ČTEŠ
hi dad ; mendes au ✓
Fanfictionlottie&mia&shawn „Jo a tohle je tvoje dcera, Charlotte. Lott pozdrav!" kamera se otočila na hnědovlasou holčičku co seděla na zemi a koukala na pohádky. Hnědovláska se otočila a do kamery energeticky zakřičela. ,,AHOJ TATI!" /start: 22.7.2017, 0:24...